סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנתיים. 19 בדצמבר 2021 בשעה 18:03

ובחלומי היית בלונדיני ושמן ובריטי. היית עם כל קבוצת החברים הבריטים שלך ואני עם המשפחה. השתכנו כולנו בבית לבנים עגול, עצום בגודלו כמו מגדל בבל. היו בו מפלסים וקמרונות, חניונים ומסדרונות. ארזתי מזוודה גם בשבילך למרות שבשלב הזה עוד לא הכרנו.
במסיבת הסיום אתה והחברים הבריטים שלך כבר מצאתם סיבה להתאגרף עליה. וגם הייתם שיכורים. הלכתי לחדר שלנו, שם חיכו לי החברים מהעבודה והלכנו כולנו לישון במיטות שדה מברזל, עם מצעים כחולים.
בלילה ירד גשם שוטף כמו מבול תנכי. קמתי בבוקר לעולם של מים. אסף מהמשרד כבר היה ארוז אבל אני לא מצאתי את המזוודה שלי. כששאלתי אותו אם הוא יודע איפה היא, הוא עיקל שפתיים בזלזול וענה שקודם באת וביקשת במבטא הבריטי המעונב שלך לקבל את המזוודה כי היא גם שלך.
יצאתי החוצה בהשתאות. בראש הגלבוע ניבע סדק ממנו פרץ מפל אדיר ששטף במורדות ההר והציף את העמק בגלים מתנחשלים מבעבעים. הלכתי עם אמא שלי לצלם ולדוג איפה שפעם היו השדות, לפני שהמים כיסו הכל. האייפון נפל לי לבריכה טבעית שנקוותה בשיטפון וכשקפצתי לתוכה להביא אותו, עוד הספקתי לראות בזוית העין זוג מאוהב. ידעתי שאצלנו זה לא ככה וזה הקל עלי מאד מאד.

מפית​(אחר) - היה לך שפם?
לפני שנתיים
ההנהלה - לא. יש לי במציאות אבל
לפני שנתיים
מפית​(אחר) - 😂😂😂😂 הסתרת אותו יפה בתמונות ... מסולסל?
לפני שנתיים
באשיר - העמק הוא חלום
לפני שנתיים
מיסטי כאן{mindfulnes} - עליסה בארץ הפלאות
לפני שנתיים
צ'יטה​(שולט) - אני גם רוצה את מה שלקחת
לפני שנתיים
Miss Hide - נהדר!
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י