שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנתיים. 6 באפריל 2022 בשעה 5:00

לפני כמה ימים הילד הגיע מבצפר וסיפר לי בגאווה שהוא עשה עסק עם מישהו מהכתה - הילד יהיה העבד של ההוא מהכתה ויבצע לדרישתו משימות ומטלות, בתמורה לתשלום זעום. לשאלתי למה? הוא ענה 'כי זה כיף לי'. בירור מעמיק גילה שהמישהו הזה הוא בעצם ילדה נחושה וחזקה, ששילמה לו 1.60 ש"ח, רק כדי להגיד לכולם שהוא העבד שלה, מבלי שיעשה דבר. הוא מצדו היה מרוצה למדי, כי 'מי לא ירצה לקבל כסף בחינם?' (ציטוט שלו).

אני לא יודעת אם זה פינדום, שליטה בשקל (ששים), או סתם ניצול (הדדי, כנראה).

 

בלי קשר ישבתי לידו עכשיו על הספה וראינו פוקימון והכל היה שקט מלבד ציוצי ציפורים וכמה דפיקות מהתמ"א ליד והנשימה הקצת-כבדה שלו בפה פתוח (הוא מצונן) והנחתי כף יד פרושת-אצבעות על החזה הילדי שלו, והרגשתי את הלב הפועם מבעד לבית החזה הרזה, מפרפר לי בכף היד כמו ציפור קטנה והלב שלי ענה לו בפעימות מהדהדות של התרגשות ומשהו אינסופי שאני אפילו לא יכולה לקרוא לו בשם. 

 

כוכב בודד​(נשלט) - החלק הראשון מצחיק. החלק השני יפה ורגיש ועדין.
לפני שנתיים
Neofelis​(שולט) - כן. כך גם אני מרגיש. הם לוקחים אותנו למקום אחר. אני תמיד חושש שאלו סתם מחשבות אנוכיות שלנו כלפיהם. איזו ערגה למשהו שלא יחזור. לתמימות. לילדות.
לפני שנתיים
ההנהלה - אני יכולה להעיד רק על עצמי שהאנוכיות שלי לגביו התחילה בנקודה שבה החלטתי להביא אותו לעולם. מה שבא אחכ זה רק נגזרות... מה שאמרת על ערגה הוא יפה (ערגה זו מילה נהדרת) - אין בי ערגה לתמימות שבילדות כי הייתי ילדה לא שמחה, רגישה מדי, ביישנית מדי. לא היה כיף. יש בי רק תקוות ושאיפות לעזור לו לצלוח את תקופת הילדות וההתבגרות בצורה מיטבית ובמינימום נזק...
לפני שנתיים
Neofelis​(שולט) - להביא ילדים זה הכי אנוכי שיש.
לפני שנתיים
ההנהלה - כן...
לפני שנתיים
ivy​(נשלטת) - תגידו לו שהמינימום שנהוג לדרוש זה 29.90 לחודש...😀
לפני שנתיים
ההנהלה - עשיתי לו מנוי למגזין 'עיניים' בשלב הזה של חייו. את הסטיות שלו שייממן בעצמו. כמו כן אמרתי לו שזה נשמע לי מעט מדי אבל זה עניין שלו מולה.
לפני שנתיים
י ו ב ל​(אחר) - איזה חמוד
לפני שנתיים
yakibar - חינוך וגידול הילדים הן משימות לא פשוטות כלל.
ההתייחסות שלך למקרה ואל הילד מדהימה בעיני. כמה חשוב שההורה יכיר את נפש ילדו ויפעל מולו בחכמה ויהיה קשוב לרצון שלו. בהצלחה☺
לפני שנתיים
morningdew​(שולט) - זה בוודאי לא פינדום, כי היא שילמה לו. שליטה עוד אין, כי כל מה שקרה זה הצהרת סטטוס. ואיך אפשר לדבר על ניצול אם שני הצדדים שבעי-רצון כל-כך ואף צד לא יצא חסר? (בינתיים)

סה'כ נשמע שהוא מנהל מאוד יפה את המערכת שלו - לא חושב שהרבה נשלטים בכלוב מצליחים להגיע מהר כל-כך לקשר מאוזן כל-כך ומספק כל-כך עם השולטת שלהם.

החלק השני על דיאלוג הלבבות היה מקסים.
לפני שנתיים
ההנהלה - (: הוא ילד חכם
לפני שנתיים
גבר סנדוויץ​(אחר) - 😍
לפני שנתיים
Roza Linda - למה נדמה לי שכבר קראתי פה בעבר שהילד שלך הוגדר כעבד של ילד אחר?
נדמה לי אפילו שאז זה היה בחינם, כך שיש התקדמות!
לפני שנתיים
ההנהלה - בעבר הוא היה האדון והיה לו עבד. נהנה מכל העולמות.
לפני שנתיים
Adamastor - ממילא,״שם שאינו אלא שם, אינו שם הקבוע.״

לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י