סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנתיים. 25 באפריל 2022 בשעה 8:50

חברה אמרה לי 'אה נו זה בגלל שאבא שלך כזה גבר אלפא שעושה הכל ואמא שלך כזאת פייה מעופפת, שאת צריכה את כל הבדסמ הזה'. איכשהו זה לא מתיישב לי בראש אבל אולי היא צודקת; פה ושם אומרים שאנחנו משחזרים את מה שאנחנו רואים בבית, לטוב ולרע; יש לי עוד מה להגיד על זה, אבל מתיש אותי לחשוב על זה, לא כל שכן לכתוב על זה. 

בדרך לסטודיו אתמול חשבתי על כל הכסף שאני מקבלת כדי להחזיק לאנשים את היד, מטאפורית כמובן. על הפוזיציה המקצועית שלי של לחשוב, למסגר, להחזיק, לתכנן, להנחות, להורות, להוביל וגם על כל המקומות הרכים של להכיל, להבין, לדעת, להקשיב, לתמוך. 

וחשבתי על זה שלמרות כל המילים המפוצצות כמו 'טינופות', 'מפלצות', 'סטיות', 'התבזות', כל הבדסמ הזה הוא בסהכ מצבור של הזדקקויות מאד מובנות שלא צריכות הרבה מלל וניסוחים כדי להצדיק או לחגוג את עצמן, ושאני עייפה מלהחזיק לאנשים את היד ומלהיות גם אלפא וגם לא-אלפא ושהכי שקט לי כשהראש שלי נדרך לרצפה ושלמרות כל הנסיונות, לא ממש הצלחתי לשחזר את מערכת היחסים בתוכה גדלתי.

ובדרך לעבודה הבוקר הקשבתי לשיר הזה פה למטה ושרתי ביחד עם המוזיקה את המילים האלה של תקווה ואכזבה וכאב והשלמה עד שנשבר לי הקול ולא יכולתי להמשיך לשיר, כי התקווה והאכזבה גברו על הכל ושנאתי את התקווה ושנאתי את האכזבה ובעיקר כעסתי על ההבנה שאיפשהו אני כן ממשיכה לחיות מערכת יחסים אחת שבתוכה גדלתי, כזו שגורמת לי לא לקוות אבל בכל זאת להתאכזב שוב ושוב ושוב.

ואז הגעתי למשרד ושטפתי פנים והדחקתי הכל.

 

* תקשיבו למילים של השיר, הן יפות וחדות.

 

רפאים​(שולט){מ} - נטיה מיני היא סביבתית או תורשתית או שתיהן יחד?
אז בינתיים מהגנטיקה לא הצליחו להסביר הכל, אבל אני חושב שהנסיון להאחז בכמה פרטים בודדים בחיים שיוכלו לנבא נטינ מינית די נידוו לכשלון ואני מהמר שזה יהיה ממש אותו דבר גם לגבי נטיה בדסמית.

ואת יודעת מה? אני לא חושב שנטיה בדסמית הופכת את מערכת היחסים היומיומית לקשה לתחזוקה.

אולי כן?
בא אביב, אולי זה יעזור.
לפני שנתיים
ההנהלה - לא בטוחה שירדתי לסוף דעתך, אבל אני לא באמת מנסה לנבא או להסביר נטיה, מינית או בדסמית. אני תוצר של נסיבות חיים ולפעמים אני מסתכלת על זה בעניין, לפעמים בצער, לפעמים בשמחה, לפעמים בעייפות. לגבי תחזוקה של מערכות יחסים יומיומיות - בהנחה ואתה מתכוון למערכות יחסים זוגיות - קטונתי.
לפני שנתיים
buttertoy - דבר ראשון - ❤️
דבר שני - אבא שלי הוא הכי לא אלפא שיש, ההיפך המוחלט. אז או שאני מחפשת את ההפוך או שאין קשר בין הבית למה שאנחנו מחפשות. כמו כן, לפעמים אלפא במיטה אינו בהכרח אלפא בבית. ובכל מקרה אנחנו בטוח לוקחים באיזשהו אופן דפוסים של ההורים ובאחרים אנחנו נלחמים ממש חזק או בוכים עליהם על ספת המטפל. מה שכן, אבא שלי נכה רגשית, בזה ניתן לומר שאני משחזרת. טוב, הסתבכתי עם עצמי תוך כדי התגובה
לפני שנתיים
ההנהלה - אני לא מדברת על אלפא-יות במיטה בהכרח, אפילו בכלל לא, אלא על משהו אחר, הרבה יותר כולל ומקיף. אבל כן, כל אחד מחפש או מוצא או משחזר או לא משחזר אלמנטים מהחיים שלו עצמו, שעונים על צרכים שונים. אני אוהבת את התגובה שלך ובכלל לא הסתבכת לדעתי 💓
לפני שנתיים
buttertoy - כן, הבנתי שהתכוונת לאלפא בכולל ולכן אמרתי שאבא שלי הכי לא ואני נמשכת יותר לכאלה שכן
😘
לפני שנתיים
העכוז המכני - הזדקקויות
לפני שנתיים
ההנהלה - הזדקקקקקקויות
לפני שנתיים
אנאלוגי - נזכרתי ב fuzzy
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י