סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנתיים. 26 באפריל 2022 בשעה 7:21

שבו הפסיכולוגית שלך אומרת לך שאת נשלטת חולת-שליטה ששולטת מלמטה, בגלל היחסים שלך עם אמא שלך. 

וה-כמה רגעים שלאחריו, כשאת מבינה שהיא כנראה צודקת.

 

מלח הארץ​(אחר) - בשביל כמה שאת משלמת בטוח שהיא צודקת .
ככה זה "לפום צערא , אגרא
לפני שנתיים
ההנהלה - אני לא אוהבת שמניחים הנחות - מאיפה לך שאני משלמת לה הרבה? ולמה זה בגלל השכר שהיא מקבלת שהיא בהכרח צריכה להיות צודקת? וגם, הביטוי לא מתאים פה בכלל, כי לא מדובר במצווה או מעשה טוב שהעשייה שלו מסבה לי צער..
לפני שנתיים
מלח הארץ​(אחר) - את באה אליה והיא מתוגמלת על כך , בין אם "הרבה " ובין אם מעט , וכידוע רופא חינם , שווה חינם ( אסיא דמגן , מגן שוויא ) וכשמשלמים ל"בעל מקצוע" נוטים לקבל את דבריו או עצותיו , נכון ? אחרת מדוע לשלם או בכלל ללכת ?
לגבי פסיכולוגים :
בתור פרא אדם , שלח אותי הרבה ל-"בעלי מקצוע" כאלה בצעירותי , אחד מה שהיה ידוע מאד , אף הציע להורי לעקם לי את היד לאחור , אלא שהשייגץ , למרות שנולד פג , חששו שלא יחיה , כבר בגיל 12 ( שתים עשרה ) התנשא לגובה של מעל 1.80 מ' ו,"בעל המקצוע" הקודם לזה שהציע לעקם לי את היד , הציע שלוח אותי לאימוני ג'ודו את העובדה המצערת הזו , "בעל המקצוע " הנוכחי לא ידע . וכשניסה לעקם , הועף באויר , נחבט בראשו ו... נרגע .
מאז נמנעתי לגשת ל"בעלי מקצוע " מהסוג הזה , לדבר ? לשתף ?
בשביל זה יש בלוג בכלוב , לא ?



לפני שנתיים
ההנהלה - בסדר, מילא.
לפני שנתיים
מלח הארץ​(אחר) - התייאשת ממני ?
כמו שלפסיכולוגית יש דעה , גם לי .

לפני שנתיים
רפאים​(שולט){מ} - פייר מלח, אני לא מתנגד לפסיכולוגים ולפסיכולגיה בכלל בכלל, אבל האינסטינקט שלי איתך. קשירת החוטים הזו, הישירה מידי, בין היחסים עם אמא לפרקטיקה המינית המועדפת, ממש מרתיעה אותי. מקוממת אותי.
רק מה? זאת ההנהלה. לאישה הזאת יש המון שכל שם בקודקוד, היא לא אהבלה מולכת שולל בידי שרלטנים. אם היא הגיעה למסקנה שזה נכון לגביה, אז היא בטח צודקת. ולמה זה רע שככה זה?
לפני שנתיים
ההנהלה - תודה רפאים. רק הארה/הערה קטנה ברשותך - האופן הישיר בו קשרתי את הדברים פה בבלוג, מייצג פסיק קטן מתהליך ארוך. וגם, אין באמת חיבור בין היחסים שלי עם אמא שלי לפרקטיקה מינית, בעיקר כי עבורי פרקטיקה מינית היא חלק קטן מאד מנושא השליטה. ובזה זה עוסק - שליטה. לא מין.
לפני שנתיים
ve-ra{Q} - אותי מעניין לדעת מה קורה רגע ההכרה.
לפני שנתיים
ההנהלה - קורים יותר מדי דברים, אף לא אחד מהם הוא קתרזיס.
לפני שנתיים
ve-ra{Q} - גם זה עוד יגיע.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י