סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 26 במאי 2022 בשעה 16:32

ומבחינתי זה לקחת חלק בפעילות בלי לדעת מה החוקים, או מה האפשרויות ואז לא לדעת מה נכון לעשות. זה נכון לגבי כל פעילות, שולית ככל שתהיה, לבדי או בחברה. זה מביך אותי נורא וגורם לי להרגיש כמו ילדה קטנה חסרת אונים. 

למשל השבוע רצתי בפארק וכשסיימתי את הריצה הלכתי לאורך הירקון והסתכלתי על המים, על הקנים, על הברווזים. והיה שם רגע אחד ששקלתי לעצור כי משהו תפס אותי ולא היה ברור לי מה. האטתי, דשדשתי צעד קדימה צעד אחורה וכמעט עצרתי, אבל לא ידעתי להגיד לעצמי בשביל מה לעצור או מה תפס אותי, והתמלאתי מבוכה אז האצתי וחלפתי על פני הרגע הזה מבלי לברר אותו. שכנעתי את עצמי שאני בנאדם כזה שאוהב להסתכל על הדברים חולפים, תוך כדי תנועה, אבל האמת היא שחוסר הבהירות הרג אותי מרוב מבוכה, וחוסר היכולת שלי להבין מה אני אמורה לעשות באותו רגע הרג אותי מרוב מבוכה והרגשתי מושפלת.

או למשל כשהתלוננתי לו שלחכות 20 דקות תמימות בפוזיציה על הברכיים זה נורא כואב. הוא צחק ואמר שהוא לא מבין למה אני מחכה 20 דק על הברכיים אם אני יודעת מתי הוא מגיע ופשוט יכולה שניה להציץ דרך החלון וכשאני רואה שהוא מתקרב להכנס לפוזיציה. אמרתי לו שזה מרגיש לי כמו רמאות, כי אני לא אמורה להציץ ולראות מתי הוא מגיע ואז להכנס לפוזיציה, אבל האמת שזה היה רגע כזה שהרגשתי בו מושפלת כי הבנתי שיש אפשרויות אחרות שלא הייתי מודעת אליהן ולא חשבתי עליהן ואז הרגשתי שהבחירה שלי היתה 'לא נכונה' וטפשית. 

וזה מביך אותי שזה מה שמשפיל אותי בכל הסיפור הזה! כי אני חושבת על כל מני פרקטיקות בדסמיות מקובלות אחרות, פיזיות או מנטליות, ואף אחת לא מרגישה לי כמו השפלה, כי בבדסמ, לראשונה בחיי בערך, הכל ברור לי; איפה אני, מה נדרש ממני, מה מצופה ממני, מה החוקים, מה המסגרות, מה המגבלות. אני יודעת להיות חור וכלי קיבול וממצצה ושק חבטות וכלבה רצועה וחזירת זרע ולעשות כל מה שאומרים בלי להתווכח מתוך תחושה של ידיעת המקום, וזה כל כך נוח ונעים! ואז רגע כזה מינורי מחזיר אותי למקום של לא להבין, לא לדעת, לבחור לא נכון, להיות מושפלת. 

וברור לי שהכל זה אצלי בראש כן? זה לא קשור בכלל לבדסמ.

זאב פטיש{סאדיסט} - מי שמכיר אותך היטב, ידע היכן ללחוץ...

השפלה זה דבר מאוד אישי ויחסי, עבור אחת לזחול על הרצפה עם מברשת שיניים ולנקות את המרווחים בין הריצוף נחשבת להשפלה גדולה ועבור אחרת עוגה לפרצוף...
לפני שנה
ההנהלה - אתה יודע משהו, לגבי אקטים עם עוד מישהו - אני חושבת שכל עוד האקט הוא משהו שמופעל עלי באופן אקטיבי ואני סוג של משתתפת, אני לא ארגיש מושפלת. אבל ברגע שאני יוזמת משהו וזה לא כמו שרציתי, נדמה לי שאז אני מרגישה מושפלת. נניח, נזכרתי עכשיו שהיתה פעם שרציתי לחטוף עם הקיין וחיכיתי לו על הברכיים עם הקיין בפה ממש כמו כלבה מושלמת, והוא פשוט התעלם. הוא לא עשה עם זה כלום! והרגשתי ככ אדיוטית מושפלת עם הדבר הזה בפה שלי כשברור שזה מה שרציתי והוא פשוט - התעלם. ואני לא ידעתי מה לעשות עם עצמי.
לפני שנה
זאב פטיש{סאדיסט} - באותו המטבע הןא יכול ליצור מצב שאת מצפה למשהו לבושה לקראת ואו אפילו מחכה בחדר במלון והוא בכלל מביא חברים לחדר ופיצות לצפות במשחק כדורגל...

ואו מארגנת עבורו משהו ומתאמצת ממש הכל יצליח והוא בכלל לא מתייחס, לכן אני חושב שהשפלה זה דבר מאוד אישי וצריך להיות מותאם..
לפני שנה
לולקי - מעולה החלק של הירקון, הסמקתי מלקרוא.
לפני שנה
Roza Linda - אני מאוד מתחברת לתחושה.
לאחרונה עולים לי גם זכרונות בודדים מהילדות, בהם הבושה היא ממש כמו שתיארת. חשבתי לכתוב על זה ולא הרגשתי בנוח, כי לא ידעתי לתאר למה זה כל כך מביך אותי.
הנה באת והצלחת (:
לפני שנה
ההנהלה - (:
לפני שנה
Kitty frank - הפוסט מעולה.
המילה 'ממצצה' מטריפה!
לפני שנה
ההנהלה - תודה (: 'ממצצה' זה לא שלי, אני חושבת שבצבא שמעתי את זה
לפני שנה
מיסטי כאן{mindfulnes} - לפעמים חלומות משתפלים.
לפני שנה
יולי Yuli​(לא בעסק){טדי} - וואי אני כל כך מבינה את זה! לא ידעתי לנסח את זה לעצמי אבל עכשיו שקראתי - יואו, תפסת את זה! ממש! ❤️❤️❤️
לפני שנה
ההנהלה - (: אני מתעסקת בזה הרבה לאחרונה, במחשבה על זה, על לנסות להבין מה מביך אותי ככ ברגעים האלה. גם רוזה כתבה שזה מבצבץ לה בזכרונות ילדות, זה שם גם אצלי. לגמרי
לפני שנה
Skyfall​(שולט) - קראתי והשקעתי כמה דקות להתעמק במה שכתבת. גם אני משקיע לאחרונה לא מעט מחשבה בהשפלה כקונצפט וגם כפרקטיקה בדסמית....
הזוית שלך מאוד מעניינת ולא שגרתית. אולי כי בסיטואציה שתיארת "האחריות" וה"שליטה" היא לכאורה שלך. אף אחד לא מנתב, מכריח או מצפה ממך לתגובה מסוימת וזה כולו שלך?

מעניין
לפני שנה
ההנהלה - אני חושבת שכן, זה כולו שלי במובן של מה אני יודעת, מה אני מבינה, מה אני בוחרת לעשות. וחוסר ההבנה או חוסר הבהירות, האפשרות שאני טועה/טעיתי - פה נראה לי טמונה ההשפלה.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י