סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 14 ביוני 2022 בשעה 10:48

לסרב לטרמפ מירושלים בחזרה לתל אביב אחרי ישיבה משמימה כי אין לי כח להמשיך לדבר על עבודה באוטו, רק כדי ללכת לאיבוד באזור קניון מלחה, לעלות על אוטובוס לא נכון, לרדת בשכונת-חור-תחת-כלשהי-עם-שם-מפגר, לחכות לאוטובוס הנכון שחולף על פני הממתינים בתחנה בלי לעצור, לקלל בקול רם מאד, לחכות לזה שבא אחריו, לעלות עליו בדחיסה ביחד עם כל ישראל לא-תמיד-חברים ועוד כל מני לאומים עוד-פחות-חברים ושאר תשושי נפש מזיעים ורגוזים, להגיע לאתר החפירות והאבק בנייני האומה, להכנס לתחנת הרכבת ולריב עם מג"בניק חוצפן, לגלות שבדיוק פספסתי את הרכבת (חה! סיפור חיי המשעמם!) לחכות לרכבת הבאה ולחטוף כאב ראש מנגן הפסנתר הדתי-לאומי התורן שדפק על הקלידים ברעש גדול ואפס רגישות איזה שיר שלא הצלחתי לזהות, לברוח למטה לרציף השקט ולחטוף קריזה על תיכוניסטים שנעמדו מתחת ללוח הזמנים הדיגיטלי של הרכבת ושאלו אותי 'כאן זה הרכבת לתל אביב?' במקום להרים את העיניים ולגלות לבד, כי הם עצלנים ומפונקים.

בטח תיכף יודיעו שהרכבת הבאה לתל אביב תתעכב בחצי שעה וכשאגיע הביתה סוף כל סוף אגלה שהחתולים הקיאו בכל מקום, אבל וואללה במשך כל הזמן הזה שניה לא דיברתי על עבודה! שניה!!

 

*עדכון בונוס - הרכבת יצאה בזמן! במהלך הנסיעה ישב לידי בחור חביב מהתחום השני שלי וככה יצא שבסוף כן דיברתי על עבודה אבל על זאת שמעניינת אותי וגם הוא החמיא לי ואמר שאני נראית בת 40 גג, למרות שאז הוא קצת ביאס כי ניסיתי למתוח את המחמאה ולשכנע אותו שאני נראית בגילו (31) אבל הוא לא היה מוכן להשתכנע.

והחתולים לא הקיאו! הצלחה!

Marcus Wright​(אחר) - אין ספק. דפקת את המערכת.
את בפסגה. מכאן זה רק ילך ויתדרדר.

אבל כדי להיות אמפתי אומר שאני באמת מאחל לך שמכאן זה רק ילך וישתפר
לפני שנה
צ'נדלר​(מתחלף) - היית בירושלים!!!!
לפני שנה
ההנהלה - כןןן!!!!
לפני שנה
Whynotreal - סוף טוב, הכל טוב!
לפני שנה
ההנהלה - לגמרי!
לפני שנה
סתם עוד פנטזיה​(נשלטת) - זה קורע
לפני שנה
סתם עוד פנטזיה​(נשלטת) - גמאני הלכתי לאיבוד באוטובוס בירושלים פעם והגעתי לשכונת חור תחת אחרת של דוסים כבדים על סף המאה שערים אבל עוד לא. עיר מקוללת
לפני שנה
ההנהלה - אני מתה על הזאת כי אני מזוכיסטית מפגרת שאוהבת לחטוף כאפות ואין כמו ירושלים בהחטפת כאפות ברמה גבוהה
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - זה כתוב כל כך מצחיק שהיתה שווה לי ההתברברות שלך 😆
גם לנהוג בעיר הזאת היה די סיוט, כשהייתי צריך.
לפני שנה
ההנהלה - תכלס כשכל זה קרה הייתי הרבה פחות מרירה ממה שמצטייר בפוסט. אני מאלה שמתברברים בשמחה יחסית. והנהיגה בעיר הזאת מבחינתי הרבה יותר מאתגרת מנטלית מלהתברבר בה בתחבורה ציבורית.
לפני שנה
Leaker​(נשלט) - לא יודע מה הוא ניגן, 90% לפחות שזה שיר של חנן בן ארי...
לפני שנה
ההנהלה - כנראה שאתה צודק (((:
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י