סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 20 ביוני 2022 בשעה 17:08

נזכרתי בך אתמול בשתיים בלילה, בחזה שלך הכבד, הקטיפתי, בפטמות הרגישות שלך שבשום פנים ואופן לא היית מוכנה לוותר עליהן. נזכרתי בבטן החלקה, בזרועות הרזות, הארוכות, בכפות הידיים החזקות שלך, בכוס הרעב שלך. במבט הנחוש שלך כשזיינת אותי, במבט המתפלא שלך כל פעם ששלפת ממני יד נוטפת. 

נזכרתי באהבה שלנו שהיתה דפוקה כל כך ואכזרית כל כך וקשה קשה קשה. את היית את ואני הייתי בלתי נסבלת, אבל איך אפשר היה שלא להיות בלתי נסבלת? שמטתי את החיים שלי בשבילך ואת, את נשברת כשלא מצאתי לך מקום בארון הבגדים שלי. בזת להטרונורמטיביות של החיים שלי, אבל כמהת לשגרה זוגית איתי, תבעת ממני כל כך הרבה שלא הייתי מסוגלת לתת והמשכת להשבר כל פעם שאכזבתי אותך ואני, אני לא הפסקתי לאכזב. המזוכיזם הרגשי שלך היה שני רק לסדיזם הרגשי שלי ולהיפך, מעגל התעללות שעד היום מעורר בי בחילה על אמת. 

כמה הקאנו שתינו וכמה מעורר רחמים זה היה. הקאנו מרוב חרדה ומרוב שברונות לב ומרוב פחד ומרוב אילמות ומרוב כעס ומרוב שנאה.

אני מנסה להגיד שהרגשתי כמו אסיר בכלא של מניפולציות רגשיות שהפעלת עלי אבל זה לא נכון. שום דבר ממה שעשית לא היה מניפולטיבי, פשוט היית יותר מדי, נזקקת יותר מדי, רצית יותר מדי, דיברת יותר מדי, ציפית יותר מדי. ממני. ואני, אני לא יכולתי להתנגד לצונאמי המוגזם בכל קנה מידה שהיית. שאת עדיין. קברת אותי ברטוריקה שהיא סימן ההיכר שלך, הותרת אותי אילמת בויכוחים שאי אפשר היה לגמור, שאי אפשר היה לנצח בהם. הרגשתי שאת הורגת אותי, שאת מרעילה אותי.

באת אלי בטענות שאני מתביישת בך, שאני פטישיסטית מחורבנת, שאני טרנספובית. הטחת בי שאני פחדנית עלובה, שקרנית, אטומה, פסיכופטית. בכית שאת לא מבינה מה עובר לי בראש, שאת נגמרת מזה, שאת לא יכולה יותר. יכול להיות שצדקת, לפחות לגבי חלק מהדברים, לפחות לגבי חלק מהזמן, אבל האמת היא שאם לא הייתי הולכת, זה כנראה היה ממשיך כי המזוכיזם הרגשי שלי היה שני רק לסדיזם הרגשי שלך ולהיפך.

אבל היינו חמודות נורא ואהבנו נורא והיו לנו זיונים מופרעים נורא ואני לא יכולה שלא להתגעגע אלייך נורא. מדי פעם. 

 

 

 

orian - בלוג כן ומרגש. מאחל שיבואו רגעים טובים ושלמים מאלה בעולם יציב ואכן מכבד הטרונורמטיביות תוך קבלת השונה ועם זאת לא דורסני וחומס. חיבוק מהלב
לפני שנה
Agnon​(שולט) - בדיוק היום למדתי מושג חדש - heightened realism
כרגיל, הדרמה שלך היא התענוג שלנו. אם יש בזה איזושהי נחמה..
לפני שנה
ההנהלה - הו זאת מחמאה גדולה מאד!
לפני שנה
Rogo - אוקיי אבל באיזה קטע אפשר לוותר על פטמות?
לפני שנה
ההנהלה - אני עייפה ואין לי כח להסביר, אבל ארמוז שזה קשור בטענה השלישית שהוטחה בי, כפי שמתואר בפסקה האחת-לפני-אחרונה. אם עדיין לא הבנת, מישהו חכם אמר לי פעם על משהו 'מחר', אז מחר 🍄🌺🏵️🤩
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - וואו, איך היה מענין אצלך. ואיזה יופי של פוסט. ואת הפוביה אני ממש מבין.
לפני שנה
ההנהלה - מה, לא, רפאים! לא הבנת כלום! איזה פוביה אתה מבין?!? לא היתה שום טרנספוביה! מה שכן היה זה חוסר הרצון והמסוגלות שלי לקפוץ למערכת יחסים צמודה זוגית שניה אחרי שעזבתי את הבית. היה לי קשה להגיד את זה בריש גלי ולצד השני היה נוח לפרש את זה כטרנספוביה. כי קל יותר לעכל פוביה מאשר אמת פשוטה כמו - אני לא מספיק רוצה להיות איתך.
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - לא אמרתי שהיתה באמת, אבל אם היתה, לרגעים, אני ממש מבין.
פעם נדבקתי למישהי, שנים, אחת מאוד חכמה וסבוכה. ועם חיבה רבה לקהילה. גם הטרנסית. ואני הייתי ההטרונורמטיבי. ולפעמים, אני חושב, הייתי גם עם קצת פוביה מזה.
לא טרנספובי, אבל מן התנשאות הדדית, הם התנשאו עלי, הנורמטיבי הפושט, אז אני קצת ביני לביני, התנשאתי עליהם.
איזה טיפשי זה היה. ומביך.
לפני שנה
ההנהלה - לא היתה טרנספוביה לרגע אחד, לא התנשאתי על אף אחד ולא היתה לי בעיה עם הבוז להטרונורמה, אלא עם הצביעות. הסיפור שלנו שונה, רפאים, שלך ושלי. היא/הוא היו הזוג שלי במשך כמעט שנתיים... זה לא שנדבקתי אליה/אליו, דבקנו אחד בשניה והתעללנו אחת בשני עד לעצם בצורה אנושה. אבל לא היתה התנשאות ולא היתה פוביה משום סוג שהוא.
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - טוב, יותר כואב לכעוס על האישי. זה ההאשמה שהכי הכאיבה לך?
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - *זאת*
לפני שנה
ההנהלה - לא הבנתי את השאלה...
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - ההאשמה בטרנספוביה היתה הכי קשה לך? מכל מה שהיא הטיחה בך?

(תעני רק אם בא לך)
לפני שנה
ההנהלה - זה לא שלא בא לי לענות אלא שזה נהיה חפירות אדירות וזה גם לא אני לחפור ככה, וגם נדמה לי שאתה מנסה להגיע לאיזו אמירה או אמת חד משמעיות והדברים הרבה פחות ברורים ממה שאתה מנסה אולי לברר. תראה, לא היו דרגות קושי וגם לא חיפשתי אומדן, כי זה מטומטם בעיני לדרג כאב. הקשר היה קשה ומורכב ממיליון סיבות ומה שתואר פה בפוסט, כדרכם של פוסטים, מוגבל למשהו שניסיתי להעביר. אם אתה רוצה להמשיך לשאול שאלות אז בכיף אבל בפרטי ולא פה.
לפני שנה
ההנהלה - ואגב, זה לא שהיה בה חיבה לקהילה הטרנסית, אלא היא היתה אחת מעמודי התווך שבה.
לפני שנה
ההנהלה - ואני לא יודעת אם מעניין זו המילה. שילמתי הרבה מחירים על הבחירות שלי ואני עדיין משלמת. אומץ לב או טיפשות, שניהם עולים ביוקר.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י