שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 20 באוקטובר 2022 בשעה 16:44

בלילות האחרונים טורדות אותי כל מני מחשבות על משיכה ודחייה ועל איך מצאתי את עצמי במשך תקופה לא קצרה (שנתיים קל) במערכת יחסים עם גבר שדחה אותי פיזית ברמות קשות, אבל בה בעת משך אותי. אני חייבת רגע לכתוב את הדברים כי זה אולי יעזור לי להבין או לכל הפחות יפרוק את המחשבות מהמוח שלי ויעמיס אותן לפלטפורמה אחרת ואז אולי אצליח שוב להירדם בשעה סבירה. בכל מקרה זה יהיה פרגמנטלי כי אין לי שום דבר קוהרנטי להגיד פה. 

הוא היה שמן, ממש. מאד. ולא מהשמנים הדחוסים עם מאסה יציבה, אלא מהרוטטים. הוא גם לא היה גבוה ולמרות שהפרופורציות שלו בסופו של דבר היו טובות הוא הצליח לחרב את הגוף שלו במידה כזאת שזה היה פשוט נורא. ולא היה לו תחת, מאלה עם תחת שטוח אוי ואבוי לי. אבל הוא היה יפהפה, והיה לו השיער הכי יפה - מבריק ומלא וחזק, והשיניים הכי יפות - חזקות וישרות ושוות. שנאתי להתנשק איתו כי היה לו פה ענק והוא תמיד היה שואב את כולי ואני הייתי מנסה להתחמק בגועל ואומרת לו שזה מרגיש כמו ליקוק של כלב פירנאי. והיה לו עור עדין ודק וכל עקיצה התפתחה אצלו ישר לפצע שהותיר צלקת, בהתחלה סגולה כהה ואז חומה. הוא היה חצי ספרדי חצי אירי והרבה יותר גאה במורשת האירית שלו, למרות שהספרדית היתה הרבה יותר מרשימה ונוכחת. גם כשאהבתי אותו זה היה קצת פאתטי בעיני, ההיאחזות שלו בזהות האירית הזאת כשהוא בקושי יודע לדבר אנגלית.

הוא היה מתקלח מדי יום ומקפיד להסתבן ולחפוף את השיער המושלם שלו, אבל המגבות היו תמיד רטובות ומסריחות כי הוא לא היה מכבס אותן אף פעם, והבגדים היו תמיד מלוכלכים ותמיד מסריחים כי גם אותם הוא לא היה מכבס. החדר שלו בקיבוץ היה מטונף כמו חושה של דר-רחוב עם מאפרות מלאות, בדלי סיגריות ואפר על הרצפה וקופסאות סיגריות מקומטות זרוקות בכל פינה, כוסות עם משקעי וויסקי, כוסות עם משקעי נס קפה וצלחות מלוכלכות. באופן מפתיע מעולם לא ראיתי אצלו ולו ג'וק אחד. נמלים היו המון. החלונות תמיד היו מוגפי תריסים כי הוא לא אהב שכל מי שעובר על המדרכה יכול היה להסתכל פנימה דרך החלון, אז גם תמיד היה מחניק ומסריח. כשהייתי מגיעה תמיד הייתי פותחת חלונות למגינת ליבו וקיטוריו ומקפידה להשאר בסנדלים, או נעליים, או גרביים. אף פעם לא יחפה. 

והמיטה שלו. אוי אלוהים אדירים המיטה שלו. שני מזרונים שחוברו להם יחדיו, אחד מהם עם שקע בצורת הגוף שלו שאם לא הייתי נזהרת הייתי מתגלגלת לשם פנימה. הוא כמובן היה ישן כמעט בלי מצעים, כלומר עם תירוץ מסריח לסדין לא מכובס שאף פעם לא היה באמת מתוח כמו שצריך, בלי ציפיות על הכריות ועם איזה צמרירית מדובללת בתור שמיכה גם בקיץ, כי המזגן היה תמיד על קור מקפיא. ולהכל היה ריח שאני באמת לא יכולה וגם לא רוצה לנסות לנסח במילים. כשהייתי באה אליו הייתי מביאה מצעים כדי שאוכל לישון וגם אז הייתי נצפדת נבחלת מהריח שעלה מהמזרונים ומהכריות. לפעמים היינו מעבירים מזרון מסריח אחד מחדר השינה לסלון. אני אפילו לא זוכרת למה עשינו את זה. 

 אני לא רוצה לדבר על השירותים והמקלחת. 

לפסיכולוגית שלי דאז הסברתי שזה להיות בבזות הכי גדולה שיש, בטינופת הכי לא מתנצלת, הכי ישירה ופרוזאית; לא דיבור מטונף, לא דיבור על טינופת, לא פסיכולוגיה של טינופת, אלא פשוט - טינופת משפילה. אני רוצה להגיד שהיה בזה משהו מזכך, אבל לא, זה היה פשוט להתגולל בלכלוך בלי שיהיה לי אכפת, רק כדי לשכב איתו. וגם זה היה בזוי.

כשכבר היה לו חשק להזדיין הוא היה שוכב על הגב כמו לויתן ומסתכל עלי בעיניים שחורות שקדיות יפהפיות ואומר 'תתפשטי' ואני הייתי נעמדת ומתפשטת מעליו בזמן שהוא היה מוציא את הזין הגדול והיפה שלו מתוך תחתונים קרועים ומושיט אלי יד, מלטף אותי קצת בירכיים ואני הייתי יורדת ומתיישבת לו על הזין. וזהו, הוא היה שומט את היד ומשאיר אותה ואת היד השניה לצד הגוף, דוממות כמו פרוטזות מיותרות של בשר, מפנה ראש הצידה ונותן לי לעשות בו כרצונו. לפעמים הוא היה עושה פרצופים של דחייה ורתיעה בזמן שאני הייתי רוכבת עליו עד שהייתי גומרת. ואז הוא היה אומר 'עכשיו את המציצה' ואני הייתי יורדת לזין שלו ומכניסה אותו לפה שלי בזמן שבשתי הידיים הייתי לשה ומורטת וצובטת ומולקת לו את הביצים כאילו אני עוד רגע מורידה לו אותן והייתי מצטחקת לעצמי כל פעם שהוא היה מתפתל מרוב כאבים, מחניק אנחה ושואב אוויר לריאות בקול שריקה, אבל נותן לי להמשיך בלי מילה. זה היה לוקח די הרבה זמן ורק כשכאב לו ממש ומאד, רק אז הוא היה גומר. לפעמים הייתי צריכה לכרוך חוט מסביב לביצים שלו ולהדק ללולאה סביבן בשתי הידיים תוך כדי שאני מוצצת ורק אז הוא היה גומר. 

אבל את הזרע שלו, שהרגיש לי מטונף ומסריח, בחיים לא בלעתי.

 

* הערת עריכה חשובה - מימדי הגוף שלו מעולם לא דחו אותי.

Kippod - למה לא פנית להנהלה להחליף אותו?
לפני שנה
ענתית - וואו, זה מזכיר לי את הפרק ההוא בחברים, על החברה המטונפת של רוס, גאד אני קוראת, ופייר לא מבינה, משיכה לגבר לא מושך פיזית, זה מובן דווקא, אבל הטינופת, זה קשוח ממש :(
לפני שנה
ההנהלה - כן. גם אני לא מבינה לגמרי
לפני שנה
-Birdy- - יפה !
לפני שנה
צ'נדלר​(מתחלף) - אני מעדיף את הגרסה הזו שלך למסה על הבזות.
לפני שנה
ההנהלה - איזו מסה, של גליה יהב?
לפני שנה
צ'נדלר​(מתחלף) - של קריסטבה.
לפני שנה
ההנהלה - אהההההההההה חחח אבג'קט נכון 🤦 לפעמים אני ככ סתומה אלוהים
לפני שנה
ההנהלה - אני אפילו עוד יותר סתומה כי עכשיו נזכרתי שלפני שנתיים כתבתי מסה על 'היות נשלטת' וקריסטבה מככבת שם כמובן. גם כן הנומינוזי (איך לא) ועוד כהנה וכהנה בלבולי מוח.
לפני שנה
Agnon​(שולט) - כמו לקרוא בוקובסקי ממין נקבה..
לפני שנה
ההנהלה - קטונתי בחיי
לפני שנה
Agnon​(שולט) - יצאה מחמאה מחמאה, אני יודע ;). את רק תמשיכי להתפלש בביבים של החיים ותתנחמי( אולי) שיש מי שמעריך ונהנה מזה אחר כך.
לפני שנה
ההנהלה - אני לא חושבת שאנשים כמוני צריכים נחמה אחרי שהם מתפלשים בביבים...
לפני שנה
Agnon​(שולט) - אני גם לא חושב שאת צריכה (או ראויה) לנחמה בגלל ההתפלשות. אבל להסביר יחרוג קצת מפורמט התגובות כאן .
לפני שנה
Shish​(שולטת) - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני שנה
DoMusic​(שולט) - באמת נשמע דוחה (לא שופט אותך בשום צורה).
תואר בצורה נפלאה מה דחה אותך... לעומת זאת ולמרות כל זאת, מה כן גרם לך להישאר במשך שנתיים (קל)?
לפני שנה
ההנהלה - אהבתי אותו. אני חושבת.
לפני שנה
ve-ra{Q} - תקשיבי מהתיאור שלך אפשר להריח את ההתאהבות. מחמיא לו מאוד.
לפני שנה
ההנהלה - לגמרי התאהבות, אבל אני לא חושבת שהוא הרגיש מוחמא במיוחד
לפני שנה
לולקי - אוי אלוהים הרגת אותי. זה אחד הדברים הסקסיים והארוטיים שקראתי. כבר שנה יש לי איזה משהו בטיוטות על שומן ואחר על זבל ועל ריח וגועל ופתאום באת ולחצת לי על כול הנקודות וחשפת את כולי החוצה. זה כאילו השיא, השיא! תודה וסליחה על ההשתפכות פה :)
לפני שנה
ההנהלה - (:
לפני שנה
Huginn​(שולט) - חסר לי פה משהו. חסרה לי המהות של למה כן.

מעבר לזה שאת נותנת לכל טינופת אי שם באשר הוא, תקווה, משום מה גם עלה לי הרצון לנער אותך
לפני שנה
ההנהלה - מזתומרת המהות של למה כן? מלבד זה שאהבתי אותו?
לפני שנה
Huginn​(שולט) - דה. אהבה מספיקה בערך עד השליש הראשון של הסיפור, השאר זה משהו אחר כבר. השאלה מה זה.
לפני שנה
ההנהלה - עדיין אהבה?
לפני שנה
Huginn​(שולט) - ואללה לא. אבל זה גם לא לפה, למרות הפוסט החושפני והנוגע ❤️
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - ואוו! איזו כתיבה. נצפדתי ונבחלתי יחד איתך.
לפני שנה
ההנהלה - אני ממש מקווה בשבילך שלא. ותודה!
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - אני מבין את האסוציאציה לבוקובסקי וגם מסכים. את כותבת נהדר.
לפני שנה
ההנהלה - תודה (: ממש לא חושבת ככה אבל תודה
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - לא באופי של הטקסט, בתכנים ובאומץ. ברפש ובפרוורטיות.
לפני שנה
ההנהלה - רפש ופרוורטיות כן. אומץ? אני לא יודעת אף פעם לא החשבתי עצמי אמיצה מי יודע מה. פשוט עשיתי דברים שלא יכולתי אלא לעשותם... 🤷
לפני שנה
ve-ra{Q} - היה מת.
לפני שנה
גל1973​(נשלט) - אני אפילו לא יכול לבחור רק משפט או שניים, מאחר שכל הטקסט הזה מעולה וכמעט אפשר להריח ולראות את ההבעה שלך ולדמיין אותו ואתכם ו- וואו, כתבת מצויין.
לפני שנה
ההנהלה - תודה
לפני שנה
diangelo​(שולט) - יפה מאד.
לפני שנה
ההנהלה - תודה
לפני שנה
צ'יטה​(שולט) - איזה מניפסט מזעזע. כתוב מקסים ורהוט. הרגשתי שהייתי שמה
לפני שנה
Shish​(שולטת) - בהפוך על הפוך את מעוררת בי מחדש את המשיכה לאיש הכי נקי שהכרתי ואהבתי, לפני 15 שנה בערך, ועד כמה החוסר בדחייה הפך את המשיכה למושלמת. הוא היה בגודל שלי אבל היה לו שיער מטריף, שמעולם לא משכתי בכוח כמו שרציתי. והכל בכל הבריק. אפילו החתול הבריק פור פאק סייק.
לפני שנה
ההנהלה - 🤣🤣🤣
לפני שנה
בר דעת - הנרי מילר לא היה כותב את זה טוב יותר
לפני שנה
ההנהלה - הרגת
לפני שנה
aaalll​(נשלט) - זה הפוסט הכי טוב שקראתי כאן אי פעם
לפני שנה
נטול מושג​(אחר) - וואו, איזה טקסט. וואו.
לפני שנה
גבר סנדוויץ​(אחר) - סיפור כלכך טוב.מדהימה
לפני שנה
הביצה - מרתקת את!
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י