סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 20 בנובמבר 2022 בשעה 14:29

* השבוע האחרון היה לילד ולי קשה אחד עם השניה. הוא מתבגר וזה לא קל לאף אחד מאיתנו. אתמול בלילה הוא נרעד פתאום לפני השינה ואמר שבזמן האחרון הוא מרגיש קטן יותר ורגיש יותר וצריך חיבוקים יותר, למרות שהוא כבר בן 11. אחר כך לפתה אותו חרדת המוות ואי הוודאות שבחיים והוא התייפח ואמר שהוא רק רוצה שיהיו לו חיים טובים ומפחד שזה לא יקרה. אמרתי לו שלא משנה מה קרה, או קורה, או יקרה, יש לו משפחה גדולה ואוהבת שתמיד תהיה איתו. יותר מזה פחדתי להבטיח. יותר מזה לא יכולתי להבטיח.

 

* אמן בכיר שאיתו אני עובדת כבר שנים אמר לי היום שזה בלתי נסבל עד כמה אני מנסה להמעיט בערך היכולות שלי בכל דרך אפשרית; משתמשת בחומרים ירודים, מתחמקת משיחות על איכות, לועגת למתעניינים ברצינות, יוצאת מנקודת הנחה שהכל זה חנופה ושומדבר לא נאמר באופן אובייקטיבי. זה לא שאני ממעיטה בערך היכולות שלי, אלא שיש גבול לעד כמה אני יכולה להתעסק בעצמי ולהתבשם מזה.

 

* אני בתקופה של פריחה מקצועית מטורפת, אבל כל הישג רק עושה אותי יותר עייפה.

ענתית - מזדהה ממש, גידלתי בן כמעט לבד, היום הוא בן 26, אבל זוכרת ממש טוב את תחילת גיל ההתבגרות
לפני שנה
MaBaker - מקסים, אני חושבת שזו ההבטחה הכי מנחמת שיש
לפני שנה
diangelo​(שולט) - להבטיח להם שהכל יהיה מעולה. זה שקר, כמובן, עם סיכוי כלשהו להתגשם חלקית, אבל זה מה שהם צריכים לשמוע בגיל הזה (ואולי בכל גיל). חד משמעית.
לפני שנה
diangelo​(שולט) - להגיד אמת לילד חרד זה נרקיסיזם.
לפני שנה
ההנהלה - זה נכון
לפני שנה
ההנהלה - לא יודעת אם זה נרקסיזם אבל זה מיותר. כמו שהפסיכולוגית שלי היתה אומרת לי 'את ממש לא צריכה להגיד לו את האמת!'. לפעמים אני שוכחת שלפעמים השקר הוא האמת הטובה והנכונה ביותר
לפני שנה
diangelo​(שולט) - הרצון להגיד תמיד את האמת נובע מנרקיסיזם.
לפני שנה
ההנהלה - אבל אין בי את הרצון להגיד את האמת בכלל, זה הרבה יותר גרוע מזה, אני מפחדת לפתוח פה לשטן. אני לא רוצה להגיד שיהיה טוב ומעולה כדי שחס וחלילה לא יקרה ההיפך. גם אמונות טפלות זה סוג של נרקסיזם במובן של מה שאני אומרת משפיע על המציאות, אז כן, נרקסיזם אבל לא מבוסס-אמת אלא מבוסס-טפשות.
לפני שנה
Shu shu - הפחד מהצלחה. בעיה מוכרת
לפני שנה
Skyfall​(שולט) - מה אני אגיד? מאחל שתמשיך תקופת הפריחה למרות המחירים....
כיף לקרוא
לפני שנה
מיסטי כאן{mindfulnes} - הלוואי שתמיד תתעייפי רק מסיבות מוצלחות
לפני שנה
גבר סנדוויץ​(אחר) - משמח לשמוע שאת בפריחה. זה מעייף, אני יודע, ודורש הרבה. לקלף עוד שכבות. ללמוד לקבל מחמאות. להכיר באיכויות של עצמך. לא פשוט אבל הכרחי ומבורך.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י