סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 2 בדצמבר 2022 בשעה 13:22

בחרת בחיים האלה את בעצמך בחרת בהם ואולי לא יהיה מדויק להגיד שזה היה בעיניים פקוחות ומבט נכוחה אבל אף אחד לא הכריח אותך גם אם אולי קצת כן הכריחו אותך את אמרת את מה שהיה צריך להיאמר את קיבלת את ההחלטה באופן חד צדדי גם אם לא לקחת בחשבון את כל השיקולים אולי היית צריכה אבל אולי זה גם לא ממש היה משנה בסופו של דבר ועכשיו זה עוד אחד מאותם ימי שישי שלא הספקת להתארגן לקראתם כמו שצריך כי לכל יום שישי כזה שהילד אצלך את צריכה להתארגן כמו שצריך כדי שיהיה הכל כמו שצריך ובעיקר לא ירגיש לבד אבל היה שבוע קשה כל כך ובסופו את עייפה כל כך שלא התארגנת בזמן ועכשיו את גם מרחמת על עצמך וגם מאשימה את עצמך ואת שוכבת במיטה ושומעת את הילד שלך בסלון עם חבר צופים בסימפסונז ולא ממש אכפת לו אם תבשלי ותדליקי נרות או אם נזמין ונאכל מקופסאות מול הטלויזיה או אם ניסע לסבתא שלך פה קרוב ונאכל אצלה אוכל שהמטפלת שלה בישלה או אם נזמין את עצמנו לחברים בשכונה שעושים קידוש אבל האמת היא שכן אכפת לו. וגם לך. אבל אל תרחמי על עצמך.

ve-ra{Q} - בנשימה עצורה. כמו שכתבת.
זה ממילא ערב לטלוויזיה.
לכו על שוויץ-סרביה. את יודעת כבר את מי לעודד 😈🇨🇭
לפני שנה
ההנהלה - אין בכלל ספק ❤️
לפני שנה
Huginn​(שולט) - .You're killing it babe
שלא יהיה ספק, לאף אחד כאן אין ספק :-)
שבת שלום ושל השמחות
לפני שנה
ההנהלה - הלוואי ובזה היה לי את אותו הביטחון שיש לי לגבי את מי לעודד, סרביה או שוויץ... (:
לפני שנה
ve-ra{Q} - עשית עבודה טובה, זונה. את רואה? כשאת מתאמצת אין עלייך 😜.
Hopp Suisse!
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - למה? מי ירחם עליך? מי יעצור רגע להקדיש איזו אמפטיה?
את חוששת שאם תרחמי על עצמך קצת, תשארי שם מבוססת ברחמייך?
לפני שנה
ההנהלה - זה מורכב. נתחיל מזה שגדלתי בסביבה שבה רחמים זה לא משהו שאפשר לעבוד איתו, שעוזר או שמקדם באיזשהי צורה. אם צריך עזרה מבקשים, אבל רחמים לא קשורים לזה. לכן, התגובה האוטומטית היא שרחמים עצמיים לא יקדמו אותי בשום צורה אלא רק יעכבו וזה נכון. אז כן, יש משהו מזכך ברחמים עצמיים, בהתמסכנות, אבל אני לא מאמינה שזה מקום להיות בו. דבר שני, יש הבדל בין רחמים לבין אמפטיה ואמפטיה יש בשפע.
לפני שנה
רפאים​(שולט){מ} - אולי לך זה לא נכון, אבל אני חושב שזה פשוט עוד משהו שמרגישים ואפשר להרגיש אותו. הוא לא נשאר לנצח ולא הופך אותנו לפחות מסוגלים או מתמודדים.
וגם אני גדלתי במקום כזה. גאה, חזק ומסוגל. ומתמודד. אבל גם מכחיש, את הקושי וגם את הרגש שבא איתו.
למרות שאני עדיין לא מרשה לעצמי להרגיש ממש הכל, ועוד לתת לזה שם, אני דווקא חושב שזה לא יתקע אותי, להרגיש גם את הרחמים העצמיים, אני חושב שהפחד הזה לא רציונאלי.
לפני שנה
ההנהלה - תראה, רק על עצמי לספר ידעתי.. ואני מאד מרגישה ומשיימת ולא מכחישה או מתביישת להודות כשקשה. אפילו כל הפוסט הזה עוסק בלהודות בקושי, אבל רחמים עצמיים מעוררים בי בעיקר בוז. זו האמת..
לפני שנה
ההנהלה - ו-כן, אני אדם קשה.. ):
לפני שנה
ve-ra{Q} - העולם היה הרבה יותר מרתק ומגניב אם היו בו יותר אנשים קשים כמוך.
לפני שנה
ההנהלה - זה נכון. אבל גם היה הרבה יותר מתיש.
לפני שנה
Glitch - אם אמא שלי הייתה מבשלת בשבילי ובשביל חברה ארוחת ערב או מזמינה אוכל טעים מבחוץ ויושבת איתי מול הטלוויזיה או לוקחת אותי לסבתא או לחברים שלה אני חושבת שהייתי די מאושרת. בטוח יש משמעות יותר גדולה וניואנסים שאני מפספסת כאן, אבל נשמע שאת משקיעה בכל אופציה תשומת לב וחוויה של ביחד
לפני שנה
ההנהלה - תודה על התגובה הזאת. אני באמת מאד משקיעה.
לפני שנה
Glitch - לדעתי זה כל מה שצריך ❤
לפני שנה
'''''''''' - ❤️
לפני שנה
buttertoy - אני בטוחה שהוא שמח כי הוא איתך. אם זה מעודד אותך אז כל סופש עם הילדים אני מלקה את עצמי על זה שלא התארגנתי ולא תכננתי ולא נסענו לטייל עם חברים או כל מיני דברים כאלה שאנשים עושים. אבל אני איתם והם איתי בבית ונעים לנו. וההחלטות שלקחנו הן מה שהיינו צריכות באותו הרגע. ואולי הדברים היו נגמרים כך בכל מקרה גם אם הדרך לשם הייתה אחרת. ומותר לך שיהיה לך קשה וגם להודות בזה
לפני שנה
ההנהלה - 💙
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י