סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני שנה. 16 בפברואר 2023 בשעה 12:21

כבר חודשיים אולי יותר שאני ניזונה מכל המאכלים שאדם נורמלי שלא מונע מעצמו כלום ניזון מהם. זה לא כזה מובן מאליו מבחינתי כי אני בדרך כלל אוכלת 'נקי' (באלוהים שאין לי כוח להסביר מה זה אומר אני חושבת שזה די ברור), גם כי אני אוהבת אבל בעיקר כי זו הדרך היחידה שלי לשמור על עצמי מאימת הפסוריאזיס המתפרץ (שלרוב יגיע בליווי פמליה של רגישויות נוספות). כבר חודשיים אולי יותר שאני מרגישה שאני מזהמת את עצמי מבפנים בלי לעשות חשבון, מתוך הנאה מרירה שמבוססת על חגיגת הויתור העצמי. נטולת אשמה לחלוטין, מפוקחת ופרגמטית, צורכת את כל סוגי הקמחים, הסוכרים, השומנים והלקטוזים הידועים לאדם - וסובלת. מאד.

אני לא כל כך מכירה את זה בעצמי, את הסוג הזה של התעללות עצמית. גרימת חתכים לעצמי בתיכון? צ'ק! בולמיה קשה במהלך הצבא עמוק אל תוך גילאי ה-20? צ'ק! (את זה אגב פתרתי עם עצמי אחרי שעות ארוכות לבדי בדירה בלונדון, ישובה על כורסת קטיפה מהוהה, חושבת הרבה יותר מדי לעומק רק כדי להגיע למסקנה שההורים שלי ובפרט אמא שלי לא יצילו אותי ולכן אני צריכה להציל את עצמי ואותו היום היה היום האחרון שבו דחפתי לעצמי אצבע לגרון כדי להקיא אוכל שאכלתי) אבל את זה, אני לא מכירה. אני יודעת להגיד שזה בכלל לא קשור במשקל, כי זה לא מעניין אותי בכלל, גם לא השמנה לצורך העניין. זה קשור בגרימת רע לעצמי, אבל אפילו לא במובן של ענישה, אלא סתם פשוט כי אני יכולה. כי ככה החלטתי. אני מניחה שזה עניין של שליטה, איפשהו מתישהו איבדתי אותה וזו הדרך שלי להחזיר לעצמי את התחושה שלפחות במשהו אחד אני שולטת, אבל זה גם לא מדויק. הלוא אם יש משהו שבו אני שולטת ללא מצרים זו התזונה שלי, כלומר אני בוחרת שלא לשלוט, כלומר אני שולטת בחוסר השליטה שלי.
אני שולטת בחוסר השליטה שלי.
אוקיי, זאת התקדמות. 

***

אתמול דיברתי עם חברה על מצבי לב. אמרתי לה שאוזלת לב זה כשיש הרבה געגוע או רגש, אבל אין שום חשק או יכולת או מילים להביע אותו. היא אמרה שזה כמו להתאבל ואני אמרתי שאני לא חושבת, כי באבל יש דרמה, תסכול, קושי וכעס, המון מילים שרוצות להיאמר ולא יכולות כי אי אפשר יותר. אוזלת לב זה הרבה יותר פשוט ומצומצם ופרוזאי. זו כמעט אילמות. 

***

לא ידעתי מה המילה העברית לקומפרטמנטליזציה אז אמרתי 'התאייה', מלשון 'תא'. 
זה כמו הטעייה, אבל לא בדיוק. 

***

***

NormaJean - ״שליטה בחוסר השליטה״ בהקשר של אוכל. נראה לי שזאת פעם ראשונה שהצלחתי לחבר מילים לתחושה המוכרת הזאת. ♥️
לפני שנה
ההנהלה - שמחתי לעזור!
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - אני מאוד מזדהה.
לפני שנה
ההנהלה - סליחה כן, אבל עם כל הכבוד להזדהות, ממך הייתי מצפה למינימום של התייחסות למטבעות הלשון שהמצאתי - אוזלת לב והתאייה!!!
לפני שנה
פרלין​(נשלטת){ש} - התייחסתי בלב! במלואו אונו וללא שום אוזלה! (וזה מקסים)
לפני שנה
ההנהלה - יפה. תודה.
לפני שנה
diangelo​(שולט) - אוזלת הלב זה יפה, אבל בנוגע להתאיה חוששני שסבלת מאוזלת לשון.
לפני שנה
ההנהלה - אתה חושש לחינם
לפני שנה
מיסטי כאן{mindfulnes} - סימפטום הוזלת הלב...מחלה חברתית שעוד מעט תדביק את כולנו.
לפני שנה
Tallario - התאייה זה מעולה !
אני לא יודע אם יש איזשהו דמיון בין הדברים , אבל אצלי אותה התנהגות באה ממקום של התיישרות בין איך שאני מתייחס לגוף שלי לאיך שאני מרגיש שהגיוני שהעולם יתייחס אליי ואז יש איזו תחושת שליטה מוזרה בסדר של הדברים
לפני שנה
ההנהלה - אני גם חושבת שהתאייה הזה מעולה. ולא ככ הבנתי את ההסבר שלך
לפני שנה
VIcKyING​(אחרת){-משוייכת-} - מידור. המילה בעברית למושג.
לפני שנה
ההנהלה - מילה מאכזבת ממש. אני חושבת שאמשיך להשתמש בהתאייה
לפני שנה
כחש​(נשלטת) - חבל שאין אפשרות לדאבל לייק.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י