שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

The Dogs of Lust

לפני 4 שנים. 18 באפריל 2020 בשעה 14:47

יש לי בעיה. 

אני אישה די מפותחת בגיל די מתקדם, שהתקופה הצבאית עדיין חרוטה בה די לעומק.
אין לי הסבר מי יודע מה עמוק לסיפור הזה, מלבד העובדה שהיה לי נורא כיף. וקשה. ועצוב. ומרגש. ומסעיר. וזאת היתה הפעם הראשונה שבה גרמו לי בעל כורחי להוציא את הראש מהתחת ולהבין שיש כל כך הרבה שוני וגיוון ממה שהורגלתי בו טרם הגיוס. 

שירתתי כפקידה פלוגתית בגדוד ידוע לשמצה, בחטיבת חי"ר ידועה לשמצה.
התגייסתי עם שיער בצבע כתום וכשעברתי בש"ג העולם עצר את נשימתו (העולם = מחנה קלע). אח''כ התחילה לרוץ בגדוד השמועה שהביאו לפלוגה ד' פ"פית כוסית עם עיניים כחולות ושיער כתום, או אז הגיעו משלחות של ערסים מהפלוגות הוותיקות להסתכל עלי. הבחור הכי נחוש היה אסי לוי, מהמסייעת, שהגדיל לעשות והיה מתגנב לאוהל שלי בלילה כדי להסתכל עלי ישנה. הוא היה מביא לי מתנות קטנות ואדיוטיות, הכריח את השק"מיסט לתת לי ממתקים בחינם ופעם אחת נהג את האוטו שלו (אלפא רומיאו עתיקה בצבע תכלת) ישר אל תוך הפלוגה באמצע מסדר, רק כדי שאשמע איזו קלטת כלשהי שבדיוק ניגנה באוטו שיר שהוא חשב שמאד אוהב. לא אהבתי.
על כל פנים, מאחר שהיה מדובר בקרב אבוד נכנעתי לחיזוריו השנויים במחלוקת ונהיינו זוג. 

פעם העלו את שנינו למשפט מג"ד כי נתפסתי במיטה שלו אבל בסך הכל היינו יחסית די זהירים. מה גם שהוא היה נחשב אחד ה 'כבדים' של הגדוד שבילה את מרבית השירות הצבאי בכלא, אז אפילו הקצינים בחרו להעלים עין. 

כשהגדוד עלה ללבנון הפקידות הפלוגתיות והמפקדה ישבו בבסיס ליד כפר יובל. אסי סגר 35 יום בלבנון ויצא לנו לדבר רק פה ושם קצת בקשר או מהטלפון בחמ"ל, כי ניידים לא היו. כשהמסייעת ירדה בחזרה לא יכולתי לחכות לו בשער פטמה אבל חיכיתי לו במפקדה. ברגע שהם עברו בשלום בשער ונכנסו לישראל כל הבסיס נכנס לאקסטזה, האוויר התחיל לרעוש ולרגוש והכל התערבל ביחד. אני מנסה לתמלל לעצמי את התחושה של להיות בתוך כל זה ולא מצליחה.
אני זוכרת שעמדתי בפתח של החדר שלי ופתאום שמעתי צעקה מהצד השני של המחנה - איפה אתתתתת???? הרמתי את העיניים וראיתי ממרחק של איזה 100 מטר את אסי במדי ב', מלוכלך, מיוזע, עם זקן פרא, רץ אלי בהסתערות כמו שבחיים גבר לא הסתער עלי. הוא לא עצר גם כשהתקרב אלי ופשוט נכנס בי ושנינו נהדפנו אחורה אל אחת המיטות בחדר. עד היום אני זוכרת את זה בהילוך איטי, הרגע בו אני מבינה שהוא לא הולך לעצור אלא לכתוש אותי תוך כדי ההסתערות.

 

אחכ אסי השתחרר ונפרדנו והתחלתי למצוץ לסמגד החדש שנקרא לו שלומי לוי. החלטתי למצוץ לו כי דודה שלי (שמבוגרת ממני בשלוש שנים בלבד) שירתה איתו וזכרה אותו כנורא חתיך ואמרה לי למסור לו דש והוא מצדו אמר לי 'מה היא דודה שלך? וואו איזה יפה היא' אז היה לי ברור שהוא הולך להימצץ כהוגן.
התייצבתי אצלו באוהל מדי לילה ולא באמת הותרתי לו הרבה ברירות. משיחות תמימות עברנו די מהר לשיחות לא כל כך תמימות ומשם זה באמת היה עניין של פרוצדורות מינוריות עד שהזין שלו היה לי בפה.

היה לו זין לא גדול, מאד נח למציצה. הוא אמר שבאמריקה היתה לו איזו בחורה שמצצה לו הכי טוב שמצצו לו בחיים, עד שאני הגעתי. 
זה היה נחמד לשמוע למרות שאני לא יודעת עד כמה זה באמת היה נכון. הזין שלו היה לי עמוק בפה, לא חושבת שאפשר לסמוך על מהימנות העדות הזאת.
הוא כל הזמן רצה לגעת בי וגם לזיין אותי ומבחינתי זה היה לחלוטין אופ דה טייבל. לא יודעת למה כי אני מאד אוהבת להזדיין, אבל איכשהו איתו כנראה היה לי דחוף להעביר איזו נקודה. 

הוא עדיין היה חתיך בעיני דודה שלי, אז אחרי שרוויתי מלמצוץ לו עודדתי אותו לחדש איתה את הקשר ובאמת אחרי כמה זמן הם נהיו זוג.

 

* אסי, או שלומי - אם אתם כאן, בואו לפרטי.

* * כל המלל הזה באשמת רוגו והסיפור שהביא היום, שהזכיר לי את הסיפורים שלי.

השוקע - איזה יופי הקטע הזה בסיפור שהוא פשוט רץ אליך ולא תכנן לעצור
לפני 4 שנים
ההנהלה - זה בדיוק מה שהיה. עמדתי שם ואמרתי לעצמי, הנה הוא מאט, הנה הוא עוצר - ולא. ואז הרגע הזה שבו הוא מושיט את הידיים קדימה ומתנגח בי ויד אחת לופתת לי את הגב בתנועת קרס והיד השניה עדיין מושטת קדימה ממשיכה להדוף אויר עד ששנינו עפנו ונחתנו על המיטה. נכנס בי תרתי משמע.
לפני 4 שנים
- W E R E W O L F - - סיפור יפה לשבת בערב (:
מקווה שתצליחי למצוא את מבוקשך
לפני 4 שנים
ההנהלה - תודה (: אני לא מחפשת שום דבר. מה שביקשתי לי, יש לי.
לפני 4 שנים
- W E R E W O L F - - מחפשת את אסי ושלומי לא ?
לפני 4 שנים
ההנהלה - (: לא, לא באמת. כלומר, אם הם פה וקוראים את זה ורוצים להעלות זכרונות ביחד - מה טוב. אבל בגדול מטרת הפוסט היא לא המדור לחיפוש קרובים, אלא סתם לאוורר סיפור ישן.
לפני 4 שנים
- W E R E W O L F - - אז המטרה הושגה. סיפור ישן וטוב (:
לפני 4 שנים
Aציבעוני​(אחר) - צדיקה
גם שומרת ומתחזקת על הרכוש המישפחתי
וגם מחזירה אבדה
לפני 4 שנים
ההנהלה - נכון?? הכי צדיקה
לפני 4 שנים
לאכאןכמעט - אסי התימני??
לפני 4 שנים
ההנהלה - אתה מכיר אסי אחר?
לפני 4 שנים
לאכאןכמעט - לא.. וגם בהתנהגות היה כזה..
היינו רוקדים יחד באותו מועדון..
אקיצר.. מכחיש כל קשר.. 😅
לפני 4 שנים
ההנהלה - חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לפני 4 שנים
bonino - ענק!!
לפני 4 שנים
broadaxe​(שולט) - אחלה סיפור!
לפני 4 שנים
Fenix dom​(שולט) - קרעת 😂😂😂❣
לפני 3 שנים
ההנהלה - (:
לפני 3 שנים
אלי או חנה - סמג"דים הכי שובבים
לפני 3 שנים
פיטר גבריאל - כתוב מעולה (כן, הצתה מאוחרת ממש). לדעתי, הייתי בכפר יובל (לדעתי מחנה לילך) אי שם ב-99 (רגע לפני היציאה מלבנון). תקופה מאתגרת ומכוננת.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י