צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

גם מתוקים הם סוג של נחמה

הגעתי הביתה ואני כאן כדי לספר לעצמי על הדרך.
לפני 5 חודשים. 7 בנובמבר 2023 בשעה 0:35

אלו ימים, שהיינו אמורים להיות יחד לטבוע להתמזג, אבל החודש האחרון טילטל הכל והבנתי שאין סיכוי שבחודשים הבאים שיהיו מאוד ארוכים שאצליח להיפגש איתו.

אז חיפשתי תחליפים וסיפרתי לו והוא שמח מכל הלב בשבילי.

שמצאתי אחד וסיפרתי לו שאני בדרך, הוא אמר לי, תזכירי לו שאת ילדה ושצריך לשמור עליך.

והוא שמר עלי במיטה הרחבה, הוא נגע בי ברכות, בעדינות, שמר עלי ונתן לי לגמור, להשפריץ להזדיין. והשני שמר עלי, כשעצמתי את העיניים התבוננתי עמוק לתוך עיניו התכולות וחשבתי כמה עמוק הוא חדר לי ללב וכמה הייתי רוצה להיות איתו עכשיו.

הראשון ירד לי, גרם לי להשפריץ וגם כשהוא הכאיב לי, הוא ליטף לי את השיער והסתכל עלי במבט רך ומעודד וכשעצמתי את העיניים ראיתי את תכול העיניים מזכיר לי שצריך לשמור עלי, רק כשאני ארגיש בטוחה ואז אני יכולה הכל, וזה חירמן אותי, והוא נישק לי את הפה עמוק, רך ומלא אהבה ועבר לפטמות שלי וינק אותן ברוך, בעדינות בדיוק כמו שאני אוהבת.

 ואני הכנסתי את האיבר המפואר שלו לתוך הפה שלי והתענגתי עליו וביקשתי שיגמור לי בפה והוא החזיק לי את הפנים, ליטף אותן הדביק לי נשיקה וזזתי והכנסתי אותו לפה שלי וירדתי לו מתוך אהבה ורצון שהוא יגמור לתוכי ותכול העיניים, ביקר אותי מדי פעם כשעצמתי את העיניים. והוא גמר לתוכי ובלעתי באהבה את כל הנוזל שהוא נתן לי. וליקקתי לו את השאריות והוא התבונן לי עמוק לתוך העיניים, הושיב אותי עליו ונישק אותי וחיבק וליטף והזכיר לי שאני ילדה שרק צריך לשמור ולהגן עליה והיא פורצת גבולות.

זאת היתה אורגיה חד צדדית מושלמת, געגועים עמוקים.

בוחר בעצמי​(שולט) - ילדה פורצת גבולות
הנה למדנו שאני יכול גם לשמור וגם לקחת חלק ממרחק של 3000 ק''מ ומלחמה
המרחק מצטמצם המלחמה תגמר
ואת תמשיכי לעשות אותי גאה ומחייך
עד שתבואי ונהיה
לפני 5 חודשים
בייבי שארק - אני כל כך אבוא וכל כך נהיה❤️ ובנתיים אסתפק במילות האהבה שלך,שגורמות לי לחייך באמת.
הפנטזיות המתגלגלות במוחי הסוטה, שאני מחכה להגשים איתך, בהכנסה שלך להרפתקאות שמזכירות לי שבסוף מכל הבחינות יהיה טוב! געגועים וחיבוקים עזים.
לפני 5 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י