לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום רביעי, 30 באוקטובר 2024 בשעה 17:16

אני אופטימית.

מרגישה כזאת.

חיה ככזאת.

 

יש הטוענים שאני פסימית. 

אולי אני עושה רושם כזה.

אולי… לא יודעת.

 

לאחרונה יש עניין בחיי שמעסיק אותי. 

אני מצהירה בפני כל מתעניין ושואל: 

אני לא מפחדת. 

אני לא פוחדת. 

אני אסתדר.

אני תמיד מסתדרת. 

 

שמעתי תגובות הזויות: 

את מדחיקה. 

את מתעלמת.

את יהירה.

את שאננה.

את באמת סומכת על עצמך? 

 

פאק!! מי אתם? מי נתן לכם את הזכות? 

 

הפסיכולוגית שלי, לא באמת שלי, אמרה:

אחת מהתכונות הנהדרות שלך. את אופטימית. אני מכירה אותך. תהני ממנה. תחבקי אותה. תפזרי ממנה למי שצריך. אל תקשיבי להם, כדאי שילמדו ממך. 

 

אז זה הכי מתקשר לי לעניין

 

  

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י