לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני שנתיים. יום שני, 28 באוקטובר 2024 בשעה 17:47

אני לא מעשנת כבר מעל 200 ימים. 

כיפאק היי. 

מאושרת מזה, מהכוח שלי וכו׳.

מסביבי לא נוח לי עם מעשנים. 

נהייתי סנובית, כשמעשנים ברחוב או בבית קפה זה גורם לי להרים את האף במעין התנשאות כזו שאני לא מעשנת.

בהיכרויות אני מסננת מעשנים.

אבל יש לי קטע כזה, שאני אוהבת את הריח והטעם המעושן בגבר שלי. ריח וטעם מעושנים מהולים בבושם גברי ואם אפשר נגיעת אלכוהול טוב, אז בכלל מושלם. 

איכשהו זה בסדר ואפילו מחרמן אותי עוד יותר. 

מעניין לעניין שלשמו כתבתי פוסט. 

מגיע אליי עכשיו ריח ירוק מאחד השכנים. 

כזה בא לי עכשיו. 

נשענתי על המרפסת מרחרחת כמו כלב, מנסה להבין מאין מגיע. 

ממש בא לי כזה עכשיו. 

אני לא מעשנת כבר מעל 200 ימים.

לא אשבר ולא אתחיל את הספירה מחדש. 

אבל הריח… 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י