סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני כחצי שנה. יום שני, 3 בנובמבר 2025 בשעה 3:25

הכרתי אותו במקרה. 

מייל בענייני עבודה שאיכשהו גלש לשיחה אישית יותר ואישית עוד יותר ועוד יותר. 

מאז אנחנו לא מפסיקים:

לדבר. 

להתכתב. 

לתכנן. 

לפנטז. 

אני מאוהבת כמו נערה. 

אותו אני רוצה. 

זה בידיי, אני יודעת.

יחד עם זאת ממתינה לא יודעת על מה ולמה. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י