סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

מנסה ומתנסה

אני מנסה ומתנסה.
לא בטוחה שזה המקום שלי. יותר נכון, בטוחה שזה לא המקום שלי.
אני לא שולטת, גם לא ממש נשלטת - תלוי את מי שואלים.
מה אני עושה פה? באתי בעקבות חבר. יותר נכון, חשבתי שהוא חבר, אבל לומדים מהחיים כל החיים.
הבלוג - זה כי אני מהרהרת (לפעמים יותר מידי) ואולי תגובות יעזרו לי להבין, לעשות סדר במחשבות.
חשוב מאוד - אני לא מחפשת. רק כותבת.


© כל הזכויות שמורות ©
לפני כחצי שנה. יום חמישי, 6 בנובמבר 2025 בשעה 13:21

בחייאת למה לכתוב את זה? 

אל תהיו כאלה. 

האיש הזה חדר לי לפרטיות למייל  (נכון, בהסכמה) 

החליט, כנראה, שאם אני כותבת אירוטיקה, זה אומר שאזדיין עם כל מי שיכתוב לי.

ואם לא, אז …

 

איתך נראה לי זה מסובך ביותר מה רצינו? רק להזדיין בסך הכל


(רצינו?
אתה רצית ורוצה 
קיצר, לך תזדיין) 


האמת? אני כלל לא בטוח שאני הייתי רוצה.

בטח את סתם איזה קופה מכוערת בת 60 שרק יודעת לכתוב על סקס ואף אחד לא מתקרב אליך.

אז תמשיכי לכתוב ולפנטז. 

ביי דודה ויש לך קול מזה מכוער 
תמצאי לך קריינית לפנטזיות שלך.


טמבלית קודם אני נשוי. למה את חושבת שאין מי שרוצה? 
אותך כנראה לא רוצים אז יש כתיבה ופנטזיות
אני לא כותב סיפורים אירוטיים מקסימום קורא כשבא לי להתחרמן 


חולת נפש לכי לכתוב עוד סיפור אירוטי אולי תמצאי איזה קוף שיסכים לגעת בך 

תעשני סיגריות עד שתחנקי 

בטח איזה דובה מגעילה איכס מי רוצה לגעת בך בכלל

 

 

תגובתי האחרונה היתה פתגם ביידיש שמצאתי.  

תמיד אומרים שביידיש זה נשמע יותר טוב. 

אז כנראה שהוא הבין והפסיק לכתוב. 

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י