ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

הספירלה

הדרך שלי מאישה לנקבה.
לפני שנה. 13 במרץ 2023 בשעה 10:42

בשבוע שעבר חל יום האישה, וחגיגת הנשיות, ההישגים והניסיון להבין אם תקרת הזכוכית נעלמה או שפשוט הבריקו אותה ממש יפה העירו אותי מתענית השתיקה שנפלה עליי בשנה האחרונה.

 

עיקרון 5.
Proclaim your power.
ידע הוא כוח, והיכרות שלך עם עצמך ועם חוזקותייך היא המפתח להצלחה.

**

לפעמים בערב, כשאנחנו צופים יחד בחדשות, אני מרגישה שהראש שלי מתחיל לכאוב. אין לי ראש למילים ארוכות והמציאות לאחרונה היא מילה ארוכה-ארוכה שכזאת. אני מתחילה לזוז בחוסר נוחות.
אני יודעת שהוא מכיר אותי היטב, ובכל זאת מתלבטת אם להמשיך לשחק בלהיות חיה פוליטית-פמיניסטית-אינטלקטואלית-בעלת דעה. כאילו הוא קרא את מחשבותיי (אם היו כאלה), הוא התחיל לשחק לי בשיער והמוח שלי נמס. הרגשתי איך זה מתחיל לעקצץ, ואז לבעבע.


משהו בי רצה לפרוץ.


כשכואב לי הראש קשה לי לדבר, אבל הוא על הספה ואני על השטיח וכף הרגל שלו מונחת לי על הכתף, וזה מצב שמייעד את הפה שלי לדברים הרבה יותר גדולים מאשר דיבורים. למשל נשיקה קטנה בכף הרגל, שהופכת לליקוק ולפני ששמתי לב מצצתי את הבהונות שלו. אחת המחשבות הבודדות שהצלחתי לזהות היא שבאמת הצלחתי להירגע כאילו הן היו מוצץ לסתומה במצוקה.


אחר כך הרגשתי שאני צריכה לנוח עוד, אז התכדררתי על השטיח. התברר שעשיתי את זה באופן יעיל ביותר, כי הוא מצא בתנוחה הזו הדום מושלם להניח את אצבעותיו הרטובות להתייבש.


רציתי לחשוב מחשבות משמחות, למשל על הזין שלו בתחת שלי, אבל הוא אומר לי לאחרונה שאני מגזימה בייחום שלי ודורשת יותר מדי, אז אני מנסה להסיח את דעתי בדברים אחרים, ונכנעתי למחשבות על יום האישה ועל פמיניזם.


חשבתי על כל הדיבורים על עוצמה נשית ועל העצמה נשית, וניסחתי לעצמי רשימה קצרה על עקרון “proclaim your power”:

1. Embrace your inner bimbo – הרשי לעצמך לזהור ולהחזיר אור בים של טרנד הסאפיוסקסואליות.
2. הקפידי על עיקרון פשוט - No Thoughts. Head Empty. Just Vibes.
3. גופך הוא מקדשך, או: אם את רוצה שיאכלו אותך, כדאי שתהיי העוגה הכי אטרקטיבית בוויטרינה.
4. את הכי יפה כשנוח לך – בהנחה שעקבי סטילטו, מחשוף עמוק, חצאית מיני, תחושת ניכור לתחתונים, ישיבה ממושכת על הברכיים וישיבה ממושכת עם לשון בחוץ, עונים להגדרת "נוח".
5. הקפידי על השכלה נכונה – טיקטוק, למשל, מתגלה כמוסד אקדמי ממעלה ראשונה לבימבואיזם.
6. הקפידי על היגיינה – בעיקר של החורים.
7. תהיי גאה – שחררי את הצורך להרשים, לצדוק או להתנסח. ככל שתטעי יותר, יש סיכוי גבוה יותר שהוא יסכים לסטור לך.

 


נאלצתי לסיים את הרשימה מוקדם משחשבתי כיוון ששמעתי אותו קם להשתין, ושום יום האישה או העצמה נשית לא יעצרו את הריצה שלי אחריו לשירותים כדי להספיק להגיע לפני הניעור.

ivy​(נשלטת) - 😂
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י