לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

רגע מסשן

תיאור ומחשבות של הזמנים בתוך ובחוץ
לפני 3 שבועות. 8 במאי 2024 בשעה 10:33

מזל שלדעת אהובי לדחוף את הראש שלו בין רגלי זה תרפייה, ואני כמו זונה טובה מוכנה תמיד ורוצה תמיד. כך שכל הסופ"ש ברחנו שנינו למחוזות שלנו לקבל מזון לנפש שלנו, המשכנו את התרפיה הזאת גם לתוך ראשון ושני שני מכורים שלא רוצים להפסיק.

 

אתמול אהובי היה עייף נפשית ופיזית ואחרי מקלחת משותפת שבה ניקיתי את היום מעליו נכנסנו למיטה ונתתי לו פינוק לפני השינה לעזור לו לישון קצת יותר טוב. התגעגעתי לפנק אותו כל כך ואני עדין מתגעגעת לטעם שלו. אני כל כך אוהבת למצוץ אותו, לשמוע את הנשימות של אהובי וגניחות השקטות שלו, להרגיש את הזין המושלם שלו גדל בפה שלי ואיך הוא ממלא לי אותו, להרגיש את הביצים שלו ביד שלי זזות מכווצים קטנים שמציצה גורמת ואז לשאוב אותן לפי ולשחק בהן בלשון, להרגיש את הזין של אהובי מגיע למלאות שיא ולהיחנק עליו, לנוע על כולו ולעטוף את כולו להביא את אהובי לשיא ולעצור רק על מנת למשוך את הרגע הזה לעוד רגע ובסוף שמגיע השחרור עם הפעימות של הגמירה אני זוכה בפרס שלי בממתק הכי טעים ומפנק בעולם.

 

מתגעגעת לזין שלי. מתגעגעת לטעם שלו. וזה למרות שהוא פה איתי ולידי, אבל כרגע הגמירות מוקדשות למקום אחר והגעגוע לטעם נשאר על שפתיי בזמן שהכוס בוער מרצון לעוד ומהשימוש בו שרק מעיר רעב נוסף ומחרמן יותר.


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י