אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני שנה. 7 באוקטובר 2022 בשעה 11:24

רק קרקע.

בעבודת קרקע, אפשר להכאיב בדרכים אחרות. בעוד שרוב הקשירות הקלאסיות מתחילות ברתמה שנקראת TK, עם הידיים מאחור, ידיים מאחור מעייפות את רוב הנשים, הפחות גמישות. ואת כמעט כל הגברים, כמובן. גברים נוטים להיות הרבה פחות גמישים. כנראה שזה גם עניין של שנים של לא לשלוח ידיים אחורה לרכוס או לפתוח חזייה. אז עם ידיים מקדימה, לרוב ניתן להחזיק בקשירה יותר זמן. לא הפעם. זה כאב מדי. וכאמור, חיפשנו ערב רגוע.

 

אז טנגו. אני אוהב טנגו.

הטנגו המקורי הוא שד מכונף והתנוחה מכונה על שם המנח דמוי הכנפיים. יש אינספור סיפורים על טנגו-ים שונים. חלקם תעלולנים, טריקסטרים - ימטירו גשם של עוגות על חתונה שעיצבנה אותם, נניח, וחלקם סתם יאכלו אותך.

לרתמת טנגו בסיסית יש שני חבלים מקדימה, כמו ל-TK בסיסי, אבל למדתי שעם בעלות חזה גדול, עוד חבלים מוסיפים ליציבות, בעיקר של החבל העליון שנוטה לברוח. תוספת חבלים גם מעניקה תחושה עוטפת יותר, ולדתי גם מביאה לקשירה יפה יותר. וחבל שהיא לא מרשה לי להראות את השלווה המהממת על הפנים שלה.

im for you​(נשלטת) - נראה מהמם😍😍
ובטוח יש את השלווה המסויימת הזאת יש גם ברגוע קסם
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - לא יודע אם התנסית בעבר, אבל אחת הסיבות שא\נשים אוהבים להקשר זה ה-rope space הזה בדיוק. לא כל אחד חש אותו, יש אנשים שלא מצליחים או לא מסוגלים לשחרר שליטה, אבל התחושה מהממת. ואת זה אני אומר כנקשר, לא כקושר.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י