בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני שנה. 27 באוקטובר 2022 בשעה 17:18

בעקבות שיחה עם ה', איך מגבילים תנועה, בלי חבלים?

 

אז קודם כל, לכו לסטודיו לקשירות לקבל שיעור מבוא. הלקחים חשובים גם אם לא משתמשים בחבל. נקודות משמעותיות:

- כמה שפחות לחץ על המפרקים עצמם. במפרקים העצבים שלנו חשופים. אז להזהר עם פרק כף היד, המרפק, הברך, הקרסול. בתי השחי והמפשעה רגישים, בעיקר ללחץ כלפי מעלה. בבתי השחי והמפשעה עוברים פקעות עצבים. פלקסוסים? פלקסי? אני תמיד מסתבך עם צורות ריבוי של מונחים לטיניים. מה שאומר שבבת אחת אפשר לפגוע בכמה עצבים!

- בלי לחץ על הצוואר. בעיקר אם אין תשומת לב מתמדת מצדכן. כן, זה תקף גם לקולר ורוצועה. אם אתן מחברות את הרצועה גבוה, והנשלט מאבד שיווי משקל, אם חוטף סחרחורת ומתקרב לאובדן הכרה, הוא עלול למות. לא נעים, וכל זה. תשומת לב מתמדת. לא משאירים נקשרת בלי השגחה ברגע שהיא קשורה. אפילו סתם לעמוד. מעידה עקב חוסר שיווי משקל רגעי, והיא נופלת על האף. לכו תנקו את כל הדם הזה. אחרי או לפני שתלוו אותה לחדר מיון.

-בלי קשרים מתהדקים-מאליהן. אלו יתהדקו לכן בזמן הכי לא צפוי.

- דעו איפה מספרי הבטיחות שלכן. יש גם סכיני בטיחות, אבל מספרי חובשים (מלע"כ בעברית, EMT Scissors בלעז) זולות למדי ועושות את העבודה. לא יעילות במקרה של שלשלאות, אבל נהדרות לכל חירום אחר.

לכו לשיעור מבוא. אם עוד לא למדתן, אני מבטיח שיש לכן מה ללמוד.

 

עם מה קושרים?

המון דברים. פרטי לבוש, נניח. גרביונים. צעיפים. אפילו עם טישרט אפשר לעשות דברים נחמדים. וכן, אפשר לקנות ערכות בונדג' אמיתיות. אלו יהיו או יקרות מאוד, מעור, כי כל דבר שקשור לסקס עולה הרבה, או שיהיו דמויי עור זולים מסין, ולא מרשימים במיוחד. אבל אני לא אוהב ready-made. ואם רדי-מייד, תכנסו לחנות חיות. קולרים לכלבים קטנים או חתולים יכולים לשמש כאזיקים (cuffs) מוצלחים. וקולר גדול מספיק לצוואר אנושי? ובכן, אתן תדעו מה לעשות איתו. בחנויות חיות מוצלחות במיוחד יהיו גם קולרי עור או דמויי עור יקרים יותר. כדאי לדעת מה קוטר הצוואר האנושי לפני שנכנסים, כי למדוד קולרים בחנות עלול להיות מביך. אל תשאלו איך אני יודע.

 

אבל כמובן, זה לא הכל.

א. תחבושות אלסטיות נדבקות מעצמן. כיף גדול. קודם כל, הן נהדרות ככיסוי עיניים. מגיעות נקיות. רכות. בטוחות. ניתן לעשות איתן מאמיפיקציה, אבל זה יהיה כנראה קצת יקר, כי יהיה צורך בהרבה מטרים, גם לנקשרת רזה. אבל נניח: לקפל את הרגל בברך. לעטוף את השוק והירך יחד. בשתי הרגליים. לחזור על זה במרפקים. קומי. הו, כלבה טובה! חסרון - הנדבקות מעצמן די חד-פעמיות. ולא זולות, אם משתמשים ביותר מאחת או שתיים.

ב. ניילון אריזה כחול.

נהדר למאמיפיקציה. זול. זמין כמעט בכל טמבוריה. לריתוק לדברים מעבר לגוף - קשירה לעמוד, נניח, ידרשו כמה סיבובים, כי הניילון נמתח. למיטה יהיה בדרך כלל יותר קשה לקשור עם זה, אלא אם יש עמודים בצידי המיטה. פשוט אין איפה להעביר את הגליל. ראיתי אנשים תולים עם זה באוויר. זהירות. הניילון נמתח. ואם אתם לא יודעים לתלות עם חבלים, אל תתלו עם אמצעים אחרים. ממש לא. ממש לא.

 

ג. שלשלאות.

די זולות. רב פעמיות. זמינות במרבית הטמבוריות, וכמעט בכל חנות דברי בניין גדולה יותר. בקשו בחנות שיחתכו לכן ארבע פיסות של 30-40 ס"מ - אחת לכל מפרק יד או קרסול. פיסה של 50-60 ס"מ עבור הצוואר (יתרון: לקולר יש משמעות רגשית עבור חלק מהנשלט. עם שרשרת פלדה כבדה ניתן לשחק באותם משחקים, בלי המטען הרגשי המעורב. והמשקל מוסיף חווייה אחרת). ועוד 4-5 חתיכות של מטר עם שני מטר, כדי לחבר את האיברים למקומם.חסרון - כבדות. לא קל לנייד אותן לסשן.

בקשו גם שלל שאקלים\קרבינות בגודל מתאים, שיוכל לחבר יחד 2-3 חוליות שרשרת. בתמונה אפשר לראות שני סוגי שאקלים שאפשר לקנות בחנות בניין, אם כי יש עוד צורות, נניח, שאקל שנראה כמו חוליית שרשרת עם נעילה -

בעולמות הקשירה נהוג להשתמש כמעט רק בשאקלים של מטפסי הרים. אבל אם אתם קושרים מישהי למיטה אתם לא צריכים פיסת אלומיניום שתעמוד בעומס של שני טון בנפילה, כמו מטפסי הרים. מה גם שהשאקל העליון בתמונה מדורג, ובעוד שאין לי כוח להגדיל ולנסות לקרוא מה כתוב עליו, אני מהמר שמדובר בעוצמת קריעה של לפחות טון. אף נקשר, גם מרים משקולות, לא ייצר את העוצמות הללו בעצמו. אף בן אדם שהכרתי לא מתקרב לשקול טון מטרי.

שרשראות פלדה פחות מסוכנות מחבלים, כי שטח המגע עם העור יהיה רחב יותר, אבל עדיין ראוי להזהר.

 

ד. משהו שראיתי אנשים משתמשים בו בחו"לים למיניהם זה Bondage Tape. כמו איזולירבנד מגודל, אבל נדבק רק לעצמו. במקור קראו לזה Electrostatic Tape, וזה שימש חשמלאים ל... אני לא יודע מה, בידוד כזה או אחר, אני מניח, אבל אנשים קינקיים אימצו בחום את הטכנולוגיה. אין לי מושג איפה משיגים בארץ, אולי בחנויות מין. בחנויות חשמל ששאלתי לא ידעו על מה אני מדבר. עוד לא קשרתי עם זה בעצמי, אבל בגדול, כמו בתחבושות האלסטיות. חיבור של חלקי גוף לעצמם, כיסוי עיניים, ואפילו חסימת פה (תחבושות אלסטיות לא מתאימות לחסימת פה, הרטיבות הורסת אותן בזריזות). ואם אתן יודעות איפה אפשר לקנות בארץ, לא במחירים של חנויות מין, כמובן שאשמח לשמוע.

 

בטח שכחתי כמה אופציות לבונדג' נטול חבלים. בטח אזכר עשירית שניה אחרי שאלחץ על "שגר".

(לא, אזיקונים הם רעיון גרוע. גם תיל מתכתי או חוטי חשמל דקים. רעיון גרוע. ואם כבר אזיקונים, אז רק את הממש עבים, והיקרים. וגם אז, זה מסוכן. באמת. נקשרות הן לא מוצר חד-פעמי.)

 

קטלב​(מתחלף) - והנה נזכרתי בעוד אופציה. חגורות. כאלו עם חורים לכל האורך. יש דמויות עור זולות כאלו לפעמים במקססטוקים. מידה הכי גדולה. תמיד אפשר לגזור. חמש-שש-שבע כאלו, ואפשר לרתק אדם.
לפני שנה
researcher​(שולטת) - מדהים!!! ממש השקעת ונתת נקודות חשובות.
תודהה
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - כן. לא ברור גם לי. בעוד 30 דקות, דמעות של אנדרואידים, וכל זה.
לפני שנה
researcher​(שולטת) - חחחח. לגבי ד נראלי זה נקרא דבק חבלה.
קניתי גליל חמוד שהספיק לסשן מומפיקציה ונשאר ממנו עוד. חזק ועמיד. לא נקרע קצת גמיש. ב7 שקל דרך עלי אקספרס.
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - לא. לא. אל תשתמשי בדבק חבלה על אנשים. לא על גברים, יש לנו שערות על כל הגוף (ואנחנו לא נוהדים להסיר), ובטח לא על הפנים של אף אחד. למרות שאם את מתנדבת לנסות לספוג סשן כזה, עשוי להיות מרתק.
איזולירבנד חבלה מתאפיין בשני דברים - מרקם רשתי שמאפשר קריעה שלו בקלות בידיים חשופות, ודבק מאוד חזק. הוא לא נועד לבני אנוש.
בונדג' טייפ אמור להיות נעים על הגוף האנושי, מיידי להסרה, ולא משאיר סימני דבר על העור.
לפני שנה
researcher​(שולטת) - אז כנראה בונדג טייפ נדבק רק לעצמו ולא לגוף. מרקם נעים ולא השאיר סימנים על העור
לפני שנה
researcher​(שולטת) - כן כן גם על הפנים וכן כמובן שניסתי קודם על עצמי.
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - יש הרבה סוגי tape בעולם. למגוון צרכים.
מה שמזכיר לי שיצא לי להשתמש גם במסקינג טייפ לבונדג'. נייר, דבק חלש, נקרע בקלות. לא תולש שערות, אבל לא היית מסתכן בריסי עינים. ושלוש ארבע שכבות, שלושה-ארבעה ליפופים, והוא כבר לא נקרע בקלות.
לפני שנה
Long haired queen​(שולטת) - תודה על ההשקעה.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י