אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני שנה. 27 בפברואר 2023 בשעה 17:40

אחד המשפטים, אם לא ה.

נורת אזעקה אדומה מהבהבת, של קח כמה צעדים אחורה. זאת לא בשבילך.

 

אחד הדברים המוזרים ביותר בפנטזיות סטייל דמדומים, היא שמה בכלל יש לילדה בת 16 להציע לערפד בן 436? מה יכול להיות להם במשותף?

ובעולם האמיתי, צעירים אף פעם לא מבינים את הקטע הזה, שהם צעירים. שהעולם שלהם הוא אחר. לא רק בהקשרים מיניים או רומנטיים. גם בתחביבים. אנשים נוטים להעדיף את חברת בני גילם, פחות או יותר. אנשים שבערך באותו מצב כמוהם בחיים. לימודים, עבודה, ילדים, גירושין - זמן מייצר חוויות משותפות. וגיל הוא תוצאה של זמן. וזה לא משנה כרגע באיזה תחביב מדובר - כמעט לכל אחד יהיה גבול תחתון, עם מי הוא מוכן לשחק. בכל הקשור במיניות, מה לעשות, לנעורים יש נקודת מכירה כשלעצמם. מבחינת לא מעט אנשים, ספיציפית בעניינים מיניים גיל נמוך הוא יתרון תחרותי. ואלו בדרך כלל יהיו יחסים בעייתיים יותר. היו לי נקשרות בסביבות גיל 20. מדי פעם גם שותפות למשחקים אחרים. אבל למערכת יחסים אמיתית ועמוקה, לא, זה לא הגיוני שזה יעבוד. וכמובן, מעולם לא עם מישהי שהיא בוגרת לגילה. מי שאומרת את זה, איננה.

ולא, "עברתי הרבה בחיים" זאת תמיד רק ססמא. כולנו אכלנו חרא. ולאכול חרא לא הופך אותך לאדם מוצלח יותר. זה הופך אותך לאדם שאכל הרבה חרא. כלומר, רק קצת יותר מהממוצע, כי כולם אוכלים חרא. כולנו עוברים הרבה בחיים, ועוברים יותר ככל שחיים יותר. שוב, גיל הוא זמן.

 

ואחרי ומתוך כל זה, נראה כאילו ומצאתי לי שולטת שצעירה ממני ביותר מ-400 שנה. ילדונת. פרגית צעירה. היא נהדרת, ואני כל כך מקווה שזה באמת יעבוד. החיים הם דבר מוזר.

 

 

 

(והיא לא "בוגרת לגילה", ולא מטרידה עצמה בשאלות כאלו בכלל...)


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י