צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני 11 חודשים. 14 ביוני 2023 בשעה 20:48

בטוחות בעצמן. מושלמות, כולן.

ואני, כדי שאתמסר למישהי, אני צריך לסמוך עליה. וכדי שאוכל לסמוך עליה, היא צריכה להיות מסוגלת להטיל ספק. גם בעצמה. מסוגלת לטעות. כלומר להודות בטעות. כי טעויות תמיד יקרו. אבל צריך להכיר בהן וללמוד מהן. ואם מישהי כל כך כל כך עתירת בטחון עצמי, איך אוכל להפקיד את עצמי בידיה?

כן, אני יודע שזאת בעיקר מסיכה. המון פסאדה. ויש אנשים שכל האינטרקונטיננטליה הזאת מדגדגת להם שם ושם. אבל מסיכות הן לרוב מי שהיינו רוצים להיות. ולשאוף לחוסר יכולת להטיל ספק בעצמך, זה רעיון שמוזר לי.

הלן הדובה - רוב רובינו פגיעות ומודעות לזה אבל לא תראה את זה במסיבות (למרות שכבר יצא לי לראות שולטת בוכה בגלל נשלט).
אבל אתה צודק. מי שלא מסוגל להראות חולשה לא סומך עלינו ולכן קשה לסמוך עליו.
לפני 11 חודשים
קטלב​(מתחלף) - גם ההדדיות, כן.
אבל לא רק. אני יכול לקבל את זה שתעשי טעות אם אני מוסר עצמי לידייך. אני לא יכול לקבל את זה שלא תתנצלי ותלמדי מהטעות. כן, גם שולטים צריכים לדעת להתנצל.
לפני 11 חודשים
הלן הדובה - אנשים בכללי צריכים לקחת אחריות על טעויות.
לפני 11 חודשים
בחפץ לב​(מתחלפת) - סחטיין על הרפרנס למאיר, גרם לי לחייך בתוך פוסט די כואב.

אני כבר כמה דקות חושבת על הפוסט הזה ואין מה לומר - הוא נכון. הוא נכון לשולטות. הוא נכון לשולטים. הוא גם נכון בעולם ההיכרויות הונילי. למדנו שכדי שיאהבו אותנו/יחשקו בנו אנחנו צריכים לשדר שלמות וביטחון אין קץ. אז מה אם זה בלתי מושג? אז מה אם זה שקרי? זה המשחק שאמורים לשחק.
והכי עצוב, שבדיוק כמו שכתבת, כדי שנוכל לתת אמון באדם אחר אנחנו דווקא צריכים לדעת שהוא בשר ודם, אנושי, שמסוגל לטעות ומסוגל גם לקחת אחריות על הטעויות שלו. קל וחומר כשמדובר ביחסי שליטה בהם האמון והבטחון צריכים להיות גדולים פי כמה בגלל טבע היחסים.
ובכלל, איך אפשר להמשך לאדם שהכל מושלם אצלו? זה לא בנאדם, זה אל. אותי זה ממש מרתיע ההצגה הלא אנושית הזו.
לפני 11 חודשים
קטלב​(מתחלף) - כמובן שנכון גם לשולטים, אבל אני, צר עולמי. מה מעניינים אותי שולטים?
בעולם הונילי פחות חשוב, לעניותי. בעולם הונילי לא מתעללים במישהו בהיותו חסר אונים. ובעולם הונילי ממילא יש הרבה פחות פוזה.
וכן, יש הרבה שמחפשים את הפוזה הזאת. את הפנטסיה של המושלמות. האלילה הבלתי מושגת, או האדון רב החסד שרק הוא מבין אותך. שרק הוא יכול להבין אותך. עד הבא בתור שרק הוא יכול להבין אותך. יש הרבה שמחפשים את הפוזה. אבל היא הו כל כך מעייפת.
לפני 11 חודשים
Minxy - וואי אני ככ לא מתיימרת להיות מושלמת. זה לדעתי עניין של איזון בין השניים וגם תזמון נכון של מתי וכמה להיפתח.
לפני 11 חודשים
קטלב​(מתחלף) - כולם עוטים מסיכות. כולם מציגים רק חלקים מעצמם. בהתאם למקום, בהתאם לזמן, בהתאם להקשר. אבל אם החזות המוצגת היא חפה מכל רבב, אין לי מה לחפש שם.
לפני 11 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י