בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני 9 חודשים. 21 ביולי 2023 בשעה 20:30

בכלל, שולטים אמיתיים לא טועים. ובטח לא שולטות. אנחנו כולם מושלמים. הו! מושלמים!

אין לגיטימציה לטעויות. אין לגיטימציה לחשיפת טעויות. לשיחה עליהן. ואני אפילו לא מדבר על פגיעות אמיתיות. וכמעט כל מי שמתעסק בקשירות מספיק זמן, יצליח להיות מעורב מתישהו בפגיעה עצבית. כן, גם אני. גם כקושר, וגם כנקשר. זה ספורט מסוכן. אם מישהו מבטיח לך שאין שום סיכון כשהוא קושר, תברחי.

ובקשירה הקטנה הזאת, הו כמה טעויות עשיתי. קטנות כולן. שום דבר מהותי. בעיקר כתוצאה של המשחק עם העמוד. עמודים הם חלקים, וחבלים מחליקים עליהם אם לא נזהרים. ראו למשל בתמונה את השוק שלה. רואים את סימני החבל מאיפה שהוא ברח. זאת למשל טעות שהנקשרת אפילו לא שמה לב אליה. כי אני מספיק מנוסה כדי להמנע (בדרך כלל!) מה"אופס!" בזמן אמת. אז מה אם היא לא שמה לב. כבר דיברתי איתה על זה, והיא ככל הנראה תקרא את זה כאן שוב. והיו עוד דברים, אבל זה ביני לבינה. אם אני מצפה שהיא באמת תסמוך עלי בדברים הגדולים, אני חייב להיות כנה איתה בדברים הקטנים.

אבל משום מה, אני יחסית חריג בקטע הזה. כמה פעמים יצא לכם לשמוע קושר או שולט שמודה בטעות? וזה כי זה מסוכן. אין מרחב שמקבל שיח כנה בעניין. רק לפני שבוע-שבועיים מישהי כאן עשתה לי גוסטינג רגע אחרי שדיברתי בכנות על טעות מלפני שנתיים. וכאמור, יהיו אנשים שיבטיחו לכם שאם עושים דברים בצורה מושלמת, לא יהיו פגיעות. בולשיט. לכל אחד יש גוף אחר. לכל אחד העצבים עוברים במקומות קצת אחרים. אין כזה דבר "מושלם". והנזק, מיקרו-נזק, עשוי להצטבר מקשירה לקשירה. אם מישהי נקשרת במשך שבוע כל יום עם קושר אחר, זה מסוכן מאוד עבורה. כל יום העצבים ימעכו קצת יותר, ופתאום, בום. אז איזה קושר אחראי לפגיעה? האחרון? גם אם הוא עשה הכל נהדר, ופשוט לא היה מודע לקשירות הקודמות?

 

אז חשוב לדבר על טעויות. כמובן שעם השותף\ה. חשוב להכיר בהן, לזהות אותן, וללמוד מהן. נניח, החבל על השוק? הוא לא היה מחליק אם במקום להתחיל באזיק-קרסול כמו שנהוג להתחיל קשירות, הייתי ממקם את האזיק על הרגל בין גומץ הברך לחלק העליון של שריר התאומים משם הוא לא היה מחליק מטה, וכל המבנה היה יציב יותר. אבל זה משהו שאפשר להבין רק אחרי שנועצים בטעות מבט כנה, וחושבים - איך אני נמנע מכך פעם הבאה?

 

אבל לא, לא באמת. אני הרי הו כה מושלם. אני אף פעם לא באמת טועה!

 

 

Daniel-Rope - התגובה נמחקה על ידי הכותב/ת.
לפני 9 חודשים
Daniel-Rope - אמת שרוב הקושרים \ והקושרות הטובים \ טובות ( יצא לי מירב מיכאלי אני מודע לזה ) שאני מכיר לא מתעלמים מפציעות.
בסופו של דבר כאשר מתרחשת פציעה ( וכמו שאמרת אנחנו עוסקים בספורט מסוכן וסטטיסטית הפציעה תגיע בשלב מסויים ) המטרה היא לא לחפש אשמים אלא לנתח את
מה שקרה , ולהסיק מסקנות לפעם הבאה.
הפציעה אגב יכולה לקרות כמובן לא רק בגלל הקושר \ ת אלא גם בגלל הנקשר \ת: מי שנקשר יש לו אחריות מלאה לדווח על כל דבר שמרגיש חריג.
זו בדיוק הסיבה שמבחינתי ומבחינת הקושרת שלי חומרים משני תודעה כמו סמים או אלכוהול זה Big no no בזמן קשירות.
גם הקושר\ת וגם הנקשר\ת חייבים להיות מודעים למה שקורה בזמן הקשירה כדי למנוע פציעות ככל שניתן.
אני יודע שאולי לא כולם יסכימו איתי אבל כמו שאני רואה את זה יש פה עיסקה לא כתובה ככל שזה נוגע לקשירות , בייחוד למאתגרות ולמסוכנות יותר:
מי שקושר צריך ללמוד ולהתאמן כדי לשפר את הטכניקה שלו ואת יכולת הקשירה ומי שנקשר צריך לטפל בגוף שלו , לחזק אותו , להגמיש אותו , לאכול בריא.
אני יודע שאולי זה נשמע קיצוני אבל אני אחזור על מה שאמר ריקארדו בסדנה שהשתתפתי בה לפני כחודשיים בברצלונה: " המודלים והמודליות של היום הרבה יותר חזקים מפעם" , וזו תוצאה של מודעות יותר גדולה ממה שנדרש מהם היום.
מי שלא לוקח אחריות על הפציעות הייתי מתרחק ממנו \ ממנה כמו מאש.
לפני 9 חודשים
קטלב​(מתחלף) - כן ולא. הקושר צריך להתאים את הקשירה לנקשר. לאנכולנו נערות גומי מקרקס קסינג-קסינג המונגולי.
לפני 9 חודשים
Daniel-Rope - נכון ולכן ציינתי שזה יותר נוגע לקשירות מאתגרות. קשה להכניס השקפת עולם שלמה והרבה מאד מחשבות לתשובה אחת בפוסט :)
בכלל אני חושב שבקשירה ראשונה תמיד עדיף ללכת על משהו לייט ואם רוצים ומתאים בהמשך ללכת רחוק יותר.
לפני 9 חודשים
Bluecollar​(שולטת) - זה לא נכון לגבי. אני אוכלת את עצמי על טעויות. אני מתנצלת.
ואני מנסה ללמוד ולראות מאיפה זה בא לי.
וגם שם אני טועה. לא תמיד אני מצליחה להבחין בפגיעות.
לפני 9 חודשים
קטלב​(מתחלף) - פעם אחת עברתי בטעות עלצגבול מוצהר של מישהי. אני יודע שהיא כבר סלחה לי מזמן. אני עוד לא.
לפני 9 חודשים
Demigod - פוסט מעולה
כולם עושים טעויות ואין מושלם.
אבל אתה לגמרי אתה לוקח אחריות וזה הדבר שהופך אותך לקושר מצויין. מה שנותן הרבה אמון לנקשרות.
תקשורת זה הדבר הכי חשוב יותר מכל דבר.
כי את הטעויות אפשר לשפר. אבל אפשר להמנע מנזק הרבה יותר כשיש תקשורת.
לפני 9 חודשים
blindrigger​(שולט) - Isn't it fun creating a straw man argument?

Fact is, among bdsm sub-cultures, bondage is one of
the most revealing, truthful, and mistake-owning there is.

https://fetlife.com/groups/47741

Not saying there
are no pricks among riggers
but owning to errors is the norm.

It is most probably a result of rigging being a relatively slow process with quality of sessions improving with steady partners .
לפני 9 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י