צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני 8 חודשים. 17 בספטמבר 2023 בשעה 2:12

(מכירות את הפוסטים הבכייניים והחסרי פואנטה של גברים בכלוב? הנה. פוסט בכייני וחסר פואנטה. ראו הוזהרתן.)

 

המוח הוא לא איבר סקסי. המוח הוא גוש פודינג אפור, חסר יותר מדי מאפיינים שניתן לשום לב אליהם בעין חשופה. יודעות מה צבע החומר הלבן של המוח? אפור. גם הוא אפור. הצבע הלבן מגיע מטכניקת השימור, זה לא הצבע הטבעי. המוח הוא לא איבר סקסי. החזקתי פעם אחד. לקחו אותנו במסגרת הלימודים לחדר הנתיחות בעין כרם, להחזיק מוח. עד היום לא ברור לי למה.

אינטליגנציה אינה תכונה סקסית. מבחינת רוב מוחלט של האנשים. לאנשים אינטליגנטיים קשה בהרבה למצוא בני\בנות זוג, ממגוון סיבות, ובין השאר כן, כי הם כנראה יחפשו בעצמם בני זוג אינטליגנטיים.

לא ברור לי למה א\נשים חוזרים ואומרים את זה. הם כנראה ממש רוצים להאמין בזה. על עצמם. שזה מה שמעניין אותם. אותן. לא, מה שמעניין את רוב האנשים, בוודאי במרחבים רדודים יחסית כמו הכלוב, זאת הכריזמה. אותה יכולת מיסתורית לייצר חיבור. לייצר משיכה.

ואני? אני קלוץ חסר כריזמה. אינטליגציה דווקא יש לי בשפע, אבל זה לא שהיא מועילה לי במשהו. כי בואו, אתן לא באמת (רובכן המכריע) מחפשות אינטליגנציה. במיוחד כשזאת נוטה להגיע בתאחיזה לשלל תכונות לא רצויות אחרות.

 

הזהרתי מראש.

Netrunner​(נשלט) - אני לא חושב שאתה צריך להתנצל על פוסטים כאלה, למרות שאני בדיוק חוטא באותו העניין. תמיד כשאני כותב משהו כזה מישהו מסויים נעלב או לא מפרש נכון, אבל כשזה מישהי שכותבת שיט לא מכבד הכל טוב וסוגדים. ידוע שזה ככה, זה בסדר, אני פשוט חושב שגם למרמור שאתה מרגיש יש לגיטימציה להיות.
לפני 8 חודשים
פשוט אורי​(שולט){-GODDESS​-} - הרוב לא, מעריך איטלגנציה.
אתה שוכח שבחוץ הרוב טיפש או רק חושב שהוא איטליגנט.
מתי הבעיה גדלה?
שאתה רוצה גם להימשך לפיסי וגם לאינטליגנציה.
יש מעטות שיענו לך על הצורך הזה. תתפשר או תמשיך להתייסר.
לפני 8 חודשים
Netrunner​(נשלט) - אי אפשר באמת להתפשר בדברים כאלה, בתקשורת לוקה
לפני 8 חודשים
hardonforbrokenthing - אני חושבת שאתה מפרק כאן שני חלקים של שלם שלא ניתן לפירוק. אנחנו במדיום ורבלי. להיות אינטליגנטי (לפחות באופנים מסוימים) הוא המקבילה של להיכנס לחדר ולסובב לכולם את הראש. מן הסתם יש כאן עוד ניואנסים כמו כישרון כתיבה וכישורי תקשורת בינאישית, אבל בגדול, לדעת לכתוב זאת המקבילה של להיות כוסית-על במדיה מבוססת מילים (ועדיין לא נתקלתי בכותב טוב עם אינטליגנציה בינונית).
לפני 8 חודשים
קטלב​(מתחלף) - היו ימים שרק דיברתי ואמרתי שירה
בייחוד כשחיזרתי אחרי בחורה
ומאז התבגרתי, הבנתי מה הבעיה
אולי בלב זה פוגע אבל לא במטרה
לפני 8 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י