בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

על הגדה

היא טוענת שהפוסטים שלי לא ברורים.
היא טוענת שכל פוסט שלי צריך להקרא פעמיים, וגם אז הוא כנראה לא יובן.

ואני? אני אוהב לשון סגי נהור. אני ציני, אירוני, סרקסטי, אופטימי, מאמין בבני אדם, מתנשא על בני אדם, אוהב את כולם ושונא את כולם. לא בהכרח בסדר הזה.
ואם לקרוא את הפוסטים שלי פעמיים מספיקים לכן כדי להבין, בואו נכיר!
לפני 7 חודשים. 30 בספטמבר 2023 בשעה 20:19

הזמנתי צלמת לתעד סשן קשירה. בין לבין, היא האירה לי נקודה חשובה על ההבדל בין סוויצ'ים לשולטים אמיתיים.

פוזה.

כהכללה, סוויצ'ים לא צריכים את הפוזה. ללבוש את המסכה כל הזמן. להיות קשוחים. להיות בפרסונה כל רגע ורגע. שולטים אמיתיים לא יכולים בלי זה. אסור לשבור את הדמות. לא מעט מפחדים אפילו להתבדח. כי זה out of character. חייבים להיות רציניים כל רגע ורגע. כהכללה, כן. כהכללה. כהכללה. ואני יודע שבתגובות יאשימו אותי שאני מכליל. כמובן שאני מכליל, ושזאת הכללה, ושיש שולטים ממש מצחיקים.

(ובהחלט, יש נשלטות שזה חשוב להן. שבדיחות מוציאות אותן מהספייס. עצוב, אבל הן כנראה לא הנשלטות המתאימות עבורי. מבחינתי, לא להתבדח, זה גבול אדום כשולט. ומשהו ממש לא חיובי כנשלט.)

יש עוד הבדלים, כמובן. סוויצ'ים מבינים טוב יותר את הדינמיקה של חילופי הכוח, כי הם חוו אותה משני הצדדים. אבל כן, זה הבדל מהותי מאוד, שמתחלפים פשוט נוטים לקחת את עצמם פחות ברצינות.

כמובן, זה לא עניין נשלט של בחירה, להיות מתחלף או שולטני. כל אחד (או אחת) ומה שעושה לו את זה. המילים "מתחלף" אן "סוויץ'" ממילא בעייתיות, כי אנחנו לא רק דבר אחד בכל רגע. אנחנו שני הדברים כל הזמן, ומחצינים את הצד הרלוונטי בהתאם לסיטואציה.

 

 

בתמונות, לא מהיום, קשירה של א' בדאנג'ן. כנראה מסדום. אני כורע ברך לרגליה. כי זה מה שנדרש באותו הרגע. אם כי, לכרוע בזמן קשירה זה משהו שכל קושר צריך לעשות לפעמים. בין אם הוא (או היא) מתחלף או שולטני. וזה לא סממן של חולשה, בזמן קשירה. ותודה לשלומי על התמונות הנהדרות. אפילו לא הייתי יודע שקוראים לו שלומי, אם הוא לא היה חתום על התמונות...

sandm​(נשלטת) - אם אין לי צחוקים עם השולט שלי מה כל זה שווה?
לפני 7 חודשים
קטלב​(מתחלף) - אני לא מסוגל לדמיין סשנים בלי הומור, משני הצדדים.
לפני 7 חודשים
שולט שונה בנוף​(שולט) - באמת יש שולטים שלא עושים צחוקים? נשמע גרוע ונוראי... כן, אפשר להיות רציניים וקשוחים אבל אם זה בא על חשבון צחוקים, לא תודה
לפני 7 חודשים
Panther - אם "שולט" תקוע כל כך עמוק באגו טריפ ובחוסר הביטחון שלו, שהוא מרגיש שהוא לא יכול אפילו להתבדח, שלא לומר להפגין חולשה קטנה - הוא בעיני לא באמת שולט. אלא רק שם מסכה של כזה, תהא אפקטיבית ומשכנעת ככל שתהיה.

במלים אחרות, או שזה אמיתי וכנה ומהלב, עם כל החבילה כולל חולשותיה... או שזה פשוט - לא.

תודה ששיתפת, מלים כדורבנות. 
לפני 7 חודשים
backgammon​(שולט) - הפוסט הזה הוא סתירה עצמית מופלאה של הטענה "שמתחלפים פשוט נוטים לקחת את עצמם פחות ברצינות" ...
לפני 7 חודשים
קטלב​(מתחלף) - להפך, אחא.
לפני 7 חודשים
Out of vanil​(מתחלפת) - 🙌🙌🙌 אמת
לפני 7 חודשים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י