לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלות ואז עוד שאלות

תיאורים של השפרצות, התחבטויות, חוסרים, קשיים ונסיון נואש ובלתי אפשרי להסביר את המוזר מכל, אנושיות.
לפני 3 שנים. 18 באוגוסט 2020 בשעה 13:12

אתמול בערב אני והמהממת מהשכונה נפגשנו לעשות פייסל בשקיעה ולדבר. הלכנו בהרי ירושלים באיזה מקום צדדי והתיישבנו על רפסודה זרוקה שהיתה שם. הוצאתי מהתיק קצת פירות, בירות וירוק איכותי וצללנו לשיחה שנמשכה לתוך הערב.

אני והיא שונים מאוד. אני מבוגר ממנה בשש שנים (זה לגמרי הגבול התחתון שלי) ובמקום אחר לגמרי בחיים ובתחושה. אך עם זאת אנחנו גם די דומים. היא מתמודדת עם אותם חרדות נטישה שלי יש (והנטייה לקפוץ מהר לדברים) ויש לה אותה ראייה חדה לניואנסים של דברים, כך שהתקשורת בינינו מעמיקה ומתוך מקום של הבנה.

כבר נפגשנו פעמיים, פעם אחת בחוץ ללילה כיפי של שיחה פתוחה וכמה נשיקות ארוכות ועוד פעם אחת אצלי עם שיחה נוספת נהדרת וכמה מזמוזים נחמדים שלא הלכו רחוק מדי למרות שהיא נשארה ללילה. אחרי הפעמיים האלה, חשבתי שיהיה  נוח יותר להפגש בחוץ. ככה הסקס והמתח הכרוך בו, יירדו מהשולחן בינתיים ומקסימום אם יבוא נזרום אליי. אבל תוכניות לחוד וערב תחת כוכבים לחוד.

בשלב כלשהו, על הרפסודה החבוטה תחת שמי כוכבים, השיחה והאינטימיות הגיעו לרמות חדשות והנגיעות הפכו לנזקקות ותכופות יותר. גופנו נצמדו זה לזה בשקיקה. אמרתי לה; אנחנו לא עושים את זה פה, בפעם הראשונה כדאי שזה יהיה מושקע יותר ונוח. כן, היא אמרה לי; חבל שזה יהיה פה, זה לא יהיה יותר מקוויקי ומגיע לנו יותר מזה.

התרחקנו באיטיות וגלגלנו עוד ג'וינט. אחרי כמה שאיפות ודקות שיחה זורמת, לא שמעתי את דבריה ורק שפתיה שנעו וקולה הילדי הרך תפסו את תשומת ליבי. התקרבתי אליה לנשיקה ארוכה. בסופה, היא נתפסה על צווארי ונתלתה עליי כשנעמדתי. נשיקה נוספת.. ידיי נשלחות מתחת לשמלתה, לוחצות את שדיה הקטנים. לשוני מוצאת את העגיל על פטמתה השמאלית וידי השנייה מועכת את השד האחר. תלויה היא עליי, רוצה נחמה וחוזק ונאנחת אנחות קטועות.

אנחנו לא נעשה את זה פה לחשתי, וידי עדיין מלטפות את איבר מינה. כן, היא אמרה, עדיף שלא.

אז, ביני לבין עצמי חשבתי, חלאס עם חוקים ותכנונים, די עם זה, בוא ניצור סיפור! כנראה שדיאלוג דומה גם חלף במוחה ואולי אף נאמרו כמה מילים בקול בנידון, כי היא הסתכלה עליי, שמטה  את כתפות שמלתה וחשפה את גופה לרוח הערב וריחות האורן והאדמה שבאוויר.

התבוננתי בה, גופה אלוהי כמעט באור הקלוש שהסתנן אלינו מהאזורים המיושבים שבאופק. ישבנה עסיסי ורך ומחפש את הלחיצה-מחיצה הבאה. מותניים צרים מרחפים מעל איבר מין מטופח ושדיים קטנות במידה, רכות רכות ומטריפות. ואז הזדיינו, בתשוקה חייתית ובשתיקה, תחת  שמי הערב. היא מתכופפת, ידיה על הרפסודה, מותניה נעות לעברי ונלחצות לאגני והכוס הקטן והנעים והמטריף שלה רוצה חזק מהר ומהר יותר ואנחות קטועות בוקעות ממנה.

גמרתי די מהר ובחוץ, בתוך כף ידי. היום חשבתי, למה לעזאזל לא גמרתי על האדמה מכוסת העלים?

וגם חשבתי, האם קול ההגיון ההתחלתי היה הפעולה הנכונה, או החוויה הנהדרת שצברנו יחד. קצת מוקדם מדי היה לי, קצת מביך לי בלי אינטימיות של קירות מסביב, קצת זיון ריק שבדרך כלל אני לא מחפש כמותו. הגוף מרגיש קצת מחולל בעקבותיו ואיזו בדידות צפה. מצד שני, יש לנו סיפור מעולה והיה כיף וספונטני. גם אחרי שהזדיינו היה כיף לדבר אתה ובקושי התנתקנו ללילה טוב.

אני תמיד  חושב על השלכות, הופך בראשי במאורעות שוב ושוב. אך במקרה זה ולמרות הבדידות העולה אני חושב שאני שמח על החוויה ומסוקרן מהפעם הבאה שאם היא תהיה היא בוודאי תהיה יותר אינטימית אך עם תבלון חייתי ובטח ובטח שהיא לא תהיה קוויקי😛

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י