בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 19 שנים. יום שני, 6 באוגוסט 2007 בשעה 20:36

חזרתי קרועה מעייפות, בשעון הסיני שלי השעה עכשיו חמש וחצי בבוקר.
פרקתי את המזוודות, הכנתי את המתנות וזהו, מקלחת ולישון.
ולא, לא אהבתי את הונג קונג, אבל חזרתי עם ציוד חדש וכמה חוויות ממש יפות.
כמה כיף היה לחזור לחיבוק של אור וכמה שאני מחכה למחר, לריוניון:)
לילה טוב לכולםםםםםםם.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י