לפני 19 שנים. יום רביעי, 29 באוגוסט 2007 בשעה 8:09
שילך להזדיין מי שהמציא את הבירוקרטיה!
בעצם - שלא יזדיין בחיים המניאק!
עוד טופס אחד ואני קורעת את הצורה לראשון שיקרה בדרכי.
(עוד יום בדרך לאפוטרופסות)

