בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 21 שנים. יום שבת, 1 באוקטובר 2005 בשעה 16:20

ראש השנה מגיע ואני מתכננת לך למחר סשן שיעשה לנו סיפתח מתוק לשנה החדשה:)

הוראות לביצוע:

תדאגי שהכלבה תהיה אצל חברה שלך לפחות לשעתיים הראשונות
תכיני שני תפוחים חתוכים לפרוסות דקות
בסלון תכיני כיסוי עיניים ואת כל הציוד שאני אוהבת (כן, כולל המחטים)
ריצפת הסלון צריכה להיות נקיה ומצוחצחת וכן המסדרון עד לחדר השינה - ואני מתכוונת למצוחצחת זנזונת.
תכיני לי את המצלמה שלך על שולחן הסלון

ואת... את צריכה לחכות לי נקייה, מבריקה ומגולחת ועם קולר. תערך לך בדיקה ובמקרה וימצא קוץ אחד תענשי קשות.

ו... צפי להפתעות 😄

גבירתך


לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י