בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. יום שני, 13 ביולי 2009 בשעה 4:05

ידיי שחרשו בך תלמים מתחדשים,
זורעות כעת בשדה פרא.
עיניי שזיהו כל מבט שזרקת,
מביטות בך כעת כבפלא.
גופי שזרם אל גופך כנהר,
מטפטף אלייך כפלג.

ידיי שעשו לך אהבה,
מכות בך כעת בהלם,
פי שנשק לשפתייך בתשוקה,
נפער לצרחה ונסגר באלם.

וכן, אהובה,
עוד נחרוש ונזרע,
עוד נביט ונדע,
עוד ננטוף ונגעש,
עוד נלך שלובות זרוע בתלם.


לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י