בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 20 שנים. יום רביעי, 11 בינואר 2006 בשעה 6:16

בא לי לחזר אחרייך. ככה סתם, בלי שום סיבה מיוחדת.
כי הכי בטוח והכי נעים והכי מרגש והכי כבר בשיגרה.
לא כי משהו קורה, לא כי אני או את מתרחקות.
בא לי לחזר אחרייך בלי שום סיבה.
רק שתדעי כמה אני אוהבת,
כמה אני מעריכה
את מה שאת נותנת.
את מי שאת.

החלה עונת החיזורים אהובתי.
אתמול קיבלת פרחים
וזוהי רק ההתחלה.

את יודעת כמה את מטריפה את ימי ולילותיי?
יש לך מושג כמה שמחת חיים הבאת לחיי?
את יודעת כמה את מוכשרת ומדהימה?
ציירת בחסד וכותבת מופלאה?
כמה אהבה יש בך וכמה נתינה?
אני פשוט אוהבת אותך אשה.

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י