בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 20 שנים. יום חמישי, 31 באוגוסט 2006 בשעה 5:57

קליירוש מתוקה שלי, נשמונת שלי, זנזונת שלי, כלבונת טובה וצייתנית שלי. את לא חושבת שזה יעבור לך כך בקלות בלי שתתפתלי עוד קצת, נכון בובונת?

רמז: המכשיר החדש עשוי מזכוכית.

עכשיו תתפתלי תוך נסיונות לנחש:)

בוקר נפלא לך }{

ובוקר נפלא ומחרמן לכולם (גם אתם מוזמנים לנחש, אבל עדיין - לא מגלה ולא מגלה) :)

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י