לפני 20 שנים. יום חמישי, 23 בנובמבר 2006 בשעה 7:51
ופתאם היא הופיעה בדלת עם זר פרחים ענק
ולא סתם זר - זר שעוצב בצורת הציור הראשון שציירה לי - להבת האש של האהבה בינינו.
הזר עוצב בכל מיני גבהים וצבעים של אש והוא הזר הכי מדהים שקיבלתי.
ואני מציצה בו ומחייכת לי כשאני חושבת על מה שהיא תקבל היום:)
תודה אהובה}{

