בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 20 שנים. יום רביעי, 13 בדצמבר 2006 בשעה 6:03

אני טסה לסופ"ש. שוב גרמניה וגם קצת בלגיה והולנד.
סופ"ש של נשימה עמוקה ואוויר קריר, של ספאים נטורליסטים ושל שווקי חג מולד.
מקווה שיהיה לכם כיף כאן כמו שלי יהיה שם.
משאירה כאן אלף נשיקות לאור וקלייר ועוד כמה מאות שתחלקו ביניכם }{

לפרסום זה יש תגובות, הרשמ/י או התחבר/י כדי לקרוא ולהוסיף תגובות.

הרשמ/י התחבר/י