בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

לה וידה לוקה

לא רק שליטה. והפעם: הצפרדע והעקרב (ביי לבליסנה)
לפני 17 שנים. 22 בינואר 2007 בשעה 10:23

תקציר הפרק הקודם:

"תזחלי אחריי כלבה, כמו שלימדתי אותך", ציוותה על קייט. קייט זחלה על גחונה עד להנס, צמודה לגברתה. "תתיישבי לו על הפרצוף והנס-שלא תעז להוציא לשון, רק תרחרח". הנס הצמיד את אפו למפשעתה של קייט והרגיש כיצד הרטיבות מציפה את פניו. "הכלבה רטובה?", שאלה גרטה בחיוך והנס הנהן, נזהר לא להשמיט את העצם. "טוב מאד", אמרה גרטה "ועכשיו תבדוק כמה היא הרטיבה אותי". היא התיישבה על פיו של הנס שחש כיצד כל פרצופו נרטב וכיצד כל כולו כמה ללקק את הכוס שכה העריץ, אבל גרטה מהרה לקום מפיו ואמרה "תסבול כלב, תסבול מתשוקה ורק כדי שיהיה יותר מעניין, גם הזין שלך יסבול". היא לקחה טבעת זין והצמידה אותה לזקפתו. עכשיו הוא יישאר זקוף ומתפתל וחרמן ולא יוכל לעשות דבר.

"ועכשיו, נעבור לחלק ב' של הבוקר", גיחכה גרטה, "החלק שבו הכלבה המיוחמת גומרת עד שזה גורם לה לסבל אמיתי". היא ניגשה לקייט ובאחת דחפה לתוכה שתי אצבעות נוקשות ומיומנות.
***

פרק ח' - קייט גומרת ללא הפסקה


קייט לא ידעה מה לעשות קודם: לגנוח מכאב או מתשוקה. האפשרות לקלל את גרטה היתה קצת בלתי סבירה בהתחשב בכך שאצבעותיה של זאת, חפרו במיומנות בתוך הכוס שלה, עיסו את נקודת הג'י וגרמו לגופה להתפתל. "וואלה, השגתי את מה שרציתי, אני עומדת לגמור והרבה והפסיכית הזאת עוד קוראת לעצמה שולטת. עלאק שולטת". במהירות מחשבותיה התפוגגו והתחלפו בגניחות חשק, שהפכו רמות יותר ויותר. שנייה לפני שגמרה, גרטה שלפה את אצבעותיה מתוכה ואמרה: "כלבה טובה גומרת רק ברשות. תתחנני לגמור, כלבה".

קייט קפאה. להתחנן? לפסיכית? למטורפת הזאת שכולאת אותה ומענה אותה? אבל היא רצתה לגמור. כל כך רצתה לגמור, שאמרה: "בבקשה, תני לי לגמור".

"אני מבינה שאת קשת קליטה כשאת חרמנית, כלבה", אמרה גרטה, "אמרתי להתחנן, לא לבקש וכדאי מאד שהתחנונים שלך יהיו משכנעים, אחרת אין לי בעיה לענות אותך כאן כל היום".

קייט קלטה שזה לא הזמן למשחקים. אם הפסיכית רוצה תחנונים, זה יהיה סחר חילופין הוגן. היא תתחנן בלי להתכוון למילה וגרטה תתן לה לגמור כמה שבא לה. מחיר לא יקר עבור החרמנות האינסופית שלה. "בבקשה, אני מתחננת לגמור", אמרה בקול מפציר.

"לא טוב בכלל. את כלבה קשת קליטה. אין בעיה מותק, את תלמדי להתחנן בדרך הקשה", אמרה גרטה ומשכה בשיערה של קייט, מורידה אותה לכף רגלה. "זה המקום לכלבה טובה, ליד כף רגלה של גבירתה. עכשיו תלקקי לי את הרגל, תתחנני לגמור, תבטיחי להיות כלבה טובה וצייתנית ואז אולי אסכים, תלוי כמה תהיי משכנעת שאת מתכוונת לכל מילה".


הנס חשב שהוא עוד שנייה מתפוצץ. קייט גונבת את האצבעות שלו. זאת כף הרגל של גבירתו. הוא כבר יראה לה מה זה. הזין שלו עמד זקוף וכואב. הוא כל כך רצה לגמור, אבל שתי הנשים כמו שכחו בכלל מקיומו.

קייט רצתה למות, אבל יותר מכך - רצתה לגמור. כף רגלה של גרטה היתה לבנה ומבהיקה. אצבעותיה נמרחו בלק בצבע שחור, שרק הדגיש את הלובן המושלם, את הקימור היפהפה של הרגל, את מושלמותה של גרטה. לקייט לא היתה ברירה. היא החלה ללקק את הרגל, מרגישה לשניה כמו כלבה אמיתית. לשונה חדרה אל בין האצבעות, פיה ינק אצבע אחר אצבע, היא לא הבינה מה קורה לה כשהתחננה: "בבקשה גבירתי, בבקשה תני לכלבה שלך לגמור".

גרטה צחקה, "את משתפרת כלבה מיוחמת, בסוף עוד תהיי כלבה מאולפת אמיתית. נו, לא יותר נעים כך להכיר בתפקידך ובמקומך בחיים? לרגליי?".

קייט לא רצתה להתווכח. היא רצתה לגמור. לגמור. היא הנהנה בראשה וענתה "כככ..ככן גבירתי, בבקשה תתני לכלבה המאולפת שלך לגמור".

"מאולפת את לא, אבל מיוחמת כן, תדייקי בתחנונים שלך, קייט", ציוותה גרטה.

"בבקשה תני לכלבה המיוחמת שלך גבירתי לגמור", אמרה קייט, כמעט בוכה מתשוקה ומהמצב הזה שלפתע חשה בו כל כך אחרת, כל כך רוצה להיות טובה.

"את משתפרת וארשה לך לגמור", אמרה גרטה, "אבל כלבה גומרת כמו כלבה - על 4 קייט".

קייט מהרה לעמוד על 4. "פשקי את רגלייך כלבה מיוחמת", ציוותה גרטה וקייט מהרה לציית. גרטה דחפה את שתי אצבעותיה לכוס של קייט והחלה לדפוק אותה במרץ. קייט התפתלה בעוז וכמעט גמרה. "בספירה לעשר, כלבה מיוחמת, לא שנייה לפני", ציוותה גרטה והחלה לספור
"10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
0

תגמרי כלבה"

קייט החלה לצרוח. האורגזמה טילטלה את גופה כפי שאף אורגזמה לא עשתה לפניה. לבסוף נפלה חצי מעולפת על הריצפה.

"תזחלי לכאן כלבה ותודי לגבירתך", ציוותה גרטה וקייט זזה בקושי לעבר גבירתה. גרטה משכה בשיערה והורידה אותה לכפות רגליה,
"זה מקומך כלבה וכך את מודה לגבירתך".

קייט שלפה את לשונה, עדיין מתנשפת, החלה ללקק את אצבעותיה של גבירתה ואמרה "תודה גבירתי, תודה שנתת לכלבה שלך לגמור".
אמרה והתביישה, אמרה ורצתה למות מרוב בושה. היא לא תכנע. תכף היא תתעשת ותצא שוב לקרב, רק לנוח דקה מהאורגזמה המדהימה הזאת.

לגרטה היו תוכניות אחרות. "עייפה כלבונת?", שאלה במתיקות. "כן גבירתי", ענתה קייט בעייפות. "טוב מאד, אז זה יהיה הרבה יותר מענג להתעלל בך. על 4 כלבה", אמרה גרטה ודחפה לכוס של קייט שלוש אצבעות במהירות, ללא הכנות.


השולט אור​(שולט) - את לא בסדר! את מתעללת.... בי!
איך אפשר לחרמן ככה את האישה שלך ואז להשאיר אותה כשחצי תאוותה בידיה עם פרק כל כך קצר?
אני מוחה, בתוקף, בקולניות, ברטיבות!
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - הפרק קצר כי המלאכה מרובה, גם של ידייך:)
אמשיך כשיהיה לי זמן.

חוץ מזה, לכי תדעי מה יקרה על האופנוע, בדרך לגניקולוג:)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - ממממממממ מתי אני אוספת אותך?... ממש עוד מעט :)))
אלופת העולם בטיזריות תשב מאחורי על האופנוע... הלך עליי :)
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - חשבתי יותר בכיוון של נשכב עלייך:)
לפני 17 שנים
השולט אור​(שולט) - אני שמחה שאת חושבת כי אצלי המוח נדפק מהחרמנות. לשכב את רוצה אהובה שלי ועוד עליי?... למה בדיוק את מחכה?
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - לזה שתגיעי כבר:)
לפני 17 שנים
פעם פרח​(נשלטת) - איום ונורא מה שקורה פה...
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - נכון? אני בעצמי מזועזעת:)
לפני 17 שנים
outsider1 - את כותבת יותר טוב מרוב הסופרים שאני מכיר.
לפני 17 שנים
Belisana​(שולטת) - תודה ממוש:)
לפני 17 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י