לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלומה של שפחה

כל מה שעולה לי לראש בתור קרוסית נשלטת xx
לפני חודש. 24 במרץ 2024 בשעה 17:36

הייתי בזוגיות עם בחורה, משהו רציני, פעם ראשונה שזה משהו רציני, היא החליטה לסיים את זה. אני הייתי צריך מישהי חזקה שתוביל אותי, היא הייתה צריכה מישהו שיוביל אותה, מינוס ומינוס לא תמיד שווה פלוס.

אז מה הפתרון כמובן? להתלבש כמו כוסית ולדפוק את עצמי בתחת הכי חזק שרק אפשר🍑

פעם ראשונה בתקופה מאוד מאוד ארוכה שמתי אייליינר, פאה חומה ארוכה, שמלה ורוד פופית כזאת עם מחוך שחור שמחזיק הכל באמצע, גרביון לבן עדין ונשי, קולר מהודק וגאג בפה.

ניקיתי את התחת שלי טוב טוב עם המון המון מים ועיסיתי אותו שיהיה יותר קל לקבל דילדו ענק בחור.

תקעתי את הדילדו על הקיר מול המראה שאני אוכל לראות כמה אני פאקינג שווה כשאני מקבלת בתחת, ירדתי לדוגי והתחלתי לזוז לאט לאט אחורה קדימה אחורה קדימה. שמתי אוזניות כדי לשמוע לופ של אישה סקסית שמדברת אליי באנגלית ומעודדת אותי במה שאני עושה: "את זונה טובה, את כוסית, את אוהבת לקבל זין בכוס הגברי שלך, את מכורה לבולבול, את לא יכולה בלי זה, את זונה טובה..." ככה שוב ושוב. הדילדו נכנס עמוק ממש, פעם ראשונה שזה נכנס עמוק ממש וכאב לי אבל נהניתי כל כך שהתחלתי לגנוח לעצמי בשקט. ואז פשוט ככה בפעם הראשונה גמרתי כמו זונה, פשוט התחלתי להשפריץ על כל המיטה שלי רק מהגירוי המטורף שהיה לי עמוק בתחת. אני מרגישה באופוריה, מאושרת, נשית, קטנה וחלשה וזה היה אלוהי. 

זהו עכשיו אני צריכה לנקות את כל החרא הזה כוס אמק.

לפני שנה. 19 בנובמבר 2022 בשעה 1:28

שלשום התלבשתי אחרי המון זמן שלא.

התלבשתי לגמרי, להיות הכי כוסית שאני יכולה.

החבאתי את החבר הקטן שלי בין הרגליים עם איזה שלוש שכבות של חוטיני צמוד צמוד צמוד, שמתי פדים בירכיים כדי שתהיה לי צורה של ⏳, שמתי את השדיים מסיליקון שקניתי לעצמי, איפור, פאה ג'ינג'ית ארוכה יקרה ואיכותית, איפור מלא - הכל כדי להיות אישה.

לבשתי חזייה שחורה שמגדילה את החזה, מחוך שחור עם תחרה, ביריות, גרביון רשת, עקבי לטקס שחורים וקולר עם שרשרת. כמובן שגם שמתי לעצמי מחסום פה שמשאיר את הפה שלי פתוח בלי יכולת לסגור אותו.

הוצאתי את הדילדו הריאליסטי שלי ופשוט עפתי על עצמי, הרגשתי כוסית, הרגשתי קטנה וחלשה, הנחתי לעצמי לחוות איבוד שליטה, לפנטז על להיות פשוט זונה משויכת.

פשוט הרגשתי אישה, מצצתי את הדילדו ומצצתי ומצצתי, כל הפה שלי התמלא רוק שנזל לי על כל הסנטר והחזה. אחר כך שמתי על הבולבול סיליקון הענק שלי קונדום ואמרתי לעצמי, היום אני גם מקבלת בטוסיק. 

זה ממש כאב בהתחלה, נשכתי שפתיים בזמן שאני מסתכלת על עצמי במראה מקבלת חזק מאחור. אני מגבירה את המהירות קצת ואז עוד קצת ואז עוד קצת ופשוט נהנית מהכאב, האמת שנהניתי יותר לראות את עצמי במראה, אני בחורה, שמקבלת בתחת ואני סקסית בטירוף, לכל הדעות, גם גבר סטרייט היה רואה אותי ומתחרמן.

צילמתי את עצמי קצת, כדי שכשקצת קשה אני פשוט אזכר כמה אני כוסית שווה אם אני רק רוצה.

שלשום הרגשתי אישה פעם ראשונה מזה כמה חודשים טובים. התגעגעתי.

לפני שנה. 12 בנובמבר 2022 בשעה 23:30

מאז אותו לילה שאני לא יודעת אם הוא היה חווייתי או טראומתי. 

היה סילבסטר והייתי שיכורה בטירוף, כתבתי לך ב4 בלילה אם אתה ער, היית ער אז החלטתי שאני רוצה לפגוש אותך פעם ראשונה. פחדתי פחד מוות, מה אם תפגע בי? מה אם תחטוף אותי? מה אם אתה לא מה שאני חושבת? אבל הסקרנות הייתה חזקה יותר אז לקחתי אליך מונית שעלתה איזה 130 שקל, יצאתי מהמכונית וחיכית לי מתחת לבית שלך.

נישקת אותי. פעם ראשונה שגבר מנשק אותי וזה הרגיש כאילו אנחנו ביחד כבר שנים למרות שזאת הפעם הראשונה שאני רואה אותך במציאות, תפסת לי בטוסיק ומשכת אותי לתוך הבניין. ירדנו למרתף, מרתף מלא באבק וקירות מתקלפים. באמצע החדר יש כורסה בודדת.

אתה מחזיק אותי מאחורה, מנשק לי את הצוואר ומפשיט אותי עד שאני עירומה לגמרי, כל הבגדים שלי מונחים על הרצפה המלוכלכת ומתמלאים אבק. 

אתה מוריד לי את הראש למטה ואני מבינה שהמקום שלי עכשיו זה על הברכיים, אני מורידה לך את המכנס ורואה בפעם הראשונה זין שהוא לא שלי, עומד, עבה וגדול, אני מסניפה אותו ויש לו ריח כל כך גברי ומחרמן.

אני מתחילה למצוץ לך, בולעת את הבולבול שלך לתוך הגרון ומשקיעה ממש. אני רואה עליך שאתה נהנה, אתה מחזיק לי את הראש ומפמפם את הזין לגרון שלי.

אחרי כמה דקות אתה מתיישב על הכורסה, לוקח את החגורה שלי ומתחיל להצליף לי בטוסיק תוך כדי שאני יורדת לך, אתה קורא לי "זונה טובה" ואני מוצצת ומסתכלת לך ישר בעיניים. אתה מרים לי את הראש ונותן לי סטירה. אני אומרת "תודה" ואתה מחזיר את הזין לפה שלי, אני מרגישה בפאקינג סרט פורנו ואני מתה על זה.

בשלב מסוים אני אומרת "אני רוצה שתזיין אותי", אתה מזכיר לי שאני לא נקייה אז אתה תזיין אותי בפעם אחרת. אני מתבאסת אבל ממשיכה למצוץ עמוק עמוק.

אחרי בערך רבע שעה אתה שוב נעמד, מתחיל לגנוח ואז בלי להודיע מראש פשוט יורה לי זרע חם לתוך הלוע, אני ישר בולעת בלי לחשוב ואז מראה לך את הלשון שלי שתראה שבלעתי הכל, כי ככה הן עושות בפורנו.

בלי להגיד יותר מדי אני מתלבשת חזרה, אתה נותן לי 50 שקל למונית כאילו אני הזונה הכי זולה שיש. מזמינה מונית וחוזרת הביתה, חצי שעה במונית אני עם זקפה שאי אפשר להסביר. מגיעה הביתה הולכת לישון.

עברו שנתיים ואני לא מפסיקה לחשוב על אותו לילה.

 

לפני 3 שנים. 4 ביולי 2020 בשעה 21:34

בדיוק גמרת ואני נשארתי קשורה למיטה, עיניים מכוסות ופה חסום בגאג. הקול שלך מהחשכה המוחלטת אמר "אני הולך לסידורים, חכי לי שפחה". 

אני לא רואה כלום ולא יכולה לדבר, מחכה בחוסר אונים שתבוא ותשחרר אותי, נרדמת. קמתי לאחר זמן לא ידוע ואתה עדיין לא פה. עבר עוד זמן והבאט פלאג שנמצא בי כבר הפסיק לכאוב, הפסקתי להיאבק באזיקים והרפיתי את הגוף שלי.

אניש את הדלת נפתחת, יד גברית וחזקה נוגעת לי בחזה, עוברת לבטן ולירך לכיוון המפשעה. אתה מתחיל להחדיר אליי אצבעות ולדבר אליי כמו לזונה.

"של מי את?" "שלך אדוני" "של מי את יא שרמוטה?" "אני שייכת לך אדוני!" אתה מתחיל לדפוק אותי מאחורה, אני שוב צורחת ומתחננת לרחמים אבל אף אחד לא שומע, רק האדון שלי.

אתה גומר לי בפה ואומר "יופי של עבודה זונה, נתראה מחר" הולך ומשאיר אותי קשורה ומלוכלכת.

לפני 3 שנים. 30 ביוני 2020 בשעה 0:22

שיצליף בי

ויעשה בי מעשים כרצונו

כזה שלא אכפת לו שבכיתי

אני שייכת לו

 

 

 

לפני 3 שנים. 8 ביוני 2020 בשעה 2:12

בפעם הראשונה שתראה אותי אני אהיה טיפ טופ

לבושה משהו בין זנותי לקלאסי שיסובב ראשים מבולבלים ושיגרום לך להתגאות בי.

אפילו אל תיקח אותי לדייט בוא נתחיל את זה אצלך בבית.

ארוחת ערב אינטימית במהלכה תשאל אותי על החיים שאלות מביכות כאלה ואני רק מחכה שתגיד לי מה יקרה לי הלילה ואתה שומר בסוד.

אני מפנה את הכלים בלי שביקשת ממני כמו שפחה טובה, משרתת, הנושא כבר עולה והמתח מתגבר.

אתה מסמן לי לבוא להתיישב על הברכיים שלך, אתה מחזיק אותי חזק, זה לא נעים אבל מי אני לידך, אדוני.

אתה מנשק לי את הצוואר והחזה ואז מוריד לי סטירה.

מסמן לי מי אני ואיפה אני נמצאת ואז הולך ונעלם במסדרון. אני מחכה בשקט.

אתה חוזר עם קולר, אני נשארת בדממה, אתה קושר אותו לצווארי, מהדק ומוביל אותי על 4 במורד המסרון.

אנחנו נכנסים לחדר, אתה נועל את הדלת, מוריד את הבגדים, אני נשארת על הברכיים עם הקולר.

"תתחילי לעבוד! שרמוטה!" אתה מוריד לי עוד סטירה ואני בולעת בבת אחת את הבולבול הגדול שלך. מוצצת ומוצצת בתשוקה, עם קולות של הנאה ואתה ממשיך להשפיל אותי ולסטור לי.

אחרי 10 דקות של אושר אתה אומר לי "כל הכבוד זונה שלי, עלי למיטה", אני מבצעת.

אתה ניגש לארון מוציא משם אזיקים מתכתיים, זאת פעם ראשונה שאני רואה כאלה במציאות, אתה אוזק אותי עם ידיים מאחורי הגב, אני יורדת לדוגי ופתאום מרגישה ליטוף בחור התחת שלי. בום! 

אתה מתחיל לפמפם אותי חזק ומהיר ואני צורחת מכאבים. "מי זונה שלי?" "אני זונה שלך" אני צועקת ומרגישה השפלה נהדרת. "אני השרמוטה שלך!" "תן בי" "כן זה טוב" אני גונחת וגונחת ואתה מפליק לי בתחת ומדביק את הצוואר שלי למזרן. אחרי כמה דקות של גן העדן הזה אתה מאט ומסובב אותי.

3

2

1

ספלאש! נוזל זרע חם נשפך על כל הפנים שלי, אני מורחת אותו מצד לצד, משחקת עם הלשון ובולעת הכל.

אני הזונה הקטנה שלך אדוני.