שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלומה של שפחה

כל מה שעולה לי לראש בתור קרוסית נשלטת xx
לפני שנה. 19 בנובמבר 2022 בשעה 1:28

שלשום התלבשתי אחרי המון זמן שלא.

התלבשתי לגמרי, להיות הכי כוסית שאני יכולה.

החבאתי את החבר הקטן שלי בין הרגליים עם איזה שלוש שכבות של חוטיני צמוד צמוד צמוד, שמתי פדים בירכיים כדי שתהיה לי צורה של ⏳, שמתי את השדיים מסיליקון שקניתי לעצמי, איפור, פאה ג'ינג'ית ארוכה יקרה ואיכותית, איפור מלא - הכל כדי להיות אישה.

לבשתי חזייה שחורה שמגדילה את החזה, מחוך שחור עם תחרה, ביריות, גרביון רשת, עקבי לטקס שחורים וקולר עם שרשרת. כמובן שגם שמתי לעצמי מחסום פה שמשאיר את הפה שלי פתוח בלי יכולת לסגור אותו.

הוצאתי את הדילדו הריאליסטי שלי ופשוט עפתי על עצמי, הרגשתי כוסית, הרגשתי קטנה וחלשה, הנחתי לעצמי לחוות איבוד שליטה, לפנטז על להיות פשוט זונה משויכת.

פשוט הרגשתי אישה, מצצתי את הדילדו ומצצתי ומצצתי, כל הפה שלי התמלא רוק שנזל לי על כל הסנטר והחזה. אחר כך שמתי על הבולבול סיליקון הענק שלי קונדום ואמרתי לעצמי, היום אני גם מקבלת בטוסיק. 

זה ממש כאב בהתחלה, נשכתי שפתיים בזמן שאני מסתכלת על עצמי במראה מקבלת חזק מאחור. אני מגבירה את המהירות קצת ואז עוד קצת ואז עוד קצת ופשוט נהנית מהכאב, האמת שנהניתי יותר לראות את עצמי במראה, אני בחורה, שמקבלת בתחת ואני סקסית בטירוף, לכל הדעות, גם גבר סטרייט היה רואה אותי ומתחרמן.

צילמתי את עצמי קצת, כדי שכשקצת קשה אני פשוט אזכר כמה אני כוסית שווה אם אני רק רוצה.

שלשום הרגשתי אישה פעם ראשונה מזה כמה חודשים טובים. התגעגעתי.

מסמן מטרות​(שולט) - דבר איתי.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י