שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חלומה של שפחה

כל מה שעולה לי לראש בתור קרוסית נשלטת xx
לפני שנה. 12 בנובמבר 2022 בשעה 23:30

מאז אותו לילה שאני לא יודעת אם הוא היה חווייתי או טראומתי. 

היה סילבסטר והייתי שיכורה בטירוף, כתבתי לך ב4 בלילה אם אתה ער, היית ער אז החלטתי שאני רוצה לפגוש אותך פעם ראשונה. פחדתי פחד מוות, מה אם תפגע בי? מה אם תחטוף אותי? מה אם אתה לא מה שאני חושבת? אבל הסקרנות הייתה חזקה יותר אז לקחתי אליך מונית שעלתה איזה 130 שקל, יצאתי מהמכונית וחיכית לי מתחת לבית שלך.

נישקת אותי. פעם ראשונה שגבר מנשק אותי וזה הרגיש כאילו אנחנו ביחד כבר שנים למרות שזאת הפעם הראשונה שאני רואה אותך במציאות, תפסת לי בטוסיק ומשכת אותי לתוך הבניין. ירדנו למרתף, מרתף מלא באבק וקירות מתקלפים. באמצע החדר יש כורסה בודדת.

אתה מחזיק אותי מאחורה, מנשק לי את הצוואר ומפשיט אותי עד שאני עירומה לגמרי, כל הבגדים שלי מונחים על הרצפה המלוכלכת ומתמלאים אבק. 

אתה מוריד לי את הראש למטה ואני מבינה שהמקום שלי עכשיו זה על הברכיים, אני מורידה לך את המכנס ורואה בפעם הראשונה זין שהוא לא שלי, עומד, עבה וגדול, אני מסניפה אותו ויש לו ריח כל כך גברי ומחרמן.

אני מתחילה למצוץ לך, בולעת את הבולבול שלך לתוך הגרון ומשקיעה ממש. אני רואה עליך שאתה נהנה, אתה מחזיק לי את הראש ומפמפם את הזין לגרון שלי.

אחרי כמה דקות אתה מתיישב על הכורסה, לוקח את החגורה שלי ומתחיל להצליף לי בטוסיק תוך כדי שאני יורדת לך, אתה קורא לי "זונה טובה" ואני מוצצת ומסתכלת לך ישר בעיניים. אתה מרים לי את הראש ונותן לי סטירה. אני אומרת "תודה" ואתה מחזיר את הזין לפה שלי, אני מרגישה בפאקינג סרט פורנו ואני מתה על זה.

בשלב מסוים אני אומרת "אני רוצה שתזיין אותי", אתה מזכיר לי שאני לא נקייה אז אתה תזיין אותי בפעם אחרת. אני מתבאסת אבל ממשיכה למצוץ עמוק עמוק.

אחרי בערך רבע שעה אתה שוב נעמד, מתחיל לגנוח ואז בלי להודיע מראש פשוט יורה לי זרע חם לתוך הלוע, אני ישר בולעת בלי לחשוב ואז מראה לך את הלשון שלי שתראה שבלעתי הכל, כי ככה הן עושות בפורנו.

בלי להגיד יותר מדי אני מתלבשת חזרה, אתה נותן לי 50 שקל למונית כאילו אני הזונה הכי זולה שיש. מזמינה מונית וחוזרת הביתה, חצי שעה במונית אני עם זקפה שאי אפשר להסביר. מגיעה הביתה הולכת לישון.

עברו שנתיים ואני לא מפסיקה לחשוב על אותו לילה.

 

Sheter​(שולט) - נשמע כמו חלום, לא מצאותי, איך אפשר לתקשר איתך?
לפני שנה
יכול להיות הכל​(נשלט) - תכתוב לי בובי❤️
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י