סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני 3 ימים. 25 במרץ 2024 בשעה 20:26

אני חושבת שאחד מהפטישים הגדולים שלי זה החפצה. האמת היא שגם כשהייתי שולטת עחזריט זה היה פטיש גדול שלי.

 

לכבוד העובדה שהלן ואני מציינים שנה בדינמיקה הלן החליטה לעשות לי סשן מיוחד. ההוראות לפני שהגעתי היו מאוד ברורות. להגיע, לפתוח עם המפתח, להתפשט בסלון ולהגיע לחדר עם כיסוי עיניים ובלי מכשירי שמיעה. חוץ מהחלק של כיסוי העיניים והשמיעה זה התחלה די רגילה של סשן אצלנו. 

נכנסתי וישר ירדתי על הברכיים לתנוחת נאדו. במחשבה לאחור זה נחמד ההתנייה שקיבלתי שכשאני בסשן המקום שלי הוא על הברכיים. בדרך כלל הלן מדבר בסשן אבל הפעם הוא לא הוציא מילה מהפה לכל אורך הסשן. לא היו הרבה אקטים, כל אקט שהיה היה לאורך זמן. נגיד כשהלן הצמידה לי ויברטור לדגדגן עם מסקינטייפ זה היה כל כך לוהט. התחושה שאני פשוט בובה שממש לא מעניין אף אחד מה הרצונות שלי שחרר אצלי משהו. 

אני חושבת הרבה בזמן האחרון על המקום שלי בתור נשלטת. הסיבה שאני מסוגלת לתת את השליטה היא אך ורק כי אני מרגישה בטוחה בכל המובנים. ביטחון ויציבות זה כל כך חשוב. נכון, יש לי גם אחריות להגיד ולתקשר את המקום שלי אבל היכולת לספר את הדברים שטיפה מתביישים בהם (או הרבה מתביישים בהם) תלויה בתחושת הביטחון. בדסמ זה כל כך מסוכן. המקום החשוף והפגיע לא מוריד סיכונים. 

אור ואהבה ❤️

לפני חודש. 27 בפברואר 2024 בשעה 20:02

צעצוע טוב יישאר איפה שהבעלים שלו השאיר אותו.

צעצוע טוב ישמור על עצמו בכל המובנים.

צעצוע טוב יבקש רשות לגעת בעצמו.

צעצוע טוב יגיד אם יש בעיה.

צעצוע טוב ידאג להיות זמין לשימוש.

אני צעצוע טוב, בדרך כלל. אני יודעת שאני משתדלת, לפעמים זה מספיק.

לפני חודש. 22 בפברואר 2024 בשעה 18:51

יש לי כל כך הרבה. הייתי עכשיו באחר הצהריים אצל אחי הקטן. הוא טיפל בתינוקת שלו ודיברנו קצת על החוויה שלו בתוך עזה. זכיתי במשפחה אוהבת. אני צריכה לזכור כמה יש לי יותר. 

❤️

אור ואהבה 

לפני חודש. 20 בפברואר 2024 בשעה 22:49

בחודש האחרון התחלתי סדנת משחק. היום היה שיעור תנועה ובמסגרת התרגילים שהיו לעשות היינו צריכים לחקור את התנועה של יסוד האדמה. כשאני חושבת על אדמה אני חושבת על יציבות ועל הפוריות שהאדמה יכולה לתת. זה די אבא שלי. הוא היה יציב וחזק ונתן לי כל כך הרבה בלי שבכלל הבנתי מה אני מקבלת. הלוואי והייתי יודעת מה יש לי בידיים לפני שאיבדתי את זה. בשנים האחרונות מאז שהוא נפטר די נהייתי הקרקע של עצמי. אני כל כך מתגעגעת אליו שזה כואב לי בלב. אבוש אני אוהבת אותך ❤️

לפני חודש. 14 בפברואר 2024 בשעה 20:55

וזה בכלל לא בגלל סשן זה כי אני חולה:(

לפני חודש. 12 בפברואר 2024 בשעה 14:59

תמיד כשאחותי הגדולה רוצה לתאר איך הניקיון שלה מושלם היא אומרת שאפשר ללקק את הרצפה. אז אפשר ללקק את הרצפה בבית שלי.

לפני חודש. 11 בפברואר 2024 בשעה 13:34

לפני חודש. 2 בפברואר 2024 בשעה 1:08

 

אני מתגעגעת אליך קיפוד. אני כמעט ולא מרגישה את זה אבל ביומיים האחרונים זה אוכל אותי מבפנים. כשהיינו ביחד היה מאוד ברור מה אני נותנת למערכת היחסים. לא אמרתי מספיק פעמים מה אתה נתת גם. אתה אמנם אהבת להגיד בצורה המיוחדת שלך שאני "בת אנוש מוצלחת למדי" אבל אתה גם היית כזה. בזמן שעבר מאז שבחרת ללכת אנשים מכאן כותבים לי בצ'אט לפעמים שהם משתתפים בצערי. על איזה צער הם מדברים לעזאזל. לא היינו ביחד כשזה קרה. איזה מחלה מחורבנת. 

אתה חסר לי. בזמן שעבר בין הפרידה בינינו לבין ההתאבדות שלך ראיתי את הפוסטים שלך מדי פעם וזה עשה לי טוב לראות שאתה בסדר. היה לי ברור שאתה עדיין מתמודד אבל היו ניצוצות. היה פוסט שהעלת תמונות שלך מהדאנג'ן. התחפשת לליצן עצוב. רק אתה תתחפש לליצן ותלך למועדון פטיש ככה. 

האמת היא שבגלל המלחמה המעפנה הזאת אני הדחקתי נורא מהר את המוות שלך. אני חושבת שעכשיו זאת פעם ראשונה שאני בוכה עליך. סליחה שלקח לי חודשיים. 

לפני חודש. 31 בינואר 2024 בשעה 22:33

"כשניפגש במסיבה, מותר לדבר איתך ישר או שצריך לבקש רשות מהלן לפני?"

(התשובה היא כן, גם אם אתם חברים שלי)

לפני חודש. 29 בינואר 2024 בשעה 17:33

טוב מסתבר שגם נשים יכולות לצאת מפגרות שלא קוראות פרופיל חחחחח