ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני 3 שנים. 10 במאי 2021 בשעה 4:49

אז פרסמתי כאן שאני מחפשת נשלט מעסה. פנו אליי כמה, לא מצא חן בעיניי אף אחד אז המשרה עדיין פנויה למי שרוצה לנסות, אבל כולם חוץ מאחד היו נשלטים. תשמעו, אני מחפשת סוג מסויים של דינמיקה בבדסמ שלי, ולדינמיקה הזאת קוראים ניצול. זה לא משהו שאני יכולה לדרוש ממי שהוא לא נשלט. 

 

רק אני אספר בקצרה מה קרה עם ההוא שלא נשלט, הייתה התכתבות קצרה אתמול ובאיזה שלב הרגשתי שאני צריכה להסביר שאני מעוניינת בנשלט, ניסיתי ולא הלך. עכשיו אני חייבת להבין משהו, מה האגו השברירי הזה שגורם מילא לחסום סבבה אבל למחוק את השיחה. הייתה הודעה אחרונה שאמרה בהתחלה שאני לא מסוגלת להתמודד איתו ולא הספקתי לקרוא את שאר ההודעה. נשבעת לכם שזה הדבר היחיד שמפריע לי. תכלס יצא לי פוסט מבולגן, מקווה שהבנתי משהו.

זאב פטיש{סאדיסט} - שנה מחפש נשלט כאב, שנה שלמה !
לא יודע כמה פעמים קבעתי שעה ויום והצד השני היה כל כך נלהב ולא הופיע...
לפני 3 שנים
ירושלמיתבדם{בהודו} - כמו כן, איף מאונני מקלדתתתתת
לפני 3 שנים
girl on mars - אם תשאלי אותם, המחיקה הייתה "בטעות" 😁
לפני 3 שנים
האקסלי​(נשלט) - גברים שונאים להרגיש חלשים. קשה להם להיפתח לצד הזה שבהם. חלקם לא רוצים, וזה בסדר (בדיוק כפי שיש נשים שלא מוכנות להיות נשלטות אפילו לעשר שניות).
הדיבורים על אגו שברירי וגבריריות והלעג הזה הוא גם לא משהו שעוזר להם להיפתח. כל העניין הזה של לעוט על גבר ברגע שמגלים בו חולשה, או משהו שנראה כמו חולשה, ומכוונים עליו אצבע וצועקים בלעג "חולשה! חולשה!" זה בדיוק הדבר שמנציח את החולשה או העדר השליטה כמשהו רע שגברים צריכים לברוח ממנו כמו מאש.
אני זוכר שכשאני רק התחלתי לפני שנים להתנסות בעולם הזה בדרכים שונות, היה לי ברור שאני מעדיף להיות שולט, ואפילו התחלפות קלה, התנסות כנשלט באופן וירטואלי לחלוטין, היה משהו שסלדתי ממנו. ורק אחרי שניסיתי את זה פתאום משהו במוח שלי התחבר והייתי בהלם מכמה שזה היה מלהיב וכמה שזה היה אני. ואחרי זה זה כבר הגיע למצב שבשיחות וירטואליות כל פעם ששאלו אותי אם אני אולי רוצה הפעם להתחלף ולהיות שולט סירבתי בתוקף. רק נשלט.
אני מדבר על התנסויות וירטואליות מלפני 20 שנה. שאף אחד לא ייקח את הרעיון הזה ויזרום איתו לסיטואציות מסוכנות.
לפני 3 שנים
ירושלמיתבדם{בהודו} - אוקיי, אבל מהצד שלי אני חייבת לאמר שאני נתקלת פעם אחר פעם בגברים שתכלס? צריכים טיפול, שיחה טובה, או בגדול להתבגר. ולי נמאס, אני לא באתי לפה בשביל לקבל חבורה של ילדים קטנים שמפחדים מהצל של עצמם ועוד כל כך לא מודעים לעצמם שהם משליכים עליי ואומרים לי שאני פחדנית.
לפני 3 שנים
האקסלי​(נשלט) - אני לא יכול להגיב על שיחה שלא ראיתי ולא הייתי חלק ממנה. אני רק יכול להעיד מה (לדעתי) הוא הסבר הגיוני לרתיעה של גברים מלחקור את הצד הנשלט. אני חושב שיש גם נשים שנרתעות מזה באותה מידה. אני חושב שמומלץ לכל אחד וכל אחת לחקור את שני הצדדים מתישהו בחיים שלהם ככל שהם לומדים להכיר את עצמם.
לפני 3 שנים
מבט מושלם - קרה לי גם פעם. זה קטע כזה של אנשים שמסיקים מסקנות ומתחרטים על דברים שאמרו אז מעדיפים למחוק ולהיעלם.
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י