ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני 3 שנים. 19 ביוני 2021 בשעה 11:54

אז היום התחלתי לדבר עם זוג נשלטים חמודים והם הראו סימנים ברורים של סאב פרנזי ואני חושבת ששווה שכל האנשים, משני צידי השוט, יכירו את המושג הזה.

 

*************************************

 

סאב פרנזי הוא מונח חשוב ופחות מדובר בקבוצות ובאתרים בארץ, וחשבתי שהגיע הזמן להנגיש אותו לקהל הישראלי.

אז מה זה בעצם? מדובר בתופעה שכיחה אשר יכולה לקרות בכל שלב. התופעה נפוצה בעיקר אצל נשלטותים בתחילת דרכןם, אבל חשוב לזכור שהיא עלולה לקרות גם לנשלטותים יותר מנוסות.ים אחרי פרידה או אפילו תוך כדי מערכת יחסים.
מדובר בתחושת ריגוש (לרוב ראשונית) אשר מציפה ומכלה אותנו -התשוקה לנסות ולחוות הכל כמה שיותר מהר, מבלי להתחשב בגורמים חשובים ולפעמים אף עד סיכון הביטחון האישי.

הכניסה לעולם ה-BDSM יכולה לנחות עלינו כמו פצצה. אחרי המון מחשבות, חיפושים באינטרנט וחששות -סוף כל סוף חווים את זה פיזית. אנחנו נשטפים באדרנלין, אדרופינים ושאר כימיקליים נעימים. פתאום כל מה שמעסיק את המחשבות שלנו זה-BDSM ומתי נקבל את מנת הריגוש הבאה. הרבה פעילויות בדסמיות יכולות להיחשב כממכרות. אפשר להקביל את הסאב פרנזי לסוג של תופעת ״גמילה״ -במצב כזה תהיו עלולים לחוות נואשות להגשים את התשוקות שלכםן כמו מכורים לסמים. ממליצה בחום לקרוא את המאמר הנפלא של תומא, בו הסבירה על התהליכים שהגוף עובר במהלך ואחרי סשן.

סאב פרנזי עלול להוביל אותנו למקומות מסוכנים בהם כושר השיפוט שלנו קולקל וההתנהלות שלנו פזיזה וחסרת אחריות. כאשר אנו חווים סאב פרנזי, השולט/ת שאיתנו נתפש/ת כמוצלח/ת בצורה מדהימה, אנחנו חווים תחושת ״התאהבות״ הרבה יותר מהר ומוכנים לעשות כל דבר כדי לחוות את מה שיש לשולט/ת להציע.
.

כלבלב נסתר​(נשלט) - זה נכון מאוד. ממש מתחבר לכתוב.

מה זה המאמר של תומא? יש קישור לזה?
לפני 3 שנים
ירושלמיתבדם{בהודו} - זה לא טקסט שלי אז אני לא יודעת
לפני 3 שנים
המטופל - מחכים, חשוב להעלות את הנושאים הללו
לפני 3 שנים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י