ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנתיים. 21 בנובמבר 2021 בשעה 18:56

האמת שהמדד לכמה שנהניתי אתמול הוא כמה זמן לקח לי להתאושש היום - ספויילר, עוד לא ממש סיימתי.

 

אז לקחתי את החמוד שלי לנסיעת מבחן בפמדום. כמו כל דבר חדש שאני מכניסה למערכת היחסים שלנו אני קודם זורקת את הרעיון לאוויר, בודקת את התגובה ואז אנחנו מסכמים את הדברים הטכניים כמו מילות ביטחון וגבולות ספציפיים. אתמול זאת הייתה מסיבת בדסמ ראשונה שלו וכמו כל דבר חדש שהוא עושה אז קודם כל יש סטרס. כבר שהוא בא לאסוף אותי ראיתי עליו שהוא לחוץ בטירוף. לפני המסיבה עשינו סקס ובדרך לשם הייתה מוזיקה כיפית במיוחד, הוא בחר:)

 

ואז הגענו, יחסית מוקדם, בכל זאת שנינו אשכנזים. נכנסנו למסיבה ודבר ראשון ראיתי את שיר כאב ואת סוליקר. אז ישבנו לידם ודיברנו בכיף, ואחרי כמה זמן ראיתי שהלחץ אצלו ירד יחסית אז לקחתי נשלט שהבטחתי לו שאני אסשן אותו וביקשתי מסימפוש שיבוא איתי לתוך החדרים. הסשן עצמו היה נחמד מאוד, אני תמיד אוהבת לטפטף נרות וגם סימפוש טפטף:)

 

אחרי שסיימתי את הסשן סימפוש בא אליי וביקש שאני אסשן אותו גם. עכשיו, ההסכם בינינו היה שאני לא אסשן אותו במסיבה עד שהוא ממש מבקש ממני מפורשות. נשארנו שנינו ועשיתי לו סשן קצר, גם של נרות.

 

יצאנו מהחדרים ופתאום ראינו שכבר הגיעו אנשים. אחרי כמה זמן ביקשתי משיר כאב לסשן את סימפוש. הוא בכלל לא מזוכיסט אבל הוא ספג מדהים. זה היה מאוד מעניין לראות את העבודה המקצועית של שיר מצד אחד ומצד שני ככל שהסשן התקדם (היא הצליפה לו בתחת עם כל מיני אביזרים בגדול) אני יותר ליטפתי את סימפוש ונישקתי אותו ובאופן כללי הוא היה חזק בשבילי. תכלס הסימנים מאוד מאוד יפים, אני אהבתי. 

 

האפטר קייר אחרי הסשן הזה היה ארוך יחסית ולקראת הסוף ראיתי עמדת מסאז' אז שלחתי אותו לעשן ואני קיבלתי מסאז' מעולה, אור דורה תודה רבה ♥️.

 

אחרי כל זה כבר רציתי לרכוב על הפנים היפות שלו אז נכנסנו לחדרים, מצאנו איזה פינה ביחד עם הלן הדובה. באופן כללי אחרי שהכרתי את הלן במאנץ' אני מאוד אוהבת אותה ומרגישה איתה ממש בנוח. אחרי שישבתי לו על הפנים אז הלן הציעה לעשות לי עוד פעם סשן קאטינג. זה היה הדובדבן שעל הקצפת. אני לא יכולה להגיד ממה הכי נהנתי מכל מה שקרה אתמול בלילה. אבל השילוב, והעובדה שחוויתי את זה עם החבר שלי, וזה שגם הוא נהנה ממה שקרה ושאני עפתי. באמת עפתי ♥️

 

אז קודם כל תודה רבה לאור דורה שעובדות כל כך קשה בשביל ליצור את הפלטפורמה הזאת וגם את קהילת הפמדום הזאת שאני כל כך מרגישה בנוח. תודה רבה לשיר ולסולי שבאמת אני מרגישה שנותנים לשנינו את הרוגע ואת ההשראה לאיך זוגיות בדסמית יכולה להיראות. תודה אחרונה חביבה היא להלן הדובה על זה שהזכרת לי איך זה כיף לחוות כאב. וכן, אני שולטת, וגם מזוכיסטית וזה פאקינג כיף.

 

יאללה מתי המאנץ'?

♥️♥️♥️♥️

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

פישוטו - ואוו ואוו ואוו ועוד פעם ואוו. את מדהימה ומעלפת. מת על כמה רחוק את מצליחה לקחת אותי וכמה אני נהנה מדברים שלא חלמתי שיעשו לי טוב.
צודקת בכל מילה על שיר וסולי. וגם על הלון המקסימה. היה כיף ממש ללטף, לנשק ולדאוג לך תוך כדי 😘😘❤❤
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - ♥️♥️♥️♥️♥️
כל כך שמחה שאתה שלי, באמת באמת
לפני שנתיים
פישוטו - אני יותר 😇❤
לפני שנתיים
--Nir-- - זה יפה!
לפני שנתיים
OR1977 - תבואי למאנצ שלנו
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - בדוקקקקקק
לפני שנתיים
OR1977 - ❤️
לפני שנתיים
גבר גולף - קשה לי עם הקאטינג. זה נורא מלחיץ אותי דם..
חוץ מזה, נפלא! שמח שטוב לכם :)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י