ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנתיים. 27 במרץ 2022 בשעה 16:12

בדרך כלל אני כותבת מה שיושב על הלב שלי באותו רגע. אבל הפעם זה הולך להיות פוסט טיפה שונה. חברה שלי סיפרה לי היום שהיא טיפה צחקה עם החבר והדאדי שלה ואמרה לו שלא ינצל את הכוח שלו לרעה. לדאדי המדובר אין יותר מדי ניסיון בעולם הזה וכמובן שהתגובה שלו הייתה לאכול סרטים על זה שהוא אולי מגזים ודופק את חברה שלו.

 

מה שהביא אותי למסקנה שאני צריכה לכתוב על דום דרופ, כי זה היה דום דרופ קלאסי. כל מה שאני הולכת לכתוב עכשיו זה מהניסיון האישי שלי וטיפה מדברים ששולטות.ים סיפרו לי. עוד דיסקליימר הוא שאני מתכוונת לכתוב באיזה מגדר שבא לי ואתם תבינו שזה מתייחס לכלל המגדרים.

 

הדבר הראשון שצריך לדעת בעיניי הוא שכמעט ולא מדברים על דום דרופ. הוא פחות נפוץ מסאב דרופ אבל עדיין קיים. התחושות המרכזיות בדרופ מתחלקות לשניים שהן בעצם אותו דבר. הסוג הראשון הוא חוסר ביטחון במעשים שנעשו במהלך הסשן. למשל אם הדום גרם לנשלטת לבכות במהלך הסשן בגלל שהוא הרביץ לה בצורה יסודית הוא יכול להרגיש כמו גבר מכה. פה הסאבית חייבת לקחת פיקוד. יש צורך לתת ולידציה לתחושה שהסשן היה טוב ו/או שהדום הוא אדם טוב בסך הכל. נניח לגבי הסשן עם הבכי שמדובר בבכי שהיא הייתה צריכה להוציא החוצה. הרי שיש פה אי הבנה, הסאבית מרגישה טוב ומשוחררת והדום מהצד השני מרגיש כמו מפלצת. לרוב המציאות פחות קיצונית מהדוגמה שנתתי עכשיו וטוב שכך. הסוג השני של התחושות הוא סוג של תסמונת המתחזה בעיניי. הדום יכול להרגיש שהוא סתם עושה דברים בלי להבין למה ומה הסיבה שצריך אותם. בעיניי מה שעוזר הוא לבוא ולראות סשנים של דומים אחרים ולשאול, לא להפסיק לשאול.

 

טוב אני רואה את הפרטנרים שלי לטאקו באים אז בייייייי

 

--Nir-- - איזו שורת סיום לבלוג🤣🤣
לפני שנתיים
זאב פטיש{סאדיסט} - היה פעם נפוץ לבוא ללמוד מאחרים, קיום אין לחדשים עניין ללמוד וגרוע מזה - תחושה של עליונות

לפני חודשיים "סאדיסט" חסר ניסיון במדיקל החליט לבקשת הבחורה שאיתו, לדקור אותה בחזה בלי לשאול רקע מקדים ובטח שלא שאל לגבי שתלים..
במקום לדקור את העור בהשחלה מהצד כמו תפירה, הוא דקר אותה לעומק ופגע באחד השתלים - הסשן הזה נגמר במיון...
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - סמאללה
לפני שנתיים
rosso​(נשלט){Milonga} - פוסט מאוד מעניין, תודה.
ועכשיו שיר:

לפני שנתיים
האקסלי​(נשלט) - לא מכיר את המונחים האילו. דום דרופ וסאב דרופ הכוונה היא יציאה מהתפקיד והפסקת הסשן?
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - זה יותר נפילה רגשית אחרי סשן
לפני שנתיים
lori{ע_מ} - זה מעניין לקרוא, מעולם לא שמעתי על המושג זה.
לפני כמה שבועות שאלתי את אדוני על דום ספייס והוא טוען שזה מושג מונפץ. שאלתי אם גם סאב ספייס זה מונפץ לדעתו והוא ענה שהוא יודע שאני חווה כאלה אבל לדעתו זה סוג של בריחה מהמציאות באותו רגע. בקיצור זה הביא לשיחה ארוכה שבה אני מסבירה למה זה לא ואיך זה מרגיש.
לפני שנה
ירושלמיתבדם{בהודו} - שמחתי לחדש❤️
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י