ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה

CBT

לפני שנתיים. 24 במאי 2022 בשעה 19:41

האמת שראשי התיבות האלה תמיד הפחידו אותי. אמנם אני שולתת אחזריט אבל לקחת אחריות על הפוריות של אדם אחר זה דורש רמה גבוהה של שליטה טכנית מצידי. ושליטה עצמית גם אני חושבת. ובכלל יש לי נשלטת, אני לא ממהרת לשום מקום. 

אז למה נפגשתי היום עם נשלט בפעם הראשונה? האמת היא שהוא שבה אותי בשנינות שלו. יש לי חולשה לאנשים חדים שיודעים ליצור עולם שלם עם המילים שלהם. זה היה מאוד ברור מההתחלה שאנחנו לא נהיה הקשר הראשי אחד של השני..אני בכלל לא חשבתי שאני באמת אפגש איתו, קצת נגמר לי הכוח מלהתאכזב מנשלטים והנשלטת שלי כל כך מתוקה שאני לא מרגישה את הצורך בוער בי כמו בזמנים שאני בלי נשלטים זמינים להרבצה. 

אז הוא בא אליי הביתה, כבר חריגה ראשונה מהכללים שהצבתי לי בכל הנוגע לפגישה ראשונה. אני תמיד נפגשת עם נשלטים פוטנציאליים במקום פומבי כמו בית קפה או משהו כזה. ישבנו במרפסת שלי והתבשלנו מהחום:)

אחרי כמה זמן הוא אמר לי שהוא מת לראות את החיוך המרושע שלי. אמרתי לו שאני גם רוצה לסשן אותו אבל הבעיה היא שהחדר שלי נראה כאילו נפלה שם פצצה גרעינית. הוא אמר שלא זה לא מפריע אז אמרתי לו שיחכה חמש דקות בסלון בזמן שאני אסדר את החדר. ראיתי אותו מסתובב בסלון באמצע והוא היה נראה קצת לחוץ, זה היה חמוד.

ואז קראתי לו שייכנס אליי לחדר. אחד הדברים שהכי חשובים לי בסשן ראשון זה שהנשלט ירגיש נוח ורגוע. הוא ישב על המיטה ושנייה נשם. אחרי כמה זמן אמרתי לו להוריד את כל הבגדים חוץ מהבוקסר. 

אחד מהגבולות המשמעותיים של הנשלט הזה הוא סימנים. זה דורש ממני הרבה יצירתיות באיך להכאיב אבל אני חושבת שהבנתי איך עובדים עם זה. גם זה היה חמוד הסבל שלו, הוא סבל בחינניות 👌

אז היה לי כיף היום ואיזה כיף לחוות חוויות חדשות:)

מפית​(אחר) - הוא בטח מקופל עכשיו מכאב איפושהו
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - הוא מתלוצץ עם שולטותיו
לפני שנתיים
מפית​(אחר) - 😂 טואוב
מתלוצץ ודאוב
לפני שנתיים
ציפור מטורפת - הוא נשלט באופן עצמוני
התפרצתי לבדיחה 😉😆
לפני שנתיים
מפית​(אחר) - תרגישי חופשיה, כולנו עם מגיני ביצים.
לפני שנתיים
--Nir-- - פחד אלוהים
לפני שנתיים
נשלטוש - שאויוצ העיקר שתהנו ביחד 🤘😇
לפני שנתיים
נשלטוש - שטויות*
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י