ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנתיים. 12 ביוני 2022 בשעה 4:03

יש לי קטע שאחרי פיקים ממש גבוהים אז אני ממש רגועה. זה מתבטא בין היתר בזה שאני חסרת מוטיבציה לכתוב על מה עשיתי. מצד שני ממש בא לי לכתוב בשביל עצמי (וגם להשוויץ על מי אני עובדת). 

אז הייתי בסין בשבת. לא הייתי שם אף פעם לפני זה וזה היה משוגע. הגעתי לשם עם הנשלטת שלי ועם עוד שני חברים טובים. די בתחילת הערב התפצלנו והנשלטת שלי ואני חקרנו את המקום. היה איזה כלוב ציפורים שהחבלים היו הכלוב, כמו נדנדה עגולה כזאת. הנשלטת שלי מאוד ליטלית אז הכנסתי אותה לנדנדה ועשיתי לה קרוסלה. היא אמרה לי אחר כך שהיא נכנסה לספייס בשנייה וחצי שזה חמוד לאללה.

אחרי האפטר קייר החלטתי שצריך שאני אתן יחס לתחת החמוד שלי שהיה רחוק ממני כמעט שבועיים. היו שני "איזורים שמחים" אז נכנסנו לראשון ולא ראיתי מתקנים שאפשר להישען עליהם, היה שם בעיקר גופות עירומים זה חולרה:)

באיזור השני גם היו גופות עירומים זה חולרה אבל מצאתי איזה כלוב שהיה עם שלושה קירות אז הנשלטת עמדה בפנים ואני נתתי לה מכות בטוסיק. גם הקטע הוא שהיא עמדה מטר מזוג שהזדיין ורגע לפני שהיא נכנסה פנימה היא עושה לי: "אולי זה לא יהיה להם נעים שאני אסתכל?" ואני כזה "אם הם לא היו רוצים שיסתכלו הם לא היו עושים את זה פה חמודה חחחח". לאמשנה. התחלתי לחמם לה את התחת ואז התחלתי לעבוד עם הסרגל. גם ככה המקום ההוא היה חם אבל ככל שעבדתי יותר אז היה לי יותר חם ודי מהר הורדתי את החולצה המינימלית שלבשתי. עבדתי מלא זמן עם הסרגל והיו כמה דברים נחמדים. אחד מהם היה שאני הייתי היחידה שסישנה נטו ולא הזדיינה, הרוב שם היו זיונים, היו כמה פליקים חמודים בתחת. עוד משהו שנהניתי ממנו היה המבטים המשתאים עליי בזמן שנתתי עבודה. היה זוג שעמד יחסית בצד השני של החדר ופשוט לא הפסיק להסתכל עליי נותנת מכות. באיזה שלב כבר מיציתי את המבטים (משעמם) אז הצעתי להם להרביץ לנשלטת שלי וכמובן שהם לא הסכימו והלכו. 

לדעתי היינו שם בפנים יותר משעה. לקראת הסוף גם התחלתי להתמתח וזה. וכמובן שלא ויתרתי על הקיינים. זה היה סשן קשה לנשלטת שלי, היא בדרך כלל לא מתלוננת בקול כי היא לא בראטית וממושמעת וכל זה אבל היא ייבבה לקראת הסוף שזה היה כל כך יפה 🥺

טוב חפרתי לכם כל כך יפה אז מגיע לכם איזה תמונה לא?

 

הלן הדוב - חמוד הישבן והסיפור. דש לילדה.
לפני שנתיים
Nienor Niniel - מתה על זה שגם מהתמונה הליטליוּת שלה בולטת.
לא הספקתי לדבר איתכן לעומק בסין, כיף לקרוא את הכתיבה שלך ולהשלים את החסר.
לפני שנתיים
CTAC DM​(שולט) - נכנסת למערה - יעני מתחם בדסמי שהיה בלי מזגן ועשית שם סשן?
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - כן
לפני שנתיים
CTAC DM​(שולט) - 😱😱😱... ואני שאלתי את עצמי מי האנשים שעושים סשן בסאונה🤯
לפני שנתיים
זרה מוכרת - וואו
זה יפההה
גם הכתיבה ותיאור הסיטואציה,
אבל התוצאות מהממות.
לפני שנתיים
זאב פטיש{סאדיסט} - אוחח נראה מחשמל...😘
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - היה מחשמל באמת:)
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י