ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה

~

לפני שנתיים. 1 ביולי 2022 בשעה 9:54

למי שלא מכיר את סימן הפיסוק הזה אז הוא מסמל המשכיות של המשפט. לפעמים נקודה בסוף משפט זה דבר נחרץ מדי. 

אז אתמול העברתי סשן ליטלי טהור, אמרתי לנשלטת להביא בגדים ליטליים והיא קישטה לי צעצוע עם אקריליק. (היא עוד לא סיימה, כשהיא תסיים אני אעלה תמונה). בדרך כלל בסשנים שאני מעבירה אז אני במרכז העשייה. אני מחליטה הכל ואני עושה פעולות כדי לקבל את התגובות שאני רוצה לקבל. אם זה אימפקט בשביל לקבל יבבות, אם זה טפטוף שעווה בשביל לקבל ציור יפה על הגב ואם זה מלא דברים אחרים. 

***************************

הגעתי אל המפגש אתמול עם הלשון בחוץ. תמיד לפני היומולדת שלי (15.7, תודה ששאלתם) יש לי דיכאון. השבוע שאלו אותי אם אני עושה דיאטה. תמיד כששואלים אותי את זה אני מבינה שאני אוכלת פחות. גם היו לי קשיים בשינה. הקושי עם הדיכאון הוא שבהתקפים זה ממש מרגיש כמו פיל שיושב עליי. יש ממש קושי בלצאת מהמיטה. אז השבוע הייתי בדיכאון. זה אפילו פגע בעבודה שלי, שזה הכי גרוע.

**************************

בכל מקרה, אתמול הליטלית שלי הגיעה אליי בעשר בלילה אחרי תלאות התחבץ. (אגד וסופרבוס תלכו להזדיין ואל תהנו מזה). אחרי ארוחת ערב שחיכתה לה כשהיא הגיעה היא סידרה את החדר ואני שטפתי כלים. יש מלא דברים שאני אוהבת בה, אחד מהם הוא כשאני מבקשת ממנה לעשות משהו בשבילי היא כל כך שמחה להקל עליי. אחרי ששתינו סיימנו והיא החליפה לבגדים הליטליים אז התיישבנו על הרצפה והתחלנו לקשט. בדרך כלל אני לא שמה מוזיקה ברקע כי גם ככה יש לי קושי בסיסי עם לקות השמיעה שלי. הפעם שמתי את הפלייליסט שכבר שמעתי במהלך אתמול. ישבנו שעתיים שלוש רצופות ולא זזנו מהתנוחה. אני שמתי לב לזמן שעבר אבל כשאמרתי לה שכבר אחת בלילה היא הייתה כל כך מופתעת. מתישהו הרגשתי שמיצינו את היצירה להיום והלכתי להימרח עליה וכזה ללטף אותה. סיפרתי לה סיפור מהראש בפעם הראשונה. עד אז סיפרתי רק לאחיינים שלי. תכלס כשאני חושבת על זה הנשלטת שלי ממש עזרה לי לגלות את האמא סוכר שבי. 

 

אני כל כך אוהבת וגאה בך, את כל כך מקסימה ובאמת זכיתי להיות השולטת שלך ❤️ 

Gen Dee - אני שמחה שיש לך אותה ושהיא עוזרת לך לעלות מצרות היום יום
לפני שנתיים
מפית​(אחר) - איזה כיף.
לא שלמה ארצי, נכון?
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - חלילה וחסה
לפני שנתיים
נשלטוש - איזה גייף !! ואיזו מתוקה ! 😇
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י