ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנתיים. 12 באוגוסט 2022 בשעה 19:59

פעם נתתי משימה לנשלט שלי לכתוב 2 פוסטים בשבוע. היינו נפגשים פעם בשבוע לסשן אז תמיד היה לו פוסט אחד על מה לכתוב ופוסט אחד הוא היה מגרד משהו. תמיד אהבתי את הפוסטים שלא הגיעו אחרי סשנים שלנו. החפירה שלו בתוך הנפש יצרה איזה יכולת לכתוב על דברים בצורה עמוקה יותר. עד היום אני אוהבת לקרוא אותו, הוא כותב טוב.

ישנתי הרבה ב24 שעות האחרונות. גם הלכתי לישון יחסית מוקדם אתמול וגם שנצתי עכשיו. זה הגיוני אם חושבים מה עשיתי השבוע. עבדתי כל יום וכל ערב הייתי באינטראקציה חברתית. ביום ראשון נסעתי לתל אביב ונפגשתי עם 2 חברות. יום שני יצאתי לבלייז, היה כיף. יום שלישי נסעתי לתל אביב והלכתי לאופרה עם אמא שלי, הייתה חוויה מדהימה. יום רביעי נפגשתי עם חבר טוב והוא סישן אותי.

הגעתי לסשן מיד אחרי העבודה, קודם אכלתי קצת אבטיח ופיצה ואז נכנסנו לחדר. התלבשתי בבגדים שהוא בחר לי ורציתי להראות לו שקניתי הפתעה. זה היה מנגו מהשוק אבל שכחתי אותו בעבודה. 

הוא העמיד אותי מול השולחן והראה לי את כל הצעצועים. היו שם דברים חמודים. ראיתי שיש 2 קולרים והוא ביקש שאבחר אחד מהם. בחרתי והוא ענד אותו לצווארי. עליתי למיטה ונכנסתי לתנוחת הדוגי. ההתחלה הייתה עם הציפורניים, אנחנו כבר יודעים שאני אוהבת את התחושה הזאת. ואז הוא שיגע אותי עם נוצה. בירכיים הפנימיות, בתחת. נשף על הכוס שלי. ואני טפטפתי כמו טפטפת באמצע אוגוסט. 

מתישהו הוא הוסיף ויברטור ואני כמובן גמרתי. הוא הפסיק את הויברטור ואמר שאני צריכה לבקש רשות לפני שאני גומרת. אמרתי לו:

"מה תעשה לי?"

"כלום, רק אקח את הויברטור ואלך לי מכאן."

אז נתתי לו את המילה שלי שאני אבקש רשות. וביקשתי. והוא אישר כל פעם. ואחרי מספר דו ספרתי של פעמים כבר התחלתי לחשוב שהוא לא יסכים יותר. והוא עדיין הסכים. כשכבר הייתי בשיא של הסשן לפעמים לא הייתי מסוגלת לדבר מרוב חרמנות ולא יכולתי לגמור עד שהוא לא אמר לי שאני יכולה. עשיתי סשן אדג'ינג' מספיק פעמים. אני יודעת שזה משהו שקורה לנשלטים. אבל זה אף פעם לא קרה לי אישית.

אחרי שגמרתי מספר פעמים הוא החליט שהגיע הזמן לחשמל. שניים מהצעצועים היו כלים ארוכים שנתנו זפטות של חשמל. האפקט היה יותר של פחד מאשר כאב ממשי אבל זה כאב מספיק. 

אחר כך הוא הדביק דילדו שקוף עם נצנצים על כיסא ואמר לי לשבת. במבט ראשוני אמרתי שקשה לי להאמין שהכל ייכנס אבל אחרי 2-3 ניעורים זה נכנס יופי:)

במשך חמש, עשר דקות הוא הגמיר אותי עוד כמה פעמים ובדק שאני בסדר עם הסיטואציה. ואז החלק המשמעותי של הסשן. כיסוי העיניים. 

יש לי עניין עם כיסוי עיניים. קודם כל אני לקויית שמיעה אז אני מאוד מסתמכת על הראייה שלי בשביל לקרוא שפתיים וכאלה. אז אם אני לא רואה אז אני גם לא שומעת. דבר שני הסשן הראשון שעברתי היה חוויה נוראית עם כיסוי עיניים. נכנסתי לדירה שלו עם כיסוי עיניים ועד היום אני לא יודעת איך המנייאק נראה אפילו.

כחלק מתיאום הציפיות המאוד (!) מפורט נשאלתי על כיסוי עיניים. התגובה הראשונית שלי הייתה כן למה לא ורק אחרי כמה שעות נזכרתי שבעצם יש בעיה. אז הסיכום היה שיהיה כיסוי עיניים ובזמן אמת הוא יוודא איתי שאני באמת מסוגלת ושאין ג'וקים מיותרים בראש. 

נחזור לסשן. אני על הכיסא והוא שולף את כיסוי העיניים ושואל אותי אם אני מרגישה טוב עם זה. אמרתי שכן ואז הכיסוי קפץ לו מהיד כשהוא ניסה לשים לי אותו. זה היה מצחיק והזכיר לי שקודם כל אנחנו 2 אנשים שמחבבים אחד את השני.

בזמן שהייתי עם הכיסוי חוויתי דברים תחושתיים - גלגל כאב, קרח ואחרי כמה זמן גם חשמל. אחר כך הוא אמר לי להרים את הידיים מאחורי הראש וכשאני אוריד את הידיים אז זה אומר שהוא יפסיק את מה שהוא עושה. אני חושבת שהוא הגמיר אותי בלי הפסקה איזה 30 דקות רצופות. כאילו התחושה שלי במהלך הסשן הייתה של 20 דקות אבל כשסיימנו כבר היה חושך בחוץ ועברו שעתיים וקצת.

סיימנו את הסשן עם שעווה כי ביקשתי שזה יהיה האקט האחרון והאמת היא שאני צרחתי לתוך הכרית וקיללתי. זה קצת מוזר כי אני זוכרת שלא זזתי בסשנים כשהייתי נשלטת. אבל תכלס היה לי סף כאב יותר גבוה מהיום.

 

אז היה לי סשן מדהים. ענה לי על כל הציפיות ואף מעבר. גם בחודש חודשיים האחרונים הייתה לי תחושה שחסר המקום הזה של לא להחליט. 

אז לא החלטתי, והייתי נסיכה, ואהבתי את זה.

תודה לך❤️

researcher​(שולטת) - מהמממתתתתת נשמע שבוע עמוס וטוב ואחלה סיום! איזה כיף גיבורה שאת❤
לפני שנתיים
הלן הדוב - שמחה שנהנית. היה מהנה להתעלל בך. (לגמרי הגיע לך על שןבבות מצטברת)
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - אני שובבה חמודה אבל 🥺
לפני שנתיים
הלן הדוב - לגמרי.
לפני שנתיים
im for you​(נשלטת) - נשמע שהיה מהמםם שמחה שהייתה לך חוויה טובה כזאת😘😘
לפני שנתיים
שועלית - נשמע כמו חוויה מהממת אהובה.
אני שמחה כל כך שזו הייתה החוויה שלך ❤
מאחלת עוד המון חוויות מתקנות נפלאות שכאלה.
לפני שנתיים
סטילי דן - אשרייך צדיקה (2)
לפני שנתיים
חשופית שתוקה​(נשלטת) - נקרא מעלף וחם וקצב איטי ומענג ונכון לך.

מהמם!
לפני שנתיים
עשהאל​(נשלט) - תודה על השיירינג. נשמע טוב. אגב, מעניין אותי למה שרבבת לטקסט את הפיסקה הראשונה, שלכאורה לא קשורה להמשך.
לפני שנתיים
הלן הדוב - כנראה כי אני ביקשתי ממנה לכתוב על הסשן שלנו כמו שהיא ביקשה מנשלטים בעבר.
לפני שנתיים
ירושלמיתבדם{בהודו} - האמת שלא בגלל זה. זה בגלל שבחודשים האחרונים אני כמעט ולא כותבת וכל פעם אני פיזית צריכה להושיב את עצמי ולחצוב את הטקסט מתוכי.
לפני שנתיים

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י