ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 2 בינואר 2023 בשעה 9:36

השאלה היומית היום היא מהם הקינקים המרכזיים שלי. התשובה כמובן משתנה לאורך זמן אבל זה מה שעולה לי כרגע. מהצד הדומיננטי מה שבאמת עושה לי את זה זה שירות על כל גווניו. לפני שתסתערו על האדומות שלי אני אחדד. הנשלטת שלי לשעבר באמת עשתה דברים בשבילי לא כי היא קיבלה בתמורה דברים. היא עשתה כי היא רצתה לשמח אותי. לכן מי שמציע לי שירותים כאלה ואחרים בתור הודעה לרוב זוכה להתעלמות. יש פה ניסיון לאיזה סחר חליפין שלא מתאים לי. נחזור לרשימה. קינק נוסף שיש לי זה סאדיזם. אני לא הסדיסטית הכי גדולה בתחום, רחוק מזה, אבל כשאני שומעת יבבות ממכות שנתתי זה ממש מדליק אותי. אני מאוד mommy. אני אוהבת לתת משימות ועונשים שמפתחים את הנשלט.ת. 

טוב זה היה לגבי הצד הדומיננטי. לגבי הצד הסאבי אני עוד לא יודעת בכזאת רמת פירוט וזה הגיוני. היו לי שני קשרים ארוכים בבדסמ ובשניהם הייתי דומיננטית. גם הטראומות מהשולטים דמיקולו שפגשתי לא עוזרות. אני ממש אוהבת חניקות, ממש. אני גם אוהבת כשמחפיצים אותי. אני אוהבת קאטינג אבל זה לא בקטע סאבי זה בקטע מזוכיסטי. יש לי רצון שייקחו אותי בכוח. 

תכלס אני נהנית מהאתגר הזה, נותן לעשות לעצמי איזה רפלקציה. אתמול נסעתי מהמרכז אל הבית של אמא שלי וכתבתי את הפוסט. זה הבהיר לי דברים ביני לבין עצמי. כמו למשל איך הסשן ההוא מטריג אותי עד היום. אוף.

 

יום מקסים ומלבלב,

יעל


להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י