ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ירושלים של זהב

חיפוש של סקס משמעות לחיים וגמירות. לא בהכרח בסדר הזה
לפני שנה. 11 בפברואר 2023 בשעה 14:04

יש אנשים שכותבים בכלוב על סקס ומכות ואקטים. גם אני כותבת על סשנים כאלה ואחרים מדי פעם. הפעם אני מתכוונת לכתוב על דבר שקרה ברגע. ואולי הוא התחיל אתמול וממשיך עד עכשיו. 

 

אני במרכז מיום חמישי בערב. כל לילה אני ישנה אצל חברים אחרים. אתמול אסף אותי בחור העונה לשם ג'ילדה. הוא עונה לשם הזה כי הוא לא סמרטוט רגיל, הוא סמרטוט מובחר. אנחנו מכירים כבר שנה בערך ורק לאחרונה התחלתי לסשן אותו. הוא מבלבל כי הוא נדיב בצורה קיצונית לכולם, אבל יש דברים שהוא יעשה רק אם אני אורה עליו לעשות אותם. 

 

בכל מקרה, אתמול הוא אסף אותי. הוא בא עם מכנסיים שחורים ארוכים וחולצה מכופתרת. אפילו לא זכרתי שאמרתי לו פעם שזה איך שאני מצפה מאנשים שמסיעים אותי יתלבשו. אחרי שהגענו אליו לדירה אני ישבתי בספה ורדיתי בו בזמן שהוא עמל במטבח. לארוחת ערב הגיע אורח נחמד ואחרי ארוחת הערב (הממש טעימה, היה גולש ותותים בשמנת) התאמנתי על קשר סאמרוויל. אחרי שסיימתי לקשור אותו התעללתי בו קצת. בקטע הזה קרה הדבר שבשבילו בכלל התחלתי לכתוב את הפוסט הזה. הוא שאל אותי אם הוא יכול להיות שייך לי.

 

האמת שלא ממש הופתעתי. היו כמה סימנים מקדימים בהתארגנות שלו לקראת ההגעה שלי אליו. עדיין לא ציפיתי שזה יקרה בנקודת זמן שזה קרה. שאלתי שוב מה הוא אמר כדי לוודא ששמעתי נכון. הוא חזר על המילים כשהוא מסתכל לי בעיניים. אחד הדברים שאני מעריכה באדון ג'ילדה זה המחשבה שהוא משקיע לפני שהוא ממשיך עוד צעד קדימה. ברור לי שהוא יודע שזה מה שהוא רוצה. המחשבה הראשונה שלי הייתה שזו מלא אחריות להיות שולטת. אחד הדברים שהבנתי על עצמי לאחרונה הוא שאני לפעמים נוטה להיות אימפולסיבית בכניסה שלי למערכות יחסים. עכשיו, אני כן רואה איפה מערכת היחסים הזו תהיה מועילה לשנינו. אני באמת אוהבת את הג'ילדה הזה. הוא מצחיק ומבין עניין. זה לא שילוב שאפשר למצוא בקלות. 

 

"הנני העני ממעש". ככה מתחיל הפיוט ששליח הציבור אומר לפני תפילת מוסף בראש השנה וביום כיפור. להיות שליח ציבור בראש השנה ויום כיפור זה כבוד גדול. עם כל הכבוד הגדול יש רגע מיוחד בתפילה שכל המתפללים בשקט ורק שליח הציבור מתפלל וזה בפיוט הזה. התחושה שעוברת בפיוט הזה היא שאמנם השליח נבחר להוביל את הציבור אבל הוא עדיין בן אדם רגיל עם חטאים והכל.

 

זהו, זאת הפואנטה שלי. אמנם נבחרתי וזה מחמיא לי בצורה לא רגילה אבל אני עם התחושה שאסור לי לעוף על עצמי יותר מדי. 

אז הסכמתי לתקופת ניסיון כדי שנראה שנינו מה קורה עם זה. נראה מה יהיה:)

researcher​(שולטת) - יאוו זה נשמע מקסים! רואים שלמדת ממקומות קודמים!
מאחלת לך המון בהצלחה בדרך ובחוויה.
שתתפתחי עוד הרבה ותהני מכל שלב!
אין ספק שזכה בך.
לפני שנה
ירושלמיתבדם{בהודו} - כפרה }{
לפני שנה
קטלב​(מתחלף) - עושה רושם שאת אדם נבון ובעלת טעם מהוקצע. שלוש דרגות מעל מרבית שוכני ושוכנות הכלוב.
לפני שנה

להוספת תגובה לבלוג זה עליך להיות חבר/ה רשומ/ה ומחובר/ת לאתר


הרשמ/י התחבר/י